Gjest Hel Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Har lyst på denne men vil ikke kjøpe den før jeg finner noe som passer. De har masse topper i samme farger men ingen jeg liker så godt og vet heller ikke hvilke sko som hadde passet. Noen råd? (Skal altså bytte et par sko for å få denne buksa så jeg har ikke råd til noe annet der)
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Jeg er ingen moteekspert, men jeg synes ihvertfall hvitt er veldig pent til jeans og den lyse turkisfargen. Eks hvit topp og hvite sko. Veldig fin bukse forøvrig
Dagensdiva Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Det meste passer ! Erj o en helt vanlig lys bukse.. Som en annen nevnte HVITT...lyserosa...babyblå! Må bare si at jeg ELSKER det merket...har masse vesker og topper...
Gjest Hel Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Det meste passer ! Erj o en helt vanlig lys bukse.. Ja, men jeg mente mest hva passer til fargen på sjalet. Vil ikke ta det av for jeg synes det var det som gjorde buksa fin. Men takk for tipsene dere. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå