AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Har sett flere bruke en type genser i det siste, og synes den er veldig fin og passer perfekt til tur/chillegenser! Den er litt sånn college/treningsstoff. Glidelås fremme som går ned til brystet ca. Den er lysrosa øverst, hvit i midten og svart nederst. (Altså 3 brede striper). Anyone?? Anonymkode: adc10...aab
FantasDick Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Er det denne? Mener jeg har sett den i hvit, svart og rosa i butikk.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 2 minutter siden, FantasDick skrev: Er det denne? Mener jeg har sett den i hvit, svart og rosa i butikk. Neei, det er ikke den! Den er noe lignende, men alle stripene er like brede. Og føler halsen er mer løs om du skjønner! Irriterende, føler jeg har gått gjennom alle mulige nettsider og lett de siste dagene.. men har sett 4 stk de siste ukene som har den, så kan ikke være veldig vanskelig å finne tenker jeg.. Anonymkode: adc10...aab
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neei, det er ikke den! Den er noe lignende, men alle stripene er like brede. Og føler halsen er mer løs om du skjønner! Irriterende, føler jeg har gått gjennom alle mulige nettsider og lett de siste dagene.. men har sett 4 stk de siste ukene som har den, så kan ikke være veldig vanskelig å finne tenker jeg.. Anonymkode: adc10...aab Neste gang du går forbi noen som har den på så stopp dem og spør hvor den er fra. Skjedde med meg ang en kjole jeg hadde på, og var bare et hyggelig kompliment så ikke vær sjenert for å spørre Anonymkode: 9700d...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 Tusen takk! Fant den på zara sin nettbutikk nå!🥰🤩 Anonymkode: adc10...aab 1
Snopeguri Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 Vil du sende linken? Jeg finner den ikke igjen og vil ha den i flere farger!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 4 timer siden, Snopeguri skrev: Vil du sende linken? Jeg finner den ikke igjen og vil ha den i flere farger! https://m.zara.com/no/no/kengurujakke-p05039123.html?v1=21671518&v2=1281521 Anonymkode: adc10...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå