*MEDUSA* Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 "Min" katt har vært på en lang tur alene i 2 uker, kan katter endre seg mye på to uker alene? Både utseende og adferd? Katten ble funnet via facebook etterlysning, jeg dro og ropte navnet hans og han kom løpende og la seg ned fremfor meg, og han var kliss lik min katt, så jeg tok den med meg. Men i ettertid er jeg litt usikker, den er helt lik, ligger likt, ser lik ut, forutenom litt hvite hår på en flekk jeg ikke har sett før, den er ikke redd for nedskyll i do som den var før, den purrer ikke likt, og den sikler ikke ved kos lengre (den siklet som gal før) Jeg skal sjekke chip i morgen, må bare få hjem katteburet først, men jeg lurer på om det er normalt at katter endrer seg slik, jeg vil så gjerne ha katten min hjem igjen, men livredd for at jeg har fått hjem en annen katt ( må isåfall være broren til min, så like er de ) Savner katten min
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Kan nok være en annen katt når du er så usikker. Min tidligere katt tok også en del langturer, og var nå helt lik da den kom hjem igjen. Kan du ikke høre med den som eier broren til katten din da? Anonymkode: f6df7...7a9
*MEDUSA* Skrevet 7. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2019 Dette er en katt jeg har overtatt fra andre, så vet ikke hvor den kommer fra, men ja det er vel for godt til å være sant at det er min, håper denne er chippet så jeg finner eier da. De som kontaktet meg hadde aldri sett katten i nabolaget, så kan være en anne katt som er på vift
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 Vår katt var borte flere ganger i lengre perioder da han var yngre, men var alltid seg selv lik når han kom hjem. Anonymkode: b42fb...ff3
Thildamor Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 Den ene min kom hjem i dag etter 3 uker, noe som ikke er uvanlig for den katten. Men den er ensfarget så utseende er det samme. Adferden på katten er også den samme. Katter som er ganske like i utseende har jo flere ganger kommet til feil hjem.
*MEDUSA* Skrevet 7. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2019 Ja da tenker jeg at jeg har fått feil katt, krysser fingrene for at den er chippet og at eier får den tilbake Takk for svar alle sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 Min katt endret seg faktisk totalt, den var borte i 2 måneder og oppførte seg helt ulikt når den var tilbake. Jeg tror den hadde vært inne hos noen andre den perioden... skal sies at denne katten var fra Dyrebeskyttelsen og fortsatt ikke helt husvarm og "seg selv" når jeg først hadde den, og at når den kom tilbake etter de 2 månedene så var den plutselig mye mer "levende". Lykke til i morgen, hold oss gjerne oppdatert på om det var din katt eller ei ❤️ Anonymkode: 960d7...98a 1
*MEDUSA* Skrevet 7. juli 2019 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2019 Så kjekt du fikk den tilbake etter 2 mnd, og ikke mist mer glad og fornøyd, må ha vært snille mennesker Skal holde dere oppdatert 🤞 2
Tvist Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 20 timer siden, *MEDUSA* skrev: Så kjekt du fikk den tilbake etter 2 mnd, og ikke mist mer glad og fornøyd, må ha vært snille mennesker Skal holde dere oppdatert 🤞 Har du funnet ut noe? 1
*MEDUSA* Skrevet 8. juli 2019 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2019 Nettop kommet hjem og det var ikke min katt Men heldigvis var den chippet og eierene ble kjempeglade for å få han tilbake Så er det bare å håpe at min katt dukker opp
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 6 minutter siden, *MEDUSA* skrev: Nettop kommet hjem og det var ikke min katt Men heldigvis var den chippet og eierene ble kjempeglade for å få han tilbake Så er det bare å håpe at min katt dukker opp Kjipern 😞 men godt de andre eierne fikk sin pus tilbake da!
*MEDUSA* Skrevet 8. juli 2019 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, HappyWaffle skrev: Kjipern 😞 men godt de andre eierne fikk sin pus tilbake da! Ja takk og pris, var livredd for at den ikke skulle være chippet. Det endte godt for den pusen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå