AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Hei! Jeg var uheldig å knuste mobilen min i dag. Smarte meg sa opp skjermforsikringen min for 1 mnd siden. Lønner det seg å fikse skjermen hos power/Elkjøp osv, skjermfiksere eller ta det på forsikringen? Har ikke så mye å rutte med så jeg ønsker en billig løsning Anonymkode: 10e91...02f
Nonchalant Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 (endret) Nei, dra til Grønland. 600 kr for skjermer til nye iPhones med montering. Endret 7. juli 2019 av Nonchalant
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg var uheldig å knuste mobilen min i dag. Smarte meg sa opp skjermforsikringen min for 1 mnd siden. Lønner det seg å fikse skjermen hos power/Elkjøp osv, skjermfiksere eller ta det på forsikringen? Har ikke så mye å rutte med så jeg ønsker en billig løsning Anonymkode: 10e91...02f Hvordan kan du ta det på forsikringen hvis du sa den opp for en måned siden? Da har du jo ikke forsikring. Anonymkode: cd804...470
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du ta det på forsikringen hvis du sa den opp for en måned siden? Da har du jo ikke forsikring. Anonymkode: cd804...470 Jeg sa opp forsikring på knust skjerm via Telenor, men har jo fortsatt innbo, reiseforsikring osv Anonymkode: 10e91...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå