AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Er det noen er inne som lever av hobbyen sin? Hvor mye tjener du? hvilken hobby driver du med? Anonymkode: dbe01...537
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Kunne tenkt meg å leve av tegning, men det skal nok mye til. Anonymkode: 18392...849 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Jeg lever av hobbyen ja. Kjører aviser Anonymkode: 5f298...b6a 2
oysterlover Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Det heter ikke hobby lenger om man lever av det. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 I mange tilfeller må man kanskje belage seg på å senke forbruket, men det er absolutt mulig å leve av svært mange hobbyer. Anonymkode: da3cf...773 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 Faren min (fotografi). Anonymkode: 14c34...7c9 1
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 Jeg sydde faktisk små tøydukker lenge, bittesmå med mange ulike klær og uttrykk. Jeg begynte å sy dem som terapi i en litt..merkelig periode. Sydde og sydde for hånd. Og så likte folk dem så godt at de ble solgt en etter en! Og så sydde jeg bevisst på å selge, nett. Nå lager jeg mosaikk, og alle tror det er skikkelig Harry eller rart. Men prøv selv og lag med fargede glassbiter. Små bilder. Glass er jo vakkert og små mosaikkbilder kan være fine å fks pynte opp i et hjørnet på badet fks. Kontakt :.. nei, men jeg blir både bedt om å lage brikker til å ha under glass og til å ha lys på. Så det selger jeg. Drev også og solgte akvareller for noen år siden, men jeg liker bedre oljemaling og der har jeg ikke talent nok til å selge noe som helst. Unnskyld, dette ble langt. Tror jeg savner å drive med noe 😆 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg sydde faktisk små tøydukker lenge, bittesmå med mange ulike klær og uttrykk. Jeg begynte å sy dem som terapi i en litt..merkelig periode. Sydde og sydde for hånd. Og så likte folk dem så godt at de ble solgt en etter en! Og så sydde jeg bevisst på å selge, nett. Nå lager jeg mosaikk, og alle tror det er skikkelig Harry eller rart. Men prøv selv og lag med fargede glassbiter. Små bilder. Glass er jo vakkert og små mosaikkbilder kan være fine å fks pynte opp i et hjørnet på badet fks. Kontakt :.. nei, men jeg blir både bedt om å lage brikker til å ha under glass og til å ha lys på. Så det selger jeg. Drev også og solgte akvareller for noen år siden, men jeg liker bedre oljemaling og der har jeg ikke talent nok til å selge noe som helst. Unnskyld, dette ble langt. Tror jeg savner å drive med noe 😆 Det høres veldig vakkert ut Hvor kjøper man slike fargede glassbiter, og hva fester du glassbitene på og hva bruker du til å feste de med (lim?)? Anonymkode: 92c8d...7d3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 Er det slike @SoWhat? https://www.sloyd-detaljer.no/sortiment/skape-dekorere/mosaikk/mosaikk-5001?gclid=EAIaIQobChMI4ue0i6-m4wIVhsCyCh2R4QGDEAQYASABEgJwhvD_BwE eller slike? https://www.adlibris.com/no/produkt/glassmosaikk-str-10x10-mm-tykkelse-3-mm-454g-23427588?article=P23427588&gclid=EAIaIQobChMI4ue0i6-m4wIVhsCyCh2R4QGDEAQYAiABEgLSrPD_BwE Anonymkode: 92c8d...7d3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 Er glassmosaikk-bitene i ujevne fasonger som dette?https://www.adlibris.com/no/produkt/mosaikk-str-15-60-mm-tykkelse-5-mm-ass-farger-2kg-23427587 Anonymkode: 92c8d...7d3
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres veldig vakkert ut Hvor kjøper man slike fargede glassbiter, og hva fester du glassbitene på og hva bruker du til å feste de med (lim?)? Anonymkode: 92c8d...7d3 Jeg lager som regel av gips. Du kan bruke sement, som er best til større bilder! Så lager du en så flat form du vil. Og legger glassbitene fast. Så tørker det. Deretter legger du våt gips/sement over og skraper vekk alt overflødig. Da blir bildet/brikka jevn. Så tørker det, og så lakkerer jeg gipsen så det blir pent og holdbart. Jeg lakkerer gipsen i farger også iblant. Glass får jeg på bruktbutikk! Det har de i alle farger! Billig og det kan bli mye. Ikke kjøp vaser ol i tynt glass da bare 🙂 glasset må være litt "tykt". Det skjønner du sikkert 🙂 Du kan lage bittesmå mønstre, bruk pinsett. Husk å knus glass du kjøper forsiktig og ha det pakket inn i fks et håndkle. Prøv! 🙂 glass er nydelig! Og det er jo veldig avslappende å holde på med! 3
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slike @SoWhat? https://www.sloyd-detaljer.no/sortiment/skape-dekorere/mosaikk/mosaikk-5001?gclid=EAIaIQobChMI4ue0i6-m4wIVhsCyCh2R4QGDEAQYASABEgJwhvD_BwE eller slike? https://www.adlibris.com/no/produkt/glassmosaikk-str-10x10-mm-tykkelse-3-mm-454g-23427588?article=P23427588&gclid=EAIaIQobChMI4ue0i6-m4wIVhsCyCh2R4QGDEAQYAiABEgLSrPD_BwE Anonymkode: 92c8d...7d3 Jeg drev og skrev 😄 ja, du bruker hva du syns er finest! Jeg knuser selv 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg lager som regel av gips. Du kan bruke sement, som er best til større bilder! Så lager du en så flat form du vil. Og legger glassbitene fast. Så tørker det. Deretter legger du våt gips/sement over og skraper vekk alt overflødig. Da blir bildet/brikka jevn. Så tørker det, og så lakkerer jeg gipsen så det blir pent og holdbart. Jeg lakkerer gipsen i farger også iblant. Glass får jeg på bruktbutikk! Det har de i alle farger! Billig og det kan bli mye. Ikke kjøp vaser ol i tynt glass da bare 🙂 glasset må være litt "tykt". Det skjønner du sikkert 🙂 Du kan lage bittesmå mønstre, bruk pinsett. Husk å knus glass du kjøper forsiktig og ha det pakket inn i fks et håndkle. Prøv! 🙂 glass er nydelig! Og det er jo veldig avslappende å holde på med! Tusen takk for informasjon Anonymkode: 92c8d...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg drev og skrev 😄 ja, du bruker hva du syns er finest! Jeg knuser selv 🙂 Men tjener du godt nok til å leve av bare det? Anonymkode: b3255...7b4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg drev og skrev 😄 ja, du bruker hva du syns er finest! Jeg knuser selv 🙂 Tusen takk Denne var nydelig synes jeg Anonymkode: 92c8d...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 Hobbyen min er sex og jeg selger sex. Så ja, man kan leve av hobbyen. 🙂 Anonymkode: 08b43...d66 2
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men tjener du godt nok til å leve av bare det? Anonymkode: b3255...7b4 Hm. Hvis jeg hadde sydd nett( de var kjempepopilære. Hvis du sier at du skal male/sy på et navn de vil, så blir det mer populært. Mange som vil ha navnene sine synlige.. hehe. Eller bandnavn. Og noe tøft eller fint mønster Og lagd mosaikk OG malt pluss sydd..tja. Men det hadde blitt mye jobb nesten døgnet rundt. 1
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #19 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk Denne var nydelig synes jeg Anonymkode: 92c8d...7d3 Vakker! 1
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hobbyen min er sex og jeg selger sex. Så ja, man kan leve av hobbyen. 🙂 Anonymkode: 08b43...d66 Har alltid lurt på hvordan den følelsen er av å ta i mot penger for det? Jeg ville følt meg sjukt ydmyka. Men det er meg! Så hva føler du? Dette er ikke ment så spydig dom det fremstår! Jeg lurer oppriktig og vet at vi mennesker er forskjellige og ingen er bedre eller verre enn noen...har jo muligheten til å få vite det hvis du svarer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå