Gjest nicecar Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Majoriteten av de som svarer på de fleste trådene er kun anonyme brukere. Og det gjør at forumet kjennes så upersonlig, for du ser den ene anonyme brukeren etter den andre, noen ganger tar man den ene anonyme brukeren for å være en annen og det kan fort bli bare bli kluss i en diskusjon pga ab-kodene kan være så uoversiktlige. Tenk så mye mer livlig det hadde vært her om alle skrev under egne nick? Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Jeg er ikke her for å sosialisere eller få venner så for min del funker AB helt fint😊 Anonymkode: 85703...0fa 23
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Tenker overhode ikke over det. Tenker over tema og hva som diskuteres. Noen ganger kan nick faktisk være forstyrrende... Anonymkode: 31165...218 10
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 6 minutter siden, nicecar skrev: Majoriteten av de som svarer på de fleste trådene er kun anonyme brukere. Og det gjør at forumet kjennes så upersonlig, for du ser den ene anonyme brukeren etter den andre, noen ganger tar man den ene anonyme brukeren for å være en annen og det kan fort bli bare bli kluss i en diskusjon pga ab-kodene kan være så uoversiktlige. Tenk så mye mer livlig det hadde vært her om alle skrev under egne nick? Hva tenker dere? Jeg skal love deg en ting, forsvinner mulgiheten for å være ab i flere underforum, så blir det enda færre brukere på forumet. At du ikke takler ab kodene, er ditt problem. Klarer du ab koder så klarer du vel heller ikke å holde styr på folk med nick? Ytringsfriheten blir nok strupt ved at sosial prat og aktuelle saker underforumet er uten mulighet for ab funksjonen. I tillegge er dette juridisk tvilsomt med tanke på formets regler og formulering om muligheten for å være ab. Der er med gjevne mellomrom folk som syter og klager over ab funksjonen, noe som er irriterende. Anonymkode: afd45...c14 2
SoWhat? Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker overhode ikke over det. Tenker over tema og hva som diskuteres. Noen ganger kan nick faktisk være forstyrrende... Anonymkode: 31165...218 Interessant. Hvordan kan nick bli forstyrrende? 1
Gjest nicecar Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal love deg en ting, forsvinner mulgiheten for å være ab i flere underforum, så blir det enda færre brukere på forumet. At du ikke takler ab kodene, er ditt problem. Klarer du ab koder så klarer du vel heller ikke å holde styr på folk med nick? Ytringsfriheten blir nok strupt ved at sosial prat og aktuelle saker underforumet er uten mulighet for ab funksjonen. I tillegge er dette juridisk tvilsomt med tanke på formets regler og formulering om muligheten for å være ab. Der er med gjevne mellomrom folk som syter og klager over ab funksjonen, noe som er irriterende. Anonymkode: afd45...c14 Jeg har nå aldri skrevet at jeg ikke takler ab kodene, så skjønner ikke hvor du har det fra. Jeg har heller ikke sytet eller klagd over funksjonen, det jeg derimot gjør er åpne for diskusjon om hva andre synes om det.
Husholdning1 Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 AB er helt greit det. Er så morsomt å se de gi seg selv en pil opp er halvt sekund etter innlegget er publisert 😂
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 2 hours ago, SoWhat? said: Interessant. Hvordan kan nick bli forstyrrende? Folk du har sett gi sterke meninger i enkelte temaer. Det kan være kvalmt. Snakker her ikke om akkurat deg. Anonymkode: 87f74...100 1
SoWhat? Skrevet 7. juli 2019 #9 Skrevet 7. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk du har sett gi sterke meninger i enkelte temaer. Det kan være kvalmt. Snakker her ikke om akkurat deg. Anonymkode: 87f74...100 Hm. Ok. Vet ikke helt om jeg skjønner, for er det ikke da lettere å vite hvem du skal forholde deg til, eller ignorere? Men godt du ikke mente meg da.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #10 Skrevet 7. juli 2019 2 minutter siden, SoWhat? said: Hm. Ok. Vet ikke helt om jeg skjønner, for er det ikke da lettere å vite hvem du skal forholde deg til, eller ignorere? Men godt du ikke mente meg da.. Mente at man har sett folk ha sterke meninger i enkelte temaer. Folk som sier at homofili er kvalmt, eller lignende, som et eksempel. Sier fremdeles ikke at det gjelder deg, men på grunn av sånne mennesker så velger jeg å stort sett diskutere som AB, slik at de ikke kan gå på meg tilbake om de ser meg snakke i en annen tråd. Anonymkode: 87f74...100 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #11 Skrevet 7. juli 2019 Nok en tråd om AB..La nå folk få diskuterte under ab. Er jo bare en filleting og måtte lage en debatt ut av det.. Anonymkode: 746b0...4a3 7
SoWhat? Skrevet 7. juli 2019 #12 Skrevet 7. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente at man har sett folk ha sterke meninger i enkelte temaer. Folk som sier at homofili er kvalmt, eller lignende, som et eksempel. Sier fremdeles ikke at det gjelder deg, men på grunn av sånne mennesker så velger jeg å stort sett diskutere som AB, slik at de ikke kan gå på meg tilbake om de ser meg snakke i en annen tråd. Anonymkode: 87f74...100 Å, nå skjønte jeg. Er litt trøtt her, så jeg misforsto! Jeg skjønner den! 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #13 Skrevet 7. juli 2019 12 minutter siden, SoWhat? skrev: Å, nå skjønte jeg. Er litt trøtt her, så jeg misforsto! Jeg skjønner den! Jeg har plass på sovesofaen på gjesterommet om du er trøtt Anonymkode: eec9a...ccf
SoWhat? Skrevet 7. juli 2019 #14 Skrevet 7. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har plass på sovesofaen på gjesterommet om du er trøtt Anonymkode: eec9a...ccf Takk for tilbudet! Jeg må holde meg våken for å ta litt vare på en syk hund her. Men ellers takk 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #15 Skrevet 7. juli 2019 Om ab forsvinner kan mange unngå å ta opp vanskelige tema for å få råd når man skriver med nick har jeg sett flere ganger at andre (spesielt de som skriver under ab) kommer etter en person «fordi det har du gitt uttrykk for/ det har du ment/ det har du sagt før» osv, så handler plutselig tråden om noe helt annet fordi en eller annen raring MÅ diskutere brukeren istedet for temaet Anonymkode: 7239e...f1f 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #16 Skrevet 7. juli 2019 Folk som henger på ett forum med AB-funksjon, for å klage over denne AB-funksjonen... Dette er ganske spesielt synes jeg. Anonymkode: f133f...8a6 2
Gjest SVK Skrevet 7. juli 2019 #17 Skrevet 7. juli 2019 12 hours ago, nicecar said: Hva tenker dere? Jeg synes også det er lettere å følge diskusjonene når folk ikke skriver som AB.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #18 Skrevet 7. juli 2019 Det går altfor mye prestisje i det når man skriver under nick. Som AB kan jeg diskutere så lenge jeg gidder, og så slutter jeg å lese tråden når jeg går lei. Det har ikke lenger noe å si at ikke jeg korrigerer alle som kommer med gale påstander i kommentarer til innleggene mine i en tråd. Det er synd det ikke er mulig i aktualitetsforumet, det er der det hadde vært nyttigst. Anonymkode: ece3d...375 5
Nonchalant Skrevet 7. juli 2019 #19 Skrevet 7. juli 2019 Helt uinteressant for meg hva som står til navn, godt innhold er nok det viktigste, men jeg er også enig i at det føles litt for upersonlig og noen kan bruke AB som en måte til å gjemme seg for sine utsagn. 1
Vox_populi Skrevet 7. juli 2019 #20 Skrevet 7. juli 2019 13 timer siden, nicecar skrev: Og det gjør at forumet kjennes så upersonlig Det er bare bra. Vi er her for å diskutere saker, ikke personer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå