Gå til innhold

3 grunner at man aldri skal treffe noen fra internett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Farlig

2 Aldri meningen

3 Du kommer på avsporing i ditt eget liv. 

Anonymkode: f05ea...8af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller så treffer man mannen/kvinnen i sitt liv 😍

Anonymkode: 0d25b...2c1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en mann på Internett da jeg var 15. Han lurte meg og da jeg traff han viste det seg at han var 40 år gammel og han voldtok meg.

4 år senere begynte jeg prate med en på nett igjen. Etter en lang stund møttes vi, og vi er idag gift og har vært sammen i 10 år 

Anonymkode: ade7c...61c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Det er ikke farlig å møte noen på offentlig sted.

2. Er det noen mening i noe i det hele tarr?

3. Vet ikke hva du mener her heller, men fant mannen min på internett så det er i tilfelle en fin avsporing som har vart i årevis.

Anonymkode: f3ac0...4aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min mann gjennom internett (ikke datingside) og vi har nå vært sammen i et lykkelig forhold i 15 år.

Anonymkode: 77ecb...ade

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

1. Farlig

2 Aldri meningen

3 Du kommer på avsporing i ditt eget liv. 

Anonymkode: f05ea...8af

Baserer du dette på egen erfaring eller våknet du opp en dag og tenkte dette høres smart ut?

Min første nett flørt skjedde i 2000 når chat var relativt nytt, vi møttes til en helg i København og så endte jeg opp med å flytte til Island hvor jeg fant meg jobb og hadde det kjempekoselig.

Den der med avsporing må du gjerne utdype, for hvis ikke du har personlig erfaring så har du ikke noe å komme med.

Anonymkode: 6cec1...def

Skrevet

Har møtt tre tidligere kjærester på nett. Bra gutter/menn alle sammen, men over lengre tid passet vi ikke sammen. 

Når man skal treffe noen fra nett er det lurt å ta noen forhåndsregler, som å møtes et trygt sted og helst si i fra til noen hva man skal. Folk man møter på nett er stort sett ikke så veldig forskjellig fra andre folk. 

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 barn med min internett-mann. De er noen små troll til tider, så de kan sikkert brukes som eksempel på at å møte folk fra internett er dumt.

Anonymkode: efb70...609

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm jeg møtte både mannen og bestevenninna mi på nett 😮 

Anonymkode: 58346...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...