AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #61 Skrevet 19. november 2019 På 7.7.2019 den 12.05, AnonymBruker skrev: Gubbete og kjedelig på hvilken måte da? Tenker du på utseendet? Anonymkode: 4836b...546 Mange blir jo typisk sofaslitere, "orker ikke", "gidder ikke" liksom...ikke rart at damer flykter fra slike menn. Anonymkode: aad81...a34 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #62 Skrevet 19. november 2019 På 7.7.2019 den 17.02, AnonymBruker skrev: Fram til 40-åra vil damer helst ha menn som er eldre enn dem. Mange vil gjerne ha menn som er en god del eldre og. Men plutselig når de blir middelaldrende så vil de samme damene ha yngre menn 🤔 Hvorfor er det slik egentlig, hva er det som gjør at det endrer seg? Anonymkode: 4836b...546 Ganske enkelt fordi yngre menn er mer potente, og kvinner 50+ er veldig lidenskapelige.Drømmer om det de ikke oppnådde i yngre år. Så enkelt er det. 😝 Anonymkode: b2dad...d64 1
bullehurk Skrevet 19. november 2019 #63 Skrevet 19. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske enkelt fordi yngre menn er mer potente, og kvinner 50+ er veldig lidenskapelige.Drømmer om det de ikke oppnådde i yngre år. Så enkelt er det. 😝 Anonymkode: b2dad...d64 Helt enig ! + at noen av oss kanskje har prøvd begge deler. Joda, modne menn 45+ tar oss med på dyre reiser, restaurantbesøk og gaver osv. Men hva skjer, når kvelden kommer er de så mette og trøtte at de vil helst legge seg å sove. Kanskje kan de klare en omgang først, hvis de får den til å stå vel og merke. Alltid et jævla mas med den potensen, skulle de mot formodning holde en hel runde...... ja da vet du nå er det hvertfall godnatt. Å håpe på noe mer da, er som å vente på et mirakel. 😮 Nei, da er det noe helt annet med unge virile høypotente menn. Menn som har en viss erfaring, men fortsatt fulle av lyst, kåthet og energi. Menn med høy libido, jeg snakker ikke om fulle guttunger. Samt at vi kvinner har høyrere libido og lidenskap enn før. Vi kan slappe av og bare konsentrere oss om nytelse og glede, for skulle de fyre av så er det bare en liten pause så er de klar igjen. De har en lekenhet og fantasi, og er ikke fastkjørt i et spor. De utviser engasjement og intensitet, så vi jenter kjenner oss attraktive og begjæret på en helt annen måte. 😉 Ja, listen er lang, men når sexen fungerer så bra så blir det som et lim i forholdet. Enten det er som elsker eller mer seriøs partner. Vi er ganske mange med meg som har funnet ut dette etterhvert. 😋 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #64 Skrevet 19. november 2019 18 hours ago, annelis said: Haha det er mye koseligere i Norge enn Sibir. Bare vent til hun får opphold. Her snakker vi om pene flotte norske damer i 40-årene. Ikke importerte koner Blir overrasket om en dame som åpenbare og fullstendige mangler respekt for andre mennesker er verdt å date. Just sayin' Anonymkode: 50d55...230 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #65 Skrevet 19. november 2019 Fordi eldre menn på et tidspunkt blir for gamle. De forfaller fysisk, slutter å være lideskapelige, potensen går åt skogen, osv. Jeg er i førtiåra, og menn på min alder kan fortsatt se bra ut, men 90% av de som man møter på diverse apper er nyskilte, og virrer rundt som nyklekte andunger, som er på jakt etter en ny konemor. Helvete heller, da tar jeg heller en selvstendig fyr som ser bedre ut, og har noe å tilføre livet mitt, selv om jeg må 5-10 år ned i alder. Og mange unge menn liker eldre damer, mindre drama, mindre psykiske problemer, mer selvsikre og eventyrlystne seksuelt, og mange av oss ser også ganske så bra ut. Anonymkode: fcaaf...5e8 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #66 Skrevet 20. november 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Fordi eldre menn på et tidspunkt blir for gamle. De forfaller fysisk, slutter å være lideskapelige, potensen går åt skogen, osv. Jeg er i førtiåra, og menn på min alder kan fortsatt se bra ut, men 90% av de som man møter på diverse apper er nyskilte, og virrer rundt som nyklekte andunger, som er på jakt etter en ny konemor. Helvete heller, da tar jeg heller en selvstendig fyr som ser bedre ut, og har noe å tilføre livet mitt, selv om jeg må 5-10 år ned i alder. Og mange unge menn liker eldre damer, mindre drama, mindre psykiske problemer, mer selvsikre og eventyrlystne seksuelt, og mange av oss ser også ganske så bra ut. Anonymkode: fcaaf...5e8 Akkurat det der synes jeg høres litt rart ut, er der virkelig så enkelt for en dame i 40-åra å bare velge å bli sammen med en mann som er 10 år yngre? Menn i den alderen du sikter etter er jo ettertraktet blant både jevnaldrende og yngre damer. Eller tenker du kun på sex? I min virkelighet ser jeg ingen forhold mellom middelaldrende damer og unge menn 🤔 Anonymkode: 4836b...546 1
Bamseklemmer Skrevet 20. november 2019 #67 Skrevet 20. november 2019 Synes det er bra jeg, de holder seg yngre selv da. Aktiv sex med yngre er jo bra for begge kjønn. Når jeg var ung, oppsøkte jeg eldre damer fordi de var mindre kompliserte enn gjevngamle jenter🤫Så idag er jeg veldig ukomplisert😂
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #68 Skrevet 20. november 2019 40 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat det der synes jeg høres litt rart ut, er der virkelig så enkelt for en dame i 40-åra å bare velge å bli sammen med en mann som er 10 år yngre? Menn i den alderen du sikter etter er jo ettertraktet blant både jevnaldrende og yngre damer. Eller tenker du kun på sex? I min virkelighet ser jeg ingen forhold mellom middelaldrende damer og unge menn 🤔 Anonymkode: 4836b...546 Nei, så enkelt er det ikke, men så er vel ofte damene og mennene ute etter det samme på dette tidspunktet (30/40)? Jeg er 29 og har vært elsker med en dame på 42 i snart ett år hvor det har vært bra sex for begge, det er først nå jeg merker at hun begynner å få følelser for meg på et nivå hvor hun skulle ønske vi kunne bli et par, eller hvertfall være betydelig mer sammen uten nødvendigvis å flytte sammen. Jeg for min del vil ikke binde meg til henne, hun er fantastisk men jeg ønsker fremdeles damene på 24-30 også Anonymkode: d1e31...eda 1
annelis Skrevet 20. november 2019 #69 Skrevet 20. november 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat det der synes jeg høres litt rart ut, er der virkelig så enkelt for en dame i 40-åra å bare velge å bli sammen med en mann som er 10 år yngre? Menn i den alderen du sikter etter er jo ettertraktet blant både jevnaldrende og yngre damer. Eller tenker du kun på sex? I min virkelighet ser jeg ingen forhold mellom middelaldrende damer og unge menn 🤔 Anonymkode: 4836b...546 Ja, det er ganske lett. Og du skulle skjønne det om du leste statistikken. Det er flere menn enn kvinner i Norge, spesielt i aldersgruppe 25-35. Så jupp er damen 40 og ser ut som 30 så kan hun velge fra tre aldersgrupper 30, 40 og 50. Det er lett å se bra ut nå med riktig livsstil og masse tilbud innenfor trening og kosmetikk. 40 er ca 10 år unna overgangsalder så man er fortsatt ung. Så aner ikke hva du underer deg over 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #70 Skrevet 20. november 2019 52 minutter siden, annelis said: Ja, det er ganske lett. Og du skulle skjønne det om du leste statistikken. Det er flere menn enn kvinner i Norge, spesielt i aldersgruppe 25-35. Så jupp er damen 40 og ser ut som 30 så kan hun velge fra tre aldersgrupper 30, 40 og 50. Det er lett å se bra ut nå med riktig livsstil og masse tilbud innenfor trening og kosmetikk. 40 er ca 10 år unna overgangsalder så man er fortsatt ung. Så aner ikke hva du underer deg over Det er lett hvis du velger en kar damer på 23-30 ikke vil ha Anonymkode: d1e31...eda
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #71 Skrevet 20. november 2019 Fordi de er ekle griser. Tenk at vi har en slik som kulturminister. Anonymkode: da339...7f9 2
annelis Skrevet 20. november 2019 #72 Skrevet 20. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er lett hvis du velger en kar damer på 23-30 ikke vil ha Anonymkode: d1e31...eda Pfff..bullshit. gidd ikke krangle om dette engang 🤣
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #73 Skrevet 20. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det der synes jeg høres litt rart ut, er der virkelig så enkelt for en dame i 40-åra å bare velge å bli sammen med en mann som er 10 år yngre? Menn i den alderen du sikter etter er jo ettertraktet blant både jevnaldrende og yngre damer. Eller tenker du kun på sex? I min virkelighet ser jeg ingen forhold mellom middelaldrende damer og unge menn 🤔 Anonymkode: 4836b...546 Virkeligheten samsvarer ikke helt med svarene her å¨KG. Bare les statistikk så ser du at kvinner slett ikke ender opp med 10 år yngre menn.... Anonymkode: ec48e...aab 1
bullehurk Skrevet 20. november 2019 #74 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkeligheten samsvarer ikke helt med svarene her å¨KG. Bare les statistikk så ser du at kvinner slett ikke ender opp med 10 år yngre menn.... Anonymkode: ec48e...aab Statistikken ligger som regel (minst) et par tiår etter virkelighetens verden. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #75 Skrevet 20. november 2019 Kvinner kommer i overgangs alder mellom 45 -52 år hvor sex lyst avtar og forsvinner, hvor logisk er det da å ha en potent mann mellom 30-40 år som kanskje ønsker å etablere seg med barn...? Anonymkode: ec48e...aab
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #76 Skrevet 20. november 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner kommer i overgangs alder mellom 45 -52 år hvor sex lyst avtar og forsvinner, hvor logisk er det da å ha en potent mann mellom 30-40 år som kanskje ønsker å etablere seg med barn...? Anonymkode: ec48e...aab Å blir så lei at forstår på seg folk som sikkert er rundt 30 mener alle kvinner mellom 45-52 mister sexlysten... gled deg til du nærmer deg 50... svar på tråden da... det gjelder ikke alle at damer over 50 mister sexlysten. Ikke fått med deg tråden med hun på 70+ som slet ut en mann på 48... han møtte sin overkvinne og hadde hele sitt liv ansett seg som sex atlet😂😂😂. Si at alle kvinner mister sex lysten etter 50 er feil... hva med alle menn som er og ønsker å være utro mot kone og samboer i 30 åra som har mista sexlysta?? Det er det mange av😂😂 Anonymkode: a9b60...692 2
bullehurk Skrevet 20. november 2019 #77 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å blir så lei at forstår på seg folk som sikkert er rundt 30 mener alle kvinner mellom 45-52 mister sexlysten... gled deg til du nærmer deg 50... svar på tråden da... det gjelder ikke alle at damer over 50 mister sexlysten. Ikke fått med deg tråden med hun på 70+ som slet ut en mann på 48... han møtte sin overkvinne og hadde hele sitt liv ansett seg som sex atlet😂😂😂. Si at alle kvinner mister sex lysten etter 50 er feil... hva med alle menn som er og ønsker å være utro mot kone og samboer i 30 åra som har mista sexlysta?? Det er det mange av😂😂 Anonymkode: a9b60...692 Klokeste svaret i tråden så langt 2
Gjest Minesveiper Skrevet 21. november 2019 #78 Skrevet 21. november 2019 On 7/7/2019 at 12:02 PM, AnonymBruker said: Fram til 40-åra vil damer helst ha menn som er eldre enn dem. Mange vil gjerne ha menn som er en god del eldre og. Men plutselig når de blir middelaldrende så vil de samme damene ha yngre menn 🤔 Hvorfor er det slik egentlig, hva er det som gjør at det endrer seg? Anonymkode: 4836b...546 Tror menn har sine prime rent utseendemessig mellom 26-36. Ikke rart at kvinner finner menn i den aldrene tiltrekkende da.
wintergirl Skrevet 30. november 2019 #79 Skrevet 30. november 2019 På 20.11.2019 den 19.01, AnonymBruker skrev: Å blir så lei at forstår på seg folk som sikkert er rundt 30 mener alle kvinner mellom 45-52 mister sexlysten... gled deg til du nærmer deg 50... svar på tråden da... det gjelder ikke alle at damer over 50 mister sexlysten. Ikke fått med deg tråden med hun på 70+ som slet ut en mann på 48... han møtte sin overkvinne og hadde hele sitt liv ansett seg som sex atlet😂😂😂. Si at alle kvinner mister sex lysten etter 50 er feil... hva med alle menn som er og ønsker å være utro mot kone og samboer i 30 åra som har mista sexlysta?? Det er det mange av😂😂 Anonymkode: a9b60...692 Ja, dette var bra svart! De vil ha yngre damer ja, men det hindrer med ikke i å miste både lysten på henne for det og være utro mot henne. Enkelte blir aldri fornøyde. Ikke rart mange kvinner blir «kravstore» med årene. Ikke like lett å pirke godt voksne damer på nesen lengre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå