Gå til innhold

Hvorfor søker eldre kvinner yngre menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fram til 40-åra vil damer helst ha menn som er eldre enn dem. Mange vil gjerne ha menn som er en god del eldre og.

Men plutselig når de blir middelaldrende så vil de samme damene ha yngre menn 🤔 Hvorfor er det slik egentlig, hva er det som gjør at det endrer seg? 

Anonymkode: 4836b...546

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn blir generelt sett fortere gubbete og kjedelige enn kvinner.

Anonymkode: cf1dc...d18

• Liker 25
Skrevet

Enig med den over. Pluss at eldre menn vil ha yngre damer.

For min egen del er d pga at jeg syns jeg passer mentalt med en litt yngre en. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi menn blir generelt sett fortere gubbete og kjedelige enn kvinner.

Anonymkode: cf1dc...d18

Gubbete og kjedelig på hvilken måte da? Tenker du på utseendet? 

Skrevet

Menn på min alder syns jeg ser fryktelig gamle ut😂. Pluss at jeg har opplevd flere som gamle griser, de er frekkere, klager fort på utseende mitt når de ser ut som en dass sjøl. Nei takk. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Menn på vår alder vil ha yngre damer. Mens yngre menn gjerne prøver en litt eldre kvinne... Litt ulogisk, men sånn er det!

Anonymkode: 67950...0e6

• Liker 3
Skrevet

Mange er sutrete fordi de ikke finner dame. Mye ekstra bagasje som de yngre ikke har fått på seg enda og dermed opplever jeg de som mye mer positive 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hm men går dette opp da? Hvis damer frem til 40 typisk har eldre menn, hvordan kan eldre damer da ha sjans på yngre menn? Da kjemper de jo om menn som har sjans på unge damer. Eller er det bare sex det er snakk om? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grrr..det gjør VI ikke. Den gjengse kvinne foretrekker jevnaldrende menn: hele livet. 

Anonymkode: fc2ac...9c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er idiotisk generaliserende

Anonymkode: a703a...7ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm men går dette opp da? Hvis damer frem til 40 typisk har eldre menn, hvordan kan eldre damer da ha sjans på yngre menn? Da kjemper de jo om menn som har sjans på unge damer. Eller er det bare sex det er snakk om? 

Fordi veldig mange yngre menn liker eldre damer.

Jeg er gift med en mann som er 11 år yngre enn meg. Jeg liker yngre menn fordi jeg foretrekker yngre vrs eldre. Hengeballer, gammelmannsvom, hårmangel, slapp ræv og impotens er ikke sexy.

Anonymkode: 41e94...f43

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Menn i den alderen kan være ganske sjefete og vant til å få alt på sin måte, mens kvinner i samme alder ikke liker  bli sjefet over. Eldre menn passer bedre med yngre kvinner de kan styre. Kvinner på 40+ er ofte på topp seksuelt og trenger yngre og mer virile elskere, og både eldre kvinner og menn setter selvfølgelig pris på noe fint å se på...

Anonymkode: f7146...8e0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 og foretrekker menn som er litt yngre enn meg, gidder ikke å unnskylde meg for det heller. 

Anonymkode: a703a...7ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi yngre menn er blide, flotte å se på, og er ikke satte slik menn over 45+ er. 

Anonymkode: 6afa3...f5c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig aldersforskjell mellom menn og kvinner ved ekteskapsinngåelse er 3.5 år i Norge. Så det er jo en ikke ubetydelig forskyvning i alder mellom menn og kvinner i forhold, mannen er eldre enn kvinnen i snitt. Jeg kan jo forstå at kvinner ønsker å gå andre veien når man blir eldre, men er det virkelig realistisk da? Det kan jo rett og slett ikke gå opp med tanke på tilgjengelige potensielle partnere? 

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Hvor i verden er det disse virile damene på 40 gjemmer seg da? Selv er jeg 27, og må nok innrømme at de mest givende og avslappede samtalene jeg har hatt med kvinner ikke var med jevnaldrende. Med yngre jenter er det ofte et underliggende element av at gutten skal stille alle spørsmålene og lede samtalen, noe som rett og slett fort blir kjedelig. Vi ønsker også en felles attraktivitet og ikke kun være den som varter opp et ego.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi eldre menn er ikke attraktive. 

Anonymkode: 09b93...73d

• Liker 5
Gjest Warrior
Skrevet

Hvorfor forelsker folk seg uansett alder? Hvem bryr seg om hvem som er eldst og yngst? Noen faller for eldre og noen for yngre. Sånn er det bare. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi yngre menn er blide, flotte å se på, og er ikke satte slik menn over 45+ er. 

Anonymkode: 6afa3...f5c

Kanskje det er den ungdommelige naiviteten og livsgleden som forsvinner litt hos eldre men, som igjen hos kvinner kan fornyes.?

Men kan vi ikke bli litt for spontane i øynene til en sammensatt kvinne.?

• Liker 1
Skrevet

Svært få kvinner vil ha en mann som er mye eldre enn seg. Det er noe mange menn bare forteller seg selv det. En sjelden gang i blant så finner man en eller to som holder seg veldige bra og er pene , men selv de kan man se alderstegn på. Det er ikke noe galt med å eldes, det skal vi alle , men ikke så gøy når det han er mye eldre enn deg. Og selv om noen kvinner foretrekker eldre menn så betyr det ag langt ifra alle gjør det. 

Mye yngre interesserer faktisk ikke meg. Mange av dem er innbilske og tror de har sjangs bare fordi de er helt unge. Ikke alltid det å være helt ung er ensbetydende med å være pen se, som alle maser så fælt om. Er man pen så er man pen, uansett alder. Liker en person som er stabil, har beholdt barnet i seg , er moden , snill og omsorgsfull, og så klart må han i mine øyne være pen. Sånne menn finnes i alle aldre. Ingen er like. Det finnes både kvinner og menn som blir kjerring /gubber allerede i slutten av 20 årene. Det finnes ungdommelige, spreke , livsglade , hyggelig og flotte menn og kvinner i 90 årene. Så man blir ikke automatisk «alderen sin» for hvert tiår som går. Det handler om personlighet fremfor alt. Men nå er jeg dritt lei av menn som påstår at alle kvinner foretrekker mye eldre menn. Nei, vi gjør langt ifra det for svarte. Vi lever endelig i en tid vi kvinner har lov til å nyte egen suksess og ikke lenger trenger menn til alt, sånn som det var før.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...