AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #21 Del Skrevet 7. juli 2019 5 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Uff 😣😣 Jeg har leid ut via Airbnb flere ganger, har aldri tenkt på akkurat det. Jeg velger ut de som skal låne leiligheten med omhu. Rydder ut ting jeg er redd for. Legger madrassbeskytter på sengene og bruker egne dyner, puter og trekk til de. Det har alltid gått veldig fint. 😊 Men skadedyr har jeg aldri tenkt på. 😵 De plagsomme blindpassasjerene kan du like gjerne dra med deg fra et femstjerners hotell i New York, som fra et shabby herberge eller en leilighet du leier gjennom Airbnb. Sjekk PC og mobilcover godt, særlig hvis du har for vane å lade disse opp på sengekanten. Veggedyr elsker nemlig varme, og søker tilflukt i deksel/tastatur. https://dnbeiendom.no/altombolig/gjor-det-selv/inne/slik-blir-du-kvitt-veggedyr 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere som er redde for skjeggkre og veggdyr og sånt som ingen visste fantes for fem år siden? Anonymkode: c0932...a4b Veggedyr var et stort problem i "fattige Norge", og de ble nesten utryddet på 50-tallet. Nå er de tilbake. For fullt. -Vi tar dem med oss hjem i kofferten, sier sier Hannes Senoner, skadeleder i DNB Forsikring. Anonymkode: dd115...889 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. juli 2019 #22 Del Skrevet 18. juli 2019 (endret) På 7.7.2019 den 23.11, Elefantenirommet skrev: Hvordan da? Via kofferten, tenker du? 😣😣😣 Ja, via kofferten kan gjester fra utlandet bringe med seg mange slags skadedyr, som veggedyr for eksempel. Akkurat som når man selv er i utlandet og kan uforvarende få med seg skadedyr fra hotellrommene eller Airbnb leiligheten man leide der. Skadedyrfirmaer sier de ser en økning i antall henvendelser fra folk som har leid ut leilighetene sine via nettopp steder som Airbnb osv. https://www.nrk.no/norge/flekker-fra-veggdyr_-_-ser-du-dem-pa-hotellet-eller-campingplassen_-bor-du-dra-1.14622788 Jeg skjønner ikke at folk tør å leie ut sitt eget hjem sånn! Gjestene går og roter i skuffer og skap, kanskje stjeler litt her og der, pisser i drikkeglass og heller det ut igjen og setter glasset tilbake i skapet så det står der og tørker og så bruker man det når man kommer hjem.... Og alle slags skadedyr kan krabbe ut av koffertene til gjestene, ikke minst, SPESIELT om de kommer fra andre steder enn Norge og Skandinavia. Endret 18. juli 2019 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 18. juli 2019 #23 Del Skrevet 18. juli 2019 Jo, men jeg hadde vært veldig selektiv i forhold til hvem jeg leide ut til. Hadde ikke leid ut til ungdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #24 Del Skrevet 18. juli 2019 Ja jeg leier ut. Er i sonen selv så har en viss kontroll på hva som skjer og velger nøye ut de som skal leie. Er jeg i tvil sier jeg aldri ja. Anonymkode: 1b94e...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #25 Del Skrevet 18. juli 2019 På 7.7.2019 den 23.20, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere som er redde for skjeggkre og veggdyr og sånt som ingen visste fantes for fem år siden? Anonymkode: c0932...a4b Åh, du naive sjel. Får håpe du ikke drar med deg veggedyr hjem fra ferie da. Anonymkode: 92909...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #26 Del Skrevet 18. juli 2019 På 7.7.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev: Aldri! I tillegg kommer risikoen for å få veggedyr, skjeggkre og andre skadedyr Anonymkode: dd115...889 Regner med du ikke tar i mot besøk heller da. Anonymkode: f2d77...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin13 Skrevet 18. juli 2019 #27 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg ville delt leilighet med ukjente personer på lik linje med kroppen min. Skit, dyr, pest, sykdom og slikt vil jeg ikke ha. Jeg må kjenne personene godt før det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå