AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #41 Skrevet 7. juli 2019 Fordi eldre menn er satt og/eller ønsker yngre damer Anonymkode: 287ec...60c 2
SoWhat? Skrevet 7. juli 2019 #42 Skrevet 7. juli 2019 Kan handle om hva som inspirerer mest tenker jeg. Jevngamle har ofte samme opplevelser og erfaringer bak seg på mange måter. Er partneren yngre eller eldre blir det mye "nytt" i forhold til syn på ting, holdninger og engasjement. At voksne damer nå mer og mer finner seg yngre er vel fordi det er akseptert mer. Selv om idiotiske holdninger som Linni Meister og Vendela Kirsebom( vet ikke om navnet er skrevet riktig) blir utsatt for, fremdeles hersker i hodet på enkelte. Dette er hva jeg tror og mener. Vi snakker vel alle ut fra egne erfaringer og formeninger. Har ikke selv noen preferanser på alder...mulig jeg får det en dag av overnevnte grunn. 2
juni Skrevet 7. juli 2019 #43 Skrevet 7. juli 2019 Veldig mange i 40-årene er skilt og drittlei gubbete kjedelige menn som bare vil leve i en rutine som inkluderer mye sofa. I tillegg passer menn generelt dårligere på seg selv, og da kan jevngamle føles eldgamle både fysisk og psykisk, som om menn oftere er fornøyd med kjedeligere liv og ikke vil være med på noe. For min del trenger han ikke se ung ut, men at han har tatt vare på seg selv er et krav fra min side. Jeg vil ikke leve med en som blir for gammel til morsomme ting 20 år før meg! (Sykdommer gjelds ikke, men det han kan gjøre noe med selv!) Pluss når de ikke har brukt tanntråd så har de tenner som fortjent over 35 og det er bare nasty! Disse tingene tror jeg er gode grunner. Ihvertfall tenker jeg mye på det over. Vil helst ha en jevngammel, da. 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #44 Skrevet 7. juli 2019 Mer enn at eldre kvinner aktivt søker yngre menn, virker det som det er yngre menn som aktivt søker eldre kvinner. Og kvinnene kan da tenke: "Ja, han likte jeg." Anonymkode: 225d1...90e 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #45 Skrevet 7. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi eldre menn er ikke attraktive. Anonymkode: 09b93...73d Drøm videre. Det stemmer ikke ! Finnes utrolig mange attraktive eldre menn. Hvorfor har de unge damer og hvorfor gifter unge damer seg med dem ellers, enda de ikke er rike ? Anonymkode: ec48e...aab
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #46 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Drøm videre. Det stemmer ikke ! Finnes utrolig mange attraktive eldre menn. Hvorfor har de unge damer og hvorfor gifter unge damer seg med dem ellers, enda de ikke er rike ? Anonymkode: ec48e...aab De fleste har jo ikke det. De fleste menn på 40 og 50 har ikke sjans på mye yngre kvinner. Man kan late som det er slik, men det er de kjekke mennene som tar vare på seg selv som kan få en mye yngre kvinne. Hvis han er rik så kan han få de som er mer opptatt av lommeboka enn hvem han er, men det er nok vinn-vinn i slike tilfeller siden kvinnen får masse penger og et komfortabelt liv og han får ei som er ung og pen. Andre menn har ikke en sjanse eller kanskje som en one night stand. Anonymkode: 07512...129 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #47 Skrevet 7. juli 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste har jo ikke det. De fleste menn på 40 og 50 har ikke sjans på mye yngre kvinner. Man kan late som det er slik, men det er de kjekke mennene som tar vare på seg selv som kan få en mye yngre kvinne. Hvis han er rik så kan han få de som er mer opptatt av lommeboka enn hvem han er, men det er nok vinn-vinn i slike tilfeller siden kvinnen får masse penger og et komfortabelt liv og han får ei som er ung og pen. Andre menn har ikke en sjanse eller kanskje som en one night stand. Anonymkode: 07512...129 Vet du jeg kjenner en helt vanlig "fattig" mann på 48 år. Som aldri har vært gift eller har barn. Idag så er han gift med en ung kvinne på 25 år fra Sibir. Jeg spurte henne om mannen har hatt dame før eller har barn , nei svarte hun han har ventet på henne... Anonymkode: ec48e...aab
liljene Skrevet 7. juli 2019 #48 Skrevet 7. juli 2019 Jeg er i et forhold med en 11 år yngre mann fordi jeg kan. Vi finner hverandre tiltrekkende, og vi har det fint sammen. Har tatt vare på utseendet mitt, og kjenner meg igjen med at mange menn ikke gjør det samme. I tillegg får jeg høre at jeg har en ung sjel. 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #49 Skrevet 7. juli 2019 7 timer siden, Bente1234 skrev: Menn på min alder syns jeg ser fryktelig gamle ut😂. Pluss at jeg har opplevd flere som gamle griser, de er frekkere, klager fort på utseende mitt når de ser ut som en dass sjøl. Nei takk. Klager på utseendet ditt? Hvor gamle er de egentlig? Håper ikke du tar deg nær av det, du er sikkert flott sånn som du er! Makan til frekkhet på visse folk. Anonymkode: a7f50...abd 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #50 Skrevet 7. juli 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du jeg kjenner en helt vanlig "fattig" mann på 48 år. Som aldri har vært gift eller har barn. Idag så er han gift med en ung kvinne på 25 år fra Sibir. Jeg spurte henne om mannen har hatt dame før eller har barn , nei svarte hun han har ventet på henne... Anonymkode: ec48e...aab Ja, jeg generaliserte og overdrev sikkert litt, men det er ikke så vanlig som enkelte på KG skal ha det i hvert fall. Anonymkode: 07512...129 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #51 Skrevet 7. juli 2019 Jeg er 40, har dame på 45. Beste forholdet jeg har hatt 🙂 Sexen er knall også. Så har du tryggheten, modenheten, dama er trygg på seg selv. Slipper usikkerheten som de fleste kvinner i 20-30årene har. Elsker selvstendige kvinner, som lever sitt eget liv. Med plass til en kjæreste som de møter hver uke, ikke hver dag som regel. Fint å ha tid fra hverandre. Anonymkode: aa2b4...475 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #52 Skrevet 7. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gubbete og kjedelig på hvilken måte da? Tenker du på utseendet? Anonymkode: 4836b...546 Blir fort den som skal sitte i godstolen etter jobb dag ut og dag inn og aldri kan finne på noe annet. "Orker ikke" er standardsvar.. Også skal alt være så traust og riktig. Lite spontane og alt må planlegges. Anonymkode: cf1dc...d18 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #53 Skrevet 7. juli 2019 Yngre høye og veltrente gutter er et deilig syn. Eldre menn med vom og måne bla er ikke fullt like lekkert. Anonymkode: 4593d...00c 1
Elefantenirommet Skrevet 7. juli 2019 #54 Skrevet 7. juli 2019 Jeg foretrekker menn rundt min egen alder. Et par år yngre og opptil 5-6 år eldre. Det som er kjedelig er at mange menn blir utrolig kjedelige, tiltaksløse og sure når de bikker førr. Finnes nok unntak, men det er min erfaring. Og sure menn er det mest avtennende jeg vet om. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #55 Skrevet 7. juli 2019 Jeg skjønner ikke denne alders diskrimineringen her inne...Folk er utrolig forskjellige , uavhengig alder! Hvis ei dame faller for en yngre mann og omvendt, er det fordi de faller for hverandre. Ikke pga alderen! Noen blir kjerring/gubber når de er i 20 årene, noen blir aldri kjerring/gubbe! Så dette går begge veier... Lev livet ditt slik du ønsker, uavhengig av hvordan andre lever sitt. Møt de du vil. Forelsk deg i de du vil... osv. Anonymkode: c1324...8f1 2
annelis Skrevet 19. november 2019 #56 Skrevet 19. november 2019 On 7/7/2019 at 12:04 PM, AnonymBruker said: Fordi menn blir generelt sett fortere gubbete og kjedelige enn kvinner. Anonymkode: cf1dc...d18 Yessss Menn på 40+ er slitne, tykke og sutrete. De fleste 1
annelis Skrevet 19. november 2019 #57 Skrevet 19. november 2019 On 7/7/2019 at 7:22 PM, AnonymBruker said: Vet du jeg kjenner en helt vanlig "fattig" mann på 48 år. Som aldri har vært gift eller har barn. Idag så er han gift med en ung kvinne på 25 år fra Sibir. Jeg spurte henne om mannen har hatt dame før eller har barn , nei svarte hun han har ventet på henne... Anonymkode: ec48e...aab Haha det er mye koseligere i Norge enn Sibir. Bare vent til hun får opphold. Her snakker vi om pene flotte norske damer i 40-årene. Ikke importerte koner 3
Gjest Persia Skrevet 19. november 2019 #58 Skrevet 19. november 2019 Fordi jeg alltid har foretrukket yngre menn? Har ikke vært sammen med noen gamlere enn meg siden tenårene, og ser ingen grunn til å snu på det nå. Det har selvfølgelig variert hvor unge de har vært, men har hatt flinger, lange forhold og ekteskap med menn varierende fra 3-12 år yngre enn meg. Og sånn kommer det nok til å fortsette.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #59 Skrevet 19. november 2019 Jeg søkte aldri en yngre mann. Det var han som tullet og flørtet på jobben og vips så falt jeg knallhardt. Anonymkode: 3e4f1...b6e
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #60 Skrevet 19. november 2019 De aller fleste over 40 er sammen med noen over 40. At noen enn og noen kvinner vil føle seg yngre og dermed får seg unge elskere, er jo ikke ensbetydende med at alle gjør det. Anonymkode: 9b973...b33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå