AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Virker rimelig risikabelt. https://www.oblad.no/petter-36-og-tina-34-leide-ut-leiligheten-pa-airbnb-kom-hjem-til-vill-sex-og-kokainfest/s/5-68-653594 Paret viser fram bilder av skadene og forklarer hva som møtte Petter, da han åpnet døren søndag formiddag. - Døren var åpen og ulåst. Vinduene sto på vidt gap, det luktet røyk, vinduet var knust mellom 4. og 5. etasje og det var riper langs veggene og dype merker etter alle stiletthælene både på stua og inne på soverommet, forklarer han. – Vi fant ruller med papir og hvitt pulver inni. Jeg visste ikke hva dette var umiddelbart, men hadde en anelse. Senere fant en kompis marihuana på badet, og vi fant en pose med kokain. Det var også en rekke brukte kondomer på soverommet og barnerommet til sønnen vår, forteller han. Anonymkode: 06090...459
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Aldri! I tillegg kommer risikoen for å få veggedyr, skjeggkre og andre skadedyr Anonymkode: dd115...889 6
boblevann Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Aldri. Hadde aldri leid ut mitt hjem til totalt fremmede. Hadde jeg hatt en utleieleilighet helt separat fra mitt hus hadde det kaanskje vært noe annet - men ikke hjemmet mitt. 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 De stakkars Airbnb-utleierne ble til og med beskyldt for å være rasister av de idiotene som leide. De tålte med andre ord ikke å bli klaget på og at de ikke depositum tilbake. Noen mennesker burde beskyttes mot seg selv. Anonymkode: c3b06...7f3 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 De var jo max uheldige da. Jeg har leid ut noen ganger og kun hatt hyggelige, ryddige mennesker der. Anonymkode: 165f3...21b 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De var jo max uheldige da. Jeg har leid ut noen ganger og kun hatt hyggelige, ryddige mennesker der. Anonymkode: 165f3...21b Hyggelige og ryddige mennesker kan også være bærere av skjeggkre, veggedyr også videre. Selv synes jeg absolutt ikke at det ville vært verdt pengene å leie ut mitt eget hjem. Muligens en utleieleilighet, men føler ikke at det heller er verdt styret. Anonymkode: 4426b...f77 1
Husholdning1 Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 Nei. Regner med at forsikringsselskapene også øker premieme kraftig for de som driver med dette snart. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De stakkars Airbnb-utleierne ble til og med beskyldt for å være rasister av de idiotene som leide. De tålte med andre ord ikke å bli klaget på og at de ikke depositum tilbake. Noen mennesker burde beskyttes mot seg selv. Anonymkode: c3b06...7f3 Hvorfor ble de beskylt for å være rasister? hvor var de fra? Anonymkode: 42411...70f
bettsa Skrevet 7. juli 2019 #10 Skrevet 7. juli 2019 Nei. Hadde aldri leid ut min egen bolig til totalt fremmede. Pengene er ikke verdt det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #11 Skrevet 7. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ble de beskylt for å være rasister? hvor var de fra? Anonymkode: 42411...70f De var fra Oslo. Innvandrerungdom. Som det går frem av artikkelen. De brukte Airbnb-leiligheten til å holde bursdagsparty. Anonymkode: c3b06...7f3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #12 Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De var fra Oslo. Innvandrerungdom. Som det går frem av artikkelen. De brukte Airbnb-leiligheten til å holde bursdagsparty. Anonymkode: c3b06...7f3 Utrolig at man kan dra frem rasismekortet her... Når de ødelagte en hel bolig. Litt av en bursdagsfest. Håper de blir tatt! Anonymkode: 42411...70f 3
Elefantenirommet Skrevet 7. juli 2019 #13 Skrevet 7. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri! I tillegg kommer risikoen for å få veggedyr, skjeggkre og andre skadedyr Anonymkode: dd115...889 Hvordan da? Via kofferten, tenker du? 😣😣😣
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #14 Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, Elefantenirommet skrev: Hvordan da? Via kofferten, tenker du? 😣😣😣 Ja, de kan ha med seg veggedyr, skjeggkre, kakkerlakker m.m. i kofferten sin. Noen av disse lumske skadedyrene blir også med hjem i pc og andre elektriske apparater, da noen av disse dyrene søker etter varme. Anonymkode: dd115...889
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #15 Skrevet 7. juli 2019 Spørsmålet er om de hadde turt å bo her. Anonymkode: c0932...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #16 Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er om de hadde turt å bo her. Anonymkode: c0932...a4b Å? 🐛 Anonymkode: dd115...889
Elefantenirommet Skrevet 7. juli 2019 #17 Skrevet 7. juli 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de kan ha med seg veggedyr, skjeggkre, kakkerlakker m.m. i kofferten sin. Noen av disse lumske skadedyrene blir også med hjem i pc og andre elektriske apparater, da noen av disse dyrene søker etter varme. Anonymkode: dd115...889 Uff 😣😣 Jeg har leid ut via Airbnb flere ganger, har aldri tenkt på akkurat det. Jeg velger ut de som skal låne leiligheten med omhu. Rydder ut ting jeg er redd for. Legger madrassbeskytter på sengene og bruker egne dyner, puter og trekk til de. Det har alltid gått veldig fint. 😊 Men skadedyr har jeg aldri tenkt på. 😵 Endret 7. juli 2019 av Elefantenirommet 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #18 Skrevet 7. juli 2019 Akkurat nå, Elefantenirommet skrev: Uff 😣😣 Jeg har leid ut via Airbnb flere ganger, har aldri tenkt på akkurat det. Jeg velger ut de som skal låne leiligheten med omhu. Rydder ut ting jeg er redd for. Legger madrassbeskytter på sengene og bruker egne dyner, puter og trekk til de. Det har alltid fått veldig fint. 😊 Men skadedyr har jeg aldri tenkt på. 😵 Det er lurt å tegne en skadedyrforsikring, dersom du ikke allerede har det. Anonymkode: dd115...889 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #19 Skrevet 7. juli 2019 Hvor gamle er dere som er redde for skjeggkre og veggdyr og sånt som ingen visste fantes for fem år siden? Anonymkode: c0932...a4b 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #20 Skrevet 7. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere som er redde for skjeggkre og veggdyr og sånt som ingen visste fantes for fem år siden? Anonymkode: c0932...a4b Veggedyr og kakerlakker har da vel vært normalt i hundrevis av år i mange land. Det blir flere og flere tilfeller av det i Norge fordi vi reiser mye og tar de med oss hjem i koffertene. Anonymkode: dd115...889 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå