HalldirV2 Skrevet 8. juli 2019 #41 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Åja. Jeg visste ikke det jeg, men da er det norsk arbeids(u)moral da? Har de rett til å klage da, når de ikke gidder å yte tilstrekkelig? Poenget er at motivasjonen øker dersom man føler man får mer igjen for pengene. Men jeg nekter heller ikke på at norsk arbeidsmoral har falt, men det er altså mer nyansert enn som så.
Commander Skrevet 8. juli 2019 #42 Skrevet 8. juli 2019 38 minutter siden, SoWhat? skrev: Nei, det er ikke tull. Mange unngår "lavststusyrkene" hvis de kan. Hvorfor kommer svenskene hit i hopetall for å jobbe i Oslo? Tror du det er fordi arbeidsgiver foretrekker svenske?? Utlendinger underbyr nordmenn i "lavstatus" yrker. Dvs det går ikke å leve av lønnen hvis man bor og forsørger en familie. Men det går greit hvis man bor i bil eller brakke og jobber 20t i døgnet i 3mnd og reiser hjem igjen. Når litauiske lastebil firma kjører gods i Norge med gamle utrangerte tyske lastebiler. Sjåfører er hentet fra Manila?! Er det rart det ikke finnes nordmenn igjen. Det er ikke mulig å slå disse i budrunder. Har ingenting med at nordmenn ikke vil kjøre lastebil. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #43 Skrevet 8. juli 2019 Nå har jeg vært på KG i et halvt år, og det er jammen de fem samme personene som starter alle trådene her. 1) Hun som er gal etter legen sin. 2) Han som føler han har for liten penis. 3) Hun som er sint på svigermor fordi hun ikke vil betale babyutstyr/har gitt dem en gammel og flekkete body. 4) Hun som er besatt av tanna si. 5) TS i denne tråden, som snakker om «thaihora» til eksen sin i hver bidige tråd som handler om utroskap, skilsmisser, utenlandske mennesker, sjalusi m.m. Anonymkode: 20ee6...449 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #44 Skrevet 9. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja. Han ønsker dette selv og. Barna kunne komme i ferier. Er lettere for menn å bosette seg der, enn å dra hun her til kalde Norge. Det er trist uansett. Bruddet er skjedd. Jeg ble knust. Barna er lei seg for å bo i 2 hjem. Selvfølgelig ville jeg ha dette unngått. Men nå elsker han ikke meg lengre og vil heller satse på thai kvinnen. Jeg har ikke noe å stille opp med, bortsett fra å advare. Alt er så enkelt for han. Han tror hun får jobb og venner her. Hun skal være med å betale på huslån og utgifter. Hun skal ha eget nettverk slik at han kan drive på med sitt. Jeg steiler og lurer på hvor vettet er. Det er ikke bare rosenrødt å få thai kvinne flyttende inn til seg sånn over natten. Jeg er ikke sjalu, men misunnelig. Misunnelig på at han ikke elsker meg. Anonymkode: 153d1...7fa Hvor vettet er? Det er ikke din sak. Og jo, du er sjalu. Han elsker deg ikke, sånn er det. Men ingen ting blir bedre av at faren til dine barn flytter til Thailand, slik at de ser faren 1-2 ganger i året! Det er en utrolig dårlig løsning for ungene dine, og dermed også for deg. Hvis det ikke blir rosenrødt å få en kvinne fra Thailand flyttende inn, så er det IKKE ditt problem, og det er IKKE din oppgave å advare. Du ødelegger bare samarbeidet med faren til ungene dine, noe som igjen går ut over - barna. Det er sjalusien din som driver dette. Begynn med kickboksing eller noe for å få ut frustrasjon og sinne, og ligg langt, langt unna dette. Eksen din må finne ut av dette selv. Med nordmennene som flytter til kjæreste/kone i Thailand er som regel uføretrygdet, slik at de har en inntekt som følger dem til Thailand. Det er ikke slik at det ellers er «enkelt» å flytte til Thailand, siden man jo må leve av noe. Anonymkode: 682d1...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #45 Skrevet 9. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg vært på KG i et halvt år, og det er jammen de fem samme personene som starter alle trådene her. 1) Hun som er gal etter legen sin. 2) Han som føler han har for liten penis. 3) Hun som er sint på svigermor fordi hun ikke vil betale babyutstyr/har gitt dem en gammel og flekkete body. 4) Hun som er besatt av tanna si. 5) TS i denne tråden, som snakker om «thaihora» til eksen sin i hver bidige tråd som handler om utroskap, skilsmisser, utenlandske mennesker, sjalusi m.m. Anonymkode: 20ee6...449 Haha ok. Men det er jo et forum. Scroll vekk hvis du ikke vil lese. Anonymkode: 153d1...7fa
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #46 Skrevet 7. februar 2020 Oppdatering. Var visst ikke så lett likevel. Damen har ikke fått jobb. De møttes 3 ganger. De venter nå svar på visum om hun får komme hit. Ja er nok dyp kjærlighet her dere. 8 mnd siden sist de var sammen.... Hilsen bitter og sjalu, nei vent litt...Nei jeg er absolutt ikke sjalu. Bare overgitt at en mann kan miste hodet sitt slik. Anonymkode: 153d1...7fa
Fiskegrateng Skrevet 7. februar 2020 #47 Skrevet 7. februar 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Oppdatering. Var visst ikke så lett likevel. Damen har ikke fått jobb. De møttes 3 ganger. De venter nå svar på visum om hun får komme hit. Ja er nok dyp kjærlighet her dere. 8 mnd siden sist de var sammen.... Hilsen bitter og sjalu, nei vent litt...Nei jeg er absolutt ikke sjalu. Bare overgitt at en mann kan miste hodet sitt slik. Anonymkode: 153d1...7fa Det er tydelig at det er noe som plager deg, ellers hadde du ikke brydd deg hvem eksen din er sammen med. Trist at han heller vil være sammen med en thaidame enn deg 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #48 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 7.7.2019 den 17.25): Lett å få jobb på massasjestudio ja. Anonymkode: 60cf3...872 haha. Du er morsom. Anonymkode: 989eb...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå