AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Kanskje et merkelig spørsmål, men hvor lang varighet har en treningstights sånn ca hos deg? Og hvor ofte er den da i bruk? Anonymkode: 5a87a...233
Gjest O.G. Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Er en jeg har hatt siden 2003 og den er kanskje ikke mye brukt...
Gjest Familytree Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Det er vanskelig å bryte, er du ute etter å kjøpe noen?
Cata Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 Tja, mine to favoritter holdt vel i 2-3 år før de begynte å bli slappe i elastikken, men de kan brukes enda - de er bare ikke så faste i stoffet som de var. Trening 2-3 ganger i uka. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 Mine tights fra better bodies varer i en "evighet". Periodevis trener jeg styrke 5-6 dager i uka, 3 timer per økt. Har kastet et par av dem som er 4-5 år gamle, fordi stoffet har blitt slapt og fargen blek. De har blitt brukt MYE. Jeg synes også 2xu, adidas og puma har god kvalitet. Men handler nesten kun better bodies siden jeg er veldig fornøyd, passformen er bra på min kropp. Vet at mange ikke liker passformen deres så godt, men det siste året har de fått en del nytt, ikke bare den standard tightsen de har hatt i mange år. Anonymkode: e9e28...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 Jeg har hatt noen i flere år, mitt problem har vært at de blir gjennomsiktige etter en del vask. Og det liker jeg ikke, de er faktiskt lite slitt mellom lårenevot i strikken i livet. Jeg har mange og har til løping, spinning, og vanlig treningstights. Anonymkode: ded50...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Tja, "evig". Jeg trener en god del, type 5-7 dager i uken. Og eneste tightsen jeg kan huske å ha kastet, var fordi den var litt slaskete i livet, og jeg hadde nok. Jeg bruker stort sett bare 3 tights, kan bruke dem to-tre treninger før de vaskes. Så mine vaskes jo en del, uten at de ser ut til å ta skade av det. Jeg har bare tights fra type cubus, hm, o.l, ikke dyre merke-tights. Ikke noe gjennomsiktighet eller nupper eller slapphet. Anonymkode: 49524...961 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå