AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Er spansk og portugisisk som norsk og svensk? Eller mer som tysk og nederlandsk? Anonymkode: 15329...93f
exlybris Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Jeg synes det er mer som norsk og svensk . Er portugisisk selv, og hvis jeg bytter til spansk dialekt, så det blir spansk, selv om det er noen ulike ord som man må lærer.
Gjest Familytree Skrevet 22. juli 2019 #3 Skrevet 22. juli 2019 Nederlandsk har mye forskjeller med tysk enn svansk og norsk. Men portugisisk individuelt har dialekts. Og spansk har mange parvikninger. Som Latin, arabisk, indianske språk, israelitt, iberiske språk
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 Jeg har hørt at de ikke forstår hverandre. Anonymkode: 60aea...381
Gjest Familytree Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 På 23.7.2019 den 16.38, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at de ikke forstår hverandre. Anonymkode: 60aea...381 Det er sant
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 Det er ikke ett enkelt svar som her korrekt her. Med litt godvilje og helst litt forståelse for hvilke vanlige ord som er forskjellige så kan de kommunisere, men snakker de dialekter av språkene som er ekstra forskjellige og ikke er vant til å høre det andre språket vil de slite. Det samme gjelder både norsk og svensk og norsk og dansk. Anonymkode: a79f0...2f8
Gjest Familytree Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 På 5.8.2019 den 18.20, AnonymBruker skrev: Det er ikke ett enkelt svar som her korrekt her. Med litt godvilje og helst litt forståelse for hvilke vanlige ord som er forskjellige så kan de kommunisere, men snakker de dialekter av språkene som er ekstra forskjellige og ikke er vant til å høre det andre språket vil de slite. Det samme gjelder både norsk og svensk og norsk og dansk. Anonymkode: a79f0...2f8 Jepp, språkene er ikke sammenlignbare fordi de har dialektvarianter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå