AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Hva foreslår dere jeg skal gjøre med den forbanna naboen som har spilt høy musikk omtrent hele helgen og nå er i gang igjen for tredje dag. Foreldere er borte og nå spiller h*n dundre musikk for full guffe. Det er flere hus i nabolaget her som har delt på å spille høyt og sørge for festbråk hver eneste helg siden april. Er så lei og tenker ikke disse folka på noe annet enn seg selv? Anonymkode: c9b45...df6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva foreslår dere jeg skal gjøre med den forbanna naboen som har spilt høy musikk omtrent hele helgen og nå er i gang igjen for tredje dag. Foreldere er borte og nå spiller h*n dundre musikk for full guffe. Det er flere hus i nabolaget her som har delt på å spille høyt og sørge for festbråk hver eneste helg siden april. Er så lei og tenker ikke disse folka på noe annet enn seg selv? Anonymkode: c9b45...df6 Hva med å snakke til naboen, enten ungdommen eller ta en telefon til foreldrene? Kvinneguidens brukere kan ikke løse saken for deg, altså. Du må selv ta grep, gå ut eller ignorere irritasjonsmomentet. Anonymkode: f0c20...64d 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Du får gå bort og be om at naboen skrur ned volumet. Anonymkode: 9de70...5d0 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 Tenk hvor herlig ungdommen har det nå. Den frihetsfølelsen. La vedkommende kose seg 😃Du har vel vært ung en gang du også? Anonymkode: 3cfbe...634 4
Gjest Familytree Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får gå bort og be om at naboen skrur ned volumet. Anonymkode: 9de70...5d0 Ja
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 Kontakt dem eller foreldren? I værste fall politiet Anonymkode: 88ae4...d0f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med å snakke til naboen, enten ungdommen eller ta en telefon til foreldrene? Kvinneguidens brukere kan ikke løse saken for deg, altså. Du må selv ta grep, gå ut eller ignorere irritasjonsmomentet. Anonymkode: f0c20...64d Vet...trengte bare en klagemur. Anonymkode: c9b45...df6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #9 Skrevet 7. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tenk hvor herlig ungdommen har det nå. Den frihetsfølelsen. La vedkommende kose seg 😃Du har vel vært ung en gang du også? Anonymkode: 3cfbe...634 Tålmodigheten min begynner å bli tynnslitt etter høy musikk siden jeg kom fra jobb fredag ettermiddag med unntak av pause på dagen i går og i dag. Har ikke noe i mot musikk fra en fest noen timer en kveld, men når det er et stadig tilbakvendene fenomen så blir jeg nesten ustabil av den konstante dunkinga over flere timer i strekk. Gruer meg til helgene fordi jeg vet hva som venter. Så ille oppleves det. Anonymkode: c9b45...df6 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #11 Skrevet 7. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kontakt dem eller foreldren? I værste fall politiet Anonymkode: 88ae4...d0f Vurderte å ringe politiet i går, men hva kan de gjøre når det er før det skal være "stille". Anonymkode: c9b45...df6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #12 Skrevet 7. juli 2019 Legg en bommelom på trappa Anonymkode: c24f4...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #13 Skrevet 7. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Du får gå bort og be om at naboen skrur ned volumet. Anonymkode: 9de70...5d0 Burde gjort det, men er for feig. Anonymkode: c9b45...df6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #15 Skrevet 7. juli 2019 Hvordan psyker man seg opp til å si i fra? Anonymkode: c9b45...df6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #16 Skrevet 7. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan psyker man seg opp til å si i fra? Anonymkode: c9b45...df6 Ville lagt en anonym lapp i postkassa dersom det er flere naboer rundt som kanskje også plages. Ville skrevet noe ala "Hei, har ingenting i mot fest en gang i blant, men når dere nå er på 3 dagen med høy bass og fest så er det fint om dere demper dere, spesielt etter kl. 23 da det skal være stille. Fortsetter dette så kommer jeg og flere til å ringe politiet/gi beskjed til foreldre, da det er umulig å slappe av i eget hjem når dere viser null hensyn til folk rundt" Anonymkode: faf59...d9f 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #17 Skrevet 7. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde gjort det, men er for feig. Anonymkode: c9b45...df6 Hjelper ingenting å klage her iallefall. Anonymkode: 9de70...5d0
Veslefrikk Skrevet 7. juli 2019 #18 Skrevet 7. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville lagt en anonym lapp i postkassa dersom det er flere naboer rundt som kanskje også plages. Ville skrevet noe ala "Hei, har ingenting i mot fest en gang i blant, men når dere nå er på 3 dagen med høy bass og fest så er det fint om dere demper dere, spesielt etter kl. 23 da det skal være stille. Fortsetter dette så kommer jeg og flere til å ringe politiet/gi beskjed til foreldre, da det er umulig å slappe av i eget hjem når dere viser null hensyn til folk rundt" Anonymkode: faf59...d9f Eller være voksen nok til å ringe på hos naboen og spørre på en hyggelig måte om de kan dempe musikken litt. Anonyme meldinger, trusler og bommelom på trappa fungerer garantert ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #19 Skrevet 7. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville lagt en anonym lapp i postkassa dersom det er flere naboer rundt som kanskje også plages. Ville skrevet noe ala "Hei, har ingenting i mot fest en gang i blant, men når dere nå er på 3 dagen med høy bass og fest så er det fint om dere demper dere, spesielt etter kl. 23 da det skal være stille. Fortsetter dette så kommer jeg og flere til å ringe politiet/gi beskjed til foreldre, da det er umulig å slappe av i eget hjem når dere viser null hensyn til folk rundt" Anonymkode: faf59...d9f Hvorfor anonym? Anonymkode: 24fe3...7e8 1
smalls Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 Her må du bare si ifra til de, ellers blir det ikke bedre. Hvis ikke det blir bedre, så hadde jeg tatt en prat med foreldrene når de kommer hjem. Å spille HØY musikk hele tiden er veldig slitsomt å høre på. Selvfølgelig må man finne seg i litt mer på sommeren, men grensen går enn plass I fjor sommer skulle jeg på jobb på mandagen, men rundt 01 på en søndag, så satt naboen på HØØØY musikk. 🙄 Der var foreldrene garantert borte. For de har en sønn på 17. Det var sånn trance dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå