AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Ser de fleste menn er veldig opptatt av rumpa på jenta, men de færreste utforsker den. Er det kun for syns skyld at dere ønsker en dame med fin rumpe? Anonymkode: 4f6a1...80a
KapteinJ Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Ja, det er bare for estetikk, en bra rompe ser fantastisk ut når man har sex f.eks i doggystyle, det kjennes også veldig bra ut når man har sex i alle stillinger hvor du tar jenta bakfra. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Rumpeballer og rumpehull har ulike funksjoner. Form er viktigere enn størrelse. Fasongen sier meg som mann mye om kvinnen. Mer enn de fleste kvinner er klar over. Anonymkode: 34a6c...ed0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 De fleste menn tenner på analsex, det er bare ikke alle som er like ærlige om det til alle. Det finnes så klart de som ikke liker det, men det er nok mindre vanlig. Anonymkode: 0bbdb...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: Rumpeballer og rumpehull har ulike funksjoner. Form er viktigere enn størrelse. Fasongen sier meg som mann mye om kvinnen. Mer enn de fleste kvinner er klar over. Anonymkode: 34a6c...ed0 Sier fasongen så mye? Er jo mye genetisk og, for eksempel hvor på rumpa fettet legger seg. Anonymkode: 5cb22...a7f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sier fasongen så mye? Er jo mye genetisk og, for eksempel hvor på rumpa fettet legger seg. Anonymkode: 5cb22...a7f Gener drar på mye. Rumpa er og et resultat av andre forhold. Samlet gir det signaler om profil. Når dere i tillegg oftest snakker så vil de fysiske trekkene sine profilerende egenskaper bli bekreftet. Traff ei for en uke siden hos en kompis og hun ble litt overrasket hvor mye en kunne lese henne på 5 minutt. Flott dame, men....... . Litt som typen en treffer på byen, bra til sex, men som bare er slitsom ut over det. Anonymkode: 34a6c...ed0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Gener drar på mye. Rumpa er og et resultat av andre forhold. Samlet gir det signaler om profil. Når dere i tillegg oftest snakker så vil de fysiske trekkene sine profilerende egenskaper bli bekreftet. Traff ei for en uke siden hos en kompis og hun ble litt overrasket hvor mye en kunne lese henne på 5 minutt. Flott dame, men....... . Litt som typen en treffer på byen, bra til sex, men som bare er slitsom ut over det. Anonymkode: 34a6c...ed0 Jøss. Godt jeg alltid går med skjørt og kjole så ikke rumpa mi syns spesielt godt 😂 tror uansett ikke man kunne lest meg ut fra utseende, jeg får alltid høre at utseende og personlighet ikke matcher hos meg. Anonymkode: 5cb22...a7f
Thyra Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Rumpeballer og rumpehull har ulike funksjoner. Form er viktigere enn størrelse. Fasongen sier meg som mann mye om kvinnen. Mer enn de fleste kvinner er klar over. Anonymkode: 34a6c...ed0 Jasså, hva da? 😁
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #9 Skrevet 7. juli 2019 4 minutter siden, Thyra skrev: Jasså, hva da? 😁 Hvilke tanker gjør du deg selv når du ser en rumpe? For eksempel ei stor stor hjerteformet ei? Gjør deg dine egne tanker. Eller hun som tydeligvis squater på gymmet sent og tidlig. Er hun i bunn noe nevrotisk? Eller hva med hun tynne som har en eim av sigarettlukt etter seg? Osv. Du har gjort deg noen erfaringer. Erfaringer som gir deg intuisjon om noe mer. Anonymkode: 34a6c...ed0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #10 Skrevet 7. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke tanker gjør du deg selv når du ser en rumpe? For eksempel ei stor stor hjerteformet ei? Gjør deg dine egne tanker. Eller hun som tydeligvis squater på gymmet sent og tidlig. Er hun i bunn noe nevrotisk? Eller hva med hun tynne som har en eim av sigarettlukt etter seg? Osv. Du har gjort deg noen erfaringer. Erfaringer som gir deg intuisjon om noe mer. Anonymkode: 34a6c...ed0 Jeg skjønner ingenting. Har mange tynne jenter en eim av sigarettrøyk etter seg? Jeg skal være den første til å si at jeg ikke har en så pen rumpe, og at det burde være en bedre fasong på den, men jeg kommer nok aldri til å bli en squatte-jente på treningssenteret. Anonymkode: 9b540...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå