Sienna Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 sjekk ut mangoshop.com..massemassefint, til rimelige priser som er inkludert moms!! Jeg har nettopp kjøpt halve vårkolleksjonen.. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Fine klær. Tviler imidlertid på at moms(norsk) er inkludert.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 link? Sorrry, så at du har skrevet adressen...
Snuppa Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 De viser prisene inkl mva hvis du ber om det. Dette er hva de sier: All orders where the destination is outside the EU, will not be charged coumunitary VAT, as they are exempt, on the other hand, any other taxes and/or custom duties applicable within the country of choice will be applied. Once you have finished your order and before payment, you will get a summary of the items acquired and their total price (taxes and postage included). Mango-On-Line S.A. gives users the option of selecting the country of destination at the beginning of the order, so that they can see the price with tax included. If the delivery address is changed and the country of destination is modified, prices shown at the end of the order may suffer some alterations. Tror nok du på toppen av dette må regne med å betale et tollbehandlingsgebyr fra posten.
Elze Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 Du må betale norsk moms og ev. toll: on the other hand, any other taxes and/or custom duties applicable within the country of choice will be applied
Sienna Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2005 Du må betale norsk moms og ev. toll: Kan du ta med hele sitatet? "on the other hand" fra hva?
Elze Skrevet 6. mai 2005 #12 Skrevet 6. mai 2005 Jeg siterte bare fra et innlegg legger oppe: De viser prisene inkl mva hvis du ber om det. Dette er hva de sier: Tror nok du på toppen av dette må regne med å betale et tollbehandlingsgebyr fra posten.
Sienna Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2005 Jeg siterte bare fra et innlegg legger oppe:
smil Skrevet 6. mai 2005 #14 Skrevet 6. mai 2005 Mye fint var det, men om det er billig kan jo diskuteres...
Gjest Coral Skrevet 19. mai 2005 #15 Skrevet 19. mai 2005 Henter opp igjen denne jeg. Noen som har bestilt herfra?! Lurer på om det er dyrt, gebyrer man eventuelt må betale utenom ol.
Sienna Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #16 Skrevet 19. mai 2005 Henter opp igjen denne jeg. Noen som har bestilt herfra?! Lurer på om det er dyrt, gebyrer man eventuelt må betale utenom ol. Jeg la inn en oppdateringstråd på et senere tidspunkt, du så den kanskje ikke. Ja, jeg bestilte. Pakken ble levert på døra under en uke senere. Ingen gebyrer i tillegg.
Gjest Coral Skrevet 20. mai 2005 #17 Skrevet 20. mai 2005 Jeg la inn en oppdateringstråd på et senere tidspunkt, du så den kanskje ikke. Ja, jeg bestilte. Pakken ble levert på døra under en uke senere. Ingen gebyrer i tillegg. Tusen takk for svar, Sienna Jeg så desverre ikke den oppdateringstråden. Dette hørtes jo lovende ut. Synes det var mye fint der, så kanskje jeg bestiller noe!
aprilbrud Skrevet 20. mai 2005 #18 Skrevet 20. mai 2005 Dette var gode nyheter!! Tidligere har de ikke sendt til land som ikke er medlem i EU, så jeg måtte får det sendt via en venninne i stockholm. Litt enklere nå, men jeg krysser likevel fingrene for at vi snart får en mango butikk i bergen også.
aline Skrevet 20. mai 2005 #19 Skrevet 20. mai 2005 oki... jeg er træg jeg, men jeg får bare siden opp på spansk..... hvordan svarten får jeg den på engelskspråklig da?
Alterna Skrevet 20. mai 2005 #20 Skrevet 20. mai 2005 gå på www.mangoshop.com så kommer en side opp (grå/hvit) og der står det på rekke og rad "Español, English, Francais, Deutch". Da klikker du på English. :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå