AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Er det lett for dem å få jobb her? Er bankansatt i Thailand, men skal flytte til Norge. Vedkommende kan knapt engelsk. Min eks påstår de får lett jobb og lett nettverk. Naiv mann som skal la thai daten flytte inn til seg etter 2 treff. 🙄😏 Anonymkode: 153d1...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Lett å få jobb på massasjestudio ja. Anonymkode: 60cf3...872 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Det er selvsagt nærmest umulig å få jobb her hvis du ikke kan norsk eller engelsk. Det sier seg selv. Men dette har jo du ikke noe med. La eksen din være ifred Anonymkode: 34a8c...206 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt nærmest umulig å få jobb her hvis du ikke kan norsk eller engelsk. Det sier seg selv. Men dette har jo du ikke noe med. La eksen din være ifred Anonymkode: 34a8c...206 Har mye med det jo siden det er mine barn her som blir involvert. De kan heller ikke prate med sin kommende stemor som bruker google translate for å føre en samtale på engelsk. Eksen påstår det blir så enkelt. Jeg VET det ikke blir lett, derfor ønsker jeg for dem å heller bo der hun er fra. Da kommer jeg meg videre og. Anonymkode: 153d1...7fa 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 De jeg vet om har startet bedrift selv, som regel matlaging (restauranter). De har gjort det bra, også, men det er helt sikkert mye og hardt arbeid! Og de har lært seg bra norsk. Hvis man ikke snakker norsk eller som et absolutt minimum svært godt engelsk, kan man glemme å få seg jobb i norsk bank. Anonymkode: 682d1...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 Norge er fullt. sorry. Når ikke de som er født og oppvokst kan få jobb engang, hvorfor skal da folk som ikke bor her? Synes det er trist å se at mange norske sliter med å få jobb. Kjenner en som har sendt inn over 80 søknader. Anonymkode: e3dbd...30f 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt nærmest umulig å få jobb her hvis du ikke kan norsk eller engelsk. Det sier seg selv. Men dette har jo du ikke noe med. La eksen din være ifred Anonymkode: 34a8c...206 er det da vel ikke. synes jeg ser thaidamer over alt jeg. De snakker dårlig norsk, men de kan vel litt engelsk. Ser ut somo det er veldig lett å få jobb i Norge dersom man er thai. Anonymkode: b9dd8...157 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 På thairestauranter kanskje, ellers blir det nok vanskelig før hun lærer språket. Anonymkode: 1f774...27a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #9 Skrevet 7. juli 2019 Har ett inntrykk av at de er meget geskjeftige. Masse av dem på f.eks. eldresenter ute i distriktene, mange som stater cateringtjenester osv. Samme med vietnamesere. Ungene, iallefall jentene, lykkes godt på skolene også. I gjennomsnitt bedre enn etnisk norske iallefall. Anonymkode: 70d94...b9b 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #10 Skrevet 7. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det da vel ikke. synes jeg ser thaidamer over alt jeg. De snakker dårlig norsk, men de kan vel litt engelsk. Ser ut somo det er veldig lett å få jobb i Norge dersom man er thai. Anonymkode: b9dd8...157 Høres ut som du er såret fordi han fant seg en thai? Kan forstå det er vondt, kanskje en følelse av at man ikke når opp? Altså at dere er veldig forskjellig, hun er kanskje yngre enn deg også.. Men håper ikke du går og dveler på dette. Finn deg en som ikke bytter deg ut for en thai etter 2 møter. Boikott alle menn som har vært på tur i Thailand, dette er ikke moralske menn. Til og med Thailand klager over disse mennene, at de kolonisierer landet deres omtrent... Men så lever jo Thailand på turisme, så det er ikke så enkelt for de når også det er et relativt fattig land. Anonymkode: e3dbd...30f 4
Veslefrikk Skrevet 7. juli 2019 #11 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har mye med det jo siden det er mine barn her som blir involvert. De kan heller ikke prate med sin kommende stemor som bruker google translate for å føre en samtale på engelsk. Eksen påstår det blir så enkelt. Jeg VET det ikke blir lett, derfor ønsker jeg for dem å heller bo der hun er fra. Da kommer jeg meg videre og. Anonymkode: 153d1...7fa Du har ingenting med om og hvor din eksmanns nye thailandske partner skal jobbe. Ei heller dine barn. De blir ikke berørt av hvor og om hun jobber, så sant hun ikke tar seg jobb på et litt tvilsomt massasjestudio som kan gjøre at de blir mobbet av venner. Og selv om de ikke kan kommunisere på norsk den første tiden, så må vi gå ut i fra at hun lærer seg norsk og da er det problemet løst også. Jeg syns du er urimelig og det virker som du er litt sjalu. Forøvrig skulle en tro at det er enklere for deg å komme deg videre når han har fått seg ny partner, enn det er når du stadig går der og håper (?) på en forsoning. 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #12 Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du er såret fordi han fant seg en thai? Kan forstå det er vondt, kanskje en følelse av at man ikke når opp? Altså at dere er veldig forskjellig, hun er kanskje yngre enn deg også.. Men håper ikke du går og dveler på dette. Finn deg en som ikke bytter deg ut for en thai etter 2 møter. Boikott alle menn som har vært på tur i Thailand, dette er ikke moralske menn. Til og med Thailand klager over disse mennene, at de kolonisierer landet deres omtrent... Men så lever jo Thailand på turisme, så det er ikke så enkelt for de når også det er et relativt fattig land. Anonymkode: e3dbd...30f Takk for fint svar. Jeg er helt knust. Føler meg som en dritt og 0 verdt. Er noe lavmåls å stikke til thailand etter kone. Jeg er mulig litt rasistisk her, men med god grunn. 😣😧 Anonymkode: 153d1...7fa 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #13 Skrevet 7. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for fint svar. Jeg er helt knust. Føler meg som en dritt og 0 verdt. Er noe lavmåls å stikke til thailand etter kone. Jeg er mulig litt rasistisk her, men med god grunn. 😣😧 Anonymkode: 153d1...7fa Det er fortståelig, ihvertfall hvis dere var sammen lenge og har barn sammen. Tror ikke det er rasistisk, er vel mer rasistisk at disse mennene har alle disse stereotypene om at thaikvinner er submissiv og godtar alt dritt fra dem. Såklart er det mulig at han rett og slett fallt for hun.. Vanskelig å svare på. Sender en klem til deg og håper du kommer deg videre etterhvert! Anonymkode: e3dbd...30f 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #14 Skrevet 7. juli 2019 De fleste renholdsoperatørene på skolen jeg jobber på er thaidamer. De har tatt fagbrev og har fast jobb. Anonymkode: da826...601 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 Mange jobber i sykehjem eller innen renhold, men da etter norsk kurs og evt fagbrev. Er nok ikke så lett å få jobb. Anonymkode: 4c9f0...77e
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 Thailandske har høy arbeidsmoral og de får lett jobb. Hun kommer til å gå norskkurs regner jeg med, og de lærer fort! Har selv hjulpet et par, og de lærte både norsk og fikk seg jobb. De er kjempeflinke til å starte noe selv også! Beundrer dem stort. Du må bare godta at eksen din har funnet seg henne. Makan. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Norge er fullt. sorry. Når ikke de som er født og oppvokst kan få jobb engang, hvorfor skal da folk som ikke bor her? Synes det er trist å se at mange norske sliter med å få jobb. Kjenner en som har sendt inn over 80 søknader. Anonymkode: e3dbd...30f Nå har jo disse utlendingene en ståpå-vilje som overgår nordmenns mange ganger. I hvertfall sutrepaver som deg. Anonymkode: acbec...c33 10
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Norge er fullt. sorry. Når ikke de som er født og oppvokst kan få jobb engang, hvorfor skal da folk som ikke bor her? Synes det er trist å se at mange norske sliter med å få jobb. Kjenner en som har sendt inn over 80 søknader. Anonymkode: e3dbd...30f Har de søkt alle slags jobber? Tenker de ikke har. Tilmed svenske kommer hit og jobb er i yrker nordmenn ikke vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #19 Skrevet 8. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for fint svar. Jeg er helt knust. Føler meg som en dritt og 0 verdt. Er noe lavmåls å stikke til thailand etter kone. Jeg er mulig litt rasistisk her, men med god grunn. 😣😧 Anonymkode: 153d1...7fa Nå har jeg aldri vært i Thailand men ble kjent med ei dame fra en annen sør europeisk kultur. Det er lett å bli vippet av pinnen og bli sjarmert av en kultur hvor kvinner gjør stas på mannen sin. Vi norske menn er vant til sterke norske kvinner som jevnt over er visste, krevende og sex må fortjenes. Livet går for mange menn ut på å unngå misnøye hos kona. Så plutselig dukker ei dame opp og forer egoet ditt. Får deg til å føle deg sett, spesiell og utvalgt. Du er hennes mann og hun viser det. Da gir man blaffen i at nettverket av norske damer dømmer deg. Norske menn skal kun leve med norske kvinner. Privat import undergraver norske kvinners enerett på å gi sex til norske menn og dermed makten de har. Bli underbydd av utenlandske kvinner blir slått moralsk ned på. Anonymkode: c3bea...f26 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg aldri vært i Thailand men ble kjent med ei dame fra en annen sør europeisk kultur. Det er lett å bli vippet av pinnen og bli sjarmert av en kultur hvor kvinner gjør stas på mannen sin. Vi norske menn er vant til sterke norske kvinner som jevnt over er visste, krevende og sex må fortjenes. Livet går for mange menn ut på å unngå misnøye hos kona. Så plutselig dukker ei dame opp og forer egoet ditt. Får deg til å føle deg sett, spesiell og utvalgt. Du er hennes mann og hun viser det. Da gir man blaffen i at nettverket av norske damer dømmer deg. Norske menn skal kun leve med norske kvinner. Privat import undergraver norske kvinners enerett på å gi sex til norske menn og dermed makten de har. Bli underbydd av utenlandske kvinner blir slått moralsk ned på. Anonymkode: c3bea...f26 Så hun skal bare stille opp 24/7 og ha sex hver gang mannen vil det? Hun får ikke bestemme dette selv? Tviler på thaikvinner har høyere sexlyst enn vestlige kvinner. De er vel like forskjellige som alle andre. Tåpelig å dra inn sexen. De kan bli syke og miste piffen de og. Og menn over 40 + er ikke virile som 19 åringer heller. Kanskje derfor thai på 22 gifter seg med vestlig mann 55 -70 pga hun vet de ikke orker så mye sex! Anonymkode: 153d1...7fa 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå