Gjest StoreSky Skrevet 4. mai 2005 #1 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis man har utvekslet telefonnummer, når bør man forvente at noen ringer? En uke? (hadde jeg hatt nummer, så ville jeg nok sendt tekstmelding, akkurat nok upersonlig..) Var ikke noe alvorlig, prat, holde hånda, stryke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 4. mai 2005 #2 Del Skrevet 4. mai 2005 Først og fremst, ikke forvent noe som helst! Et at man gir telefonnummer betyr ikke alltid at å forvente å få en melding eller opprigning...... MEN, hvis h*n er interessert og bare vil leke litt kostbar, så kan du nok forvente en henvendelse innen en uke............. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 4. mai 2005 #3 Del Skrevet 4. mai 2005 Hmm... Viss eg hadde gitt nummeret mitt til en fyr og han venta mange dagar med å ta kontakt, så ville eg tenkt at han ikkje er så veldig interessert. Trur nemlig ikkje at menn er så opptatt av ditte her "hard to get"/"kostbar"-greiene som vi jenter er. Tvilar rett og slett på at dei sitte og teller dagar. Eg fikk melding frå min noværande kjæreste dagen etter at vi rota på fest. Hadde han venta mange dagar ville eg tenkt at han kun tok kontakt fordi eg var "grei nok"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 4. mai 2005 #4 Del Skrevet 4. mai 2005 Hmm... Viss eg hadde gitt nummeret mitt til en fyr og han venta mange dagar med å ta kontakt, så ville eg tenkt at han ikkje er så veldig interessert. Trur nemlig ikkje at menn er så opptatt av ditte her "hard to get"/"kostbar"-greiene som vi jenter er. Tvilar rett og slett på at dei sitte og teller dagar. Eg fikk melding frå min noværande kjæreste dagen etter at vi rota på fest. Hadde han venta mange dagar ville eg tenkt at han kun tok kontakt fordi eg var "grei nok"... Du har nok rett Samantha. Vi går nok litt mer rett på sak hvis det er en person som tiltaler oss eller vi er litt nyskjerrig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mefirst Skrevet 4. mai 2005 #5 Del Skrevet 4. mai 2005 Er man interressert ringer man dagen etter. Senest to dager etter. Som regel spør jeg etter telefonnummer selv om jeg bare er ute etter en ons. Det er litt enklere hvis jenta tror man er virkelig interressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 4. mai 2005 #6 Del Skrevet 4. mai 2005 Er man interressert ringer man dagen etter. Senest to dager etter. Som regel spør jeg etter telefonnummer selv om jeg bare er ute etter en ons. Det er litt enklere hvis jenta tror man er virkelig interressert. Ja viss det er kun ONS du er ute etter også i ettertid mulig dette er veien. MEN trur du at alle jenter er slik at det er bare å "ringe" slik at du kan ha ett "sikkert hull" sånn når du ikke har anna å bedrive??? :evil: Get a lirfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 5. mai 2005 #7 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja viss det er kun ONS du er ute etter også i ettertid mulig dette er veien. MEN trur du at alle jenter er slik at det er bare å "ringe" slik at du kan ha ett "sikkert hull" sånn når du ikke har anna å bedrive??? :evil: Get a lirfe Han mente vel å spørre om telefonnummeret der og då, sånn at jenta får følelsen av at han er interessert, men så endar det berre opp i en ONS. Trur ikkje han mente at han skal ringe jenta kvar gong han vil ha et knull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 6. mai 2005 #8 Del Skrevet 6. mai 2005 Haha! Det med kun for å få ONS stemmer ikke! Vi hadde nemlig ikke sex, vi klina eller kysset heller ikke. Han bor i Sverige, og der var der vi møttes. JEG derimot er ikke sikker på om han fikk riktig telefon nummer.... Dessuten var han lovlig ung!! (i forhold til meg iaf..) Hadde bare vært kult om han ringte eller sendte tekstmelding sånn "just for fun". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. mai 2005 #9 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg henger meg på de over her som har sagt at dersom han virkelig er interessert, ringer han nok ganske raskt. Går det over en uke, tror jeg ikke det er mye vits i å vente ved telefonen, for å si det sånn. Det er dessverre sånn at det å be om telefonnummer slettes ikke betyr at man virkelig kommer til å ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #10 Del Skrevet 6. mai 2005 Min nåværende kjæreste ringte og inviterte meg på middag dagen etter at vi hadde møttes på fest og sovet sammen. Trodde jo gutten var desperat, jeg:) Vi hadde ikke utvekslet tlfnr en gang, men var i en studiesituasjon hvor det var lett å finne ut sånt. Det viste seg at han egentlig bare var sosial av seg (og hadde ingen grunn til å være desp, i motsetning til en viss meg). Ettersom det ikke skjedde noe fysisk mellom dere, og dere etter det jeg skjønner ikke bor samme sted kan det hende han ikke tenker at han har noen "grunn" til å ringe. En del menn er ikke så telefon-dyktige som oss kvinner heller. Men skjønner at det hadde vært morsomt med noen meldinger, da. Har ikke du nummeret hans...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #11 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvis han ikke ringer innen en uke, så får du ta kontakt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avery Skrevet 13. mai 2005 #12 Del Skrevet 13. mai 2005 Iløpet av maks 3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå