Gå til innhold

Min beste venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp kommet hjem fra min beste venninne . Hadde jentekveld der i går sammen med 8 andre og jeg var den eneste som overnatta.Selvfølgelig lå vi i samme seng som alltid men i går hadde vi drukket vin.....og ble litt kosete utover natta. Vi hadde faktisk sex....i morges når vi våkna og tenkte tilbake på hva vi hadde gjort ble vi begge superflau, venninna mi klemte meg og sa "dette må være vår hemmelighet" , vi klemte hverandre og det ble en liten morgenkos. Ingen av oss regner oss som BI og begge elsker gutter så vi finner dette litt merkelig 😮  er søren så forvirra nå.....er det normalt liksom ??? 

Anonymkode: ac16e...834

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Så og si alle jenter har hatt sex med sine venninner, men de fleste snakker ikke om det. 

Gjest Familytree
Skrevet

Wow gratulerer deg! Kanskje du er bi 

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på 

Anonymkode: f2006...b66

AnonymBruker
Skrevet

Du er forvirra med god grunn og flau? Alle kvinner liker da pupper, og nå fikk du endelig den ene sjansen i livet. Bra du har en god venninne, og trenger ikke å tenke på det mer. Det var 2019 det skjedde for deg, og hvem vet hvilken mann som møter deg?

Anonymkode: e72ed...e30

Skrevet

Som mann så er bi jenter det beste i verden. Kan jeg bli kjent med dere? haha

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, 334 skrev:

Som mann så er bi jenter det beste i verden. Kan jeg bli kjent med dere? haha

Hahaha, du as......tullemann 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Wow gratulerer deg! Kanskje du er bi 

Jeg føler ikke meg tiltrukket av andre jenter enn hennne så bi er jeg nok ikke 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, FrodeF skrev:

Helt vanlig. Så og si alle jenter har hatt sex med sine venninner, men de fleste snakker ikke om det. 

Det var vel å ta litt hardt i, en del kanskje gjør det men har aldri hørt om det før 🙂

Gjest Familytree
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler ikke meg tiltrukket av andre jenter enn hennne så bi er jeg nok ikke 🙂 

Ahhh jeg førstar det. Du er forelsket

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Ahhh jeg førstar det. Du er forelsket

Haha, er nok ikke det nei 🙂 Var nok bare sykt kåt begge to og så skjedde det bare 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert normalt nok. Selv er jeg mann og blir veldig kåt av slike historier. Det er også normalt. Og like meningsløst, hvor hører jeg hjemme i en slik historie....liksom.

Anonymkode: 0fdc6...098

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som fortale meg en sånn historie en gang. Hun tenkte at jaja, det var bare noe som skjedde, og tenkte ikke så mye mer over det. Det viste seg at venninna hennes hadde vert forelska i henne lenge, og så følte hun at hun hadde blitt oversett i etterkant. Veit jo ikke åssen din venninne er, men kan det være en sjans for at hun like deg? 

Anonymkode: fc3c5...f26

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Har nettopp kommet hjem fra min beste venninne . Hadde jentekveld der i går sammen med 8 andre og jeg var den eneste som overnatta.Selvfølgelig lå vi i samme seng som alltid men i går hadde vi drukket vin.....og ble litt kosete utover natta. Vi hadde faktisk sex....i

Særlig...

Anonymkode: 3766b...43f

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en venninne som fortale meg en sånn historie en gang. Hun tenkte at jaja, det var bare noe som skjedde, og tenkte ikke så mye mer over det. Det viste seg at venninna hennes hadde vert forelska i henne lenge, og så følte hun at hun hadde blitt oversett i etterkant. Veit jo ikke åssen din venninne er, men kan det være en sjans for at hun like deg? 

Saken er den at vi begge har typer....derfor vi er litt forvirra nå.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere lyst til å ta det videre eller fortsett med dette da?

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert normalt nok. Selv er jeg mann og blir veldig kåt av slike historier. Det er også normalt. Og like meningsløst, hvor hører jeg hjemme i en slik historie....liksom.

Anonymkode: 0fdc6...098

ojj, beklager så mye at jeg gjorde deg kåt....ville bare ha det ut liksom....

AnonymBruker
Skrevet

Kom dette helt ut av det blå for deg, eller har dere på en måte flørta litt en stund? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere lyst til å ta det videre eller fortsett med dette da?

det har vi ikke snakket om.....

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom dette helt ut av det blå for deg, eller har dere på en måte flørta litt en stund? 

spørs hva du mener med flørt da, har jo kjent henne siden barneskolen så vi har jo klemt og kysset tidligere, men aldri gått så langt som i går.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...