Gå til innhold

Har noen erfaringer med å kjøpe bitcoins/krypto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å investere litt av pensjonsparingen min i bitcoins og andre typer kryptovaluta. Det er snakk om ca 2,5%, så ingen voldsomme beløp. Prisen svinger som en jojo om dagen, med opptil 20% differanser hver dag. Synes fortsatt at det kan være en god ide å legge inn litt penger på sikt.

Er det noen av dere som har kjøpt bitcoin på nett før, og som vet hvor det lønner seg å handle? Blir veldig forvirra av alle de markedsplassene som finnes. Jeg sliter bare med å finne en måte å sette inn kontanter i systemet. 

Anonymkode: dc95a...d65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på coinbase.com, satt bare en liten sum, 2000 kr for 3-4 år siden og det står nå i 8 456 kr totalt. Jeg har bitcoin, litecoin og ethereum

Anonymkode: ce6a6...a87

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ønsker å investere litt av pensjonsparingen min i bitcoins og andre typer kryptovaluta. Det er snakk om ca 2,5%, så ingen voldsomme beløp. Prisen svinger som en jojo om dagen, med opptil 20% differanser hver dag. Synes fortsatt at det kan være en god ide å legge inn litt penger på sikt.

Er det noen av dere som har kjøpt bitcoin på nett før, og som vet hvor det lønner seg å handle? Blir veldig forvirra av alle de markedsplassene som finnes. Jeg sliter bare med å finne en måte å sette inn kontanter i systemet. 

Anonymkode: dc95a...d65

Ordene investere og kryptovaluta hører ikke sammen. Det er ren gambling på en ponzi-svindel, og du må regne med å tape alt.

Anonymkode: 0bd42...dc5

AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å kjøpe og selge bitcoins hos https://bitmynt.no. Han som driver det er godt kjent i miljøet, registrert hos Finanstilsynet og har holdt på omtrent siden bitcoins ble opprettet, så det er liten sjanse for at han stikker av med pengene dine.

Anonymkode: 7e011...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...