Gjest Flassi Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Heisann! Jeg har hatt utslett i ansiktet i det siste, og tror gjerne det kan være seborreisk eksem. Er det noen som har noen erfaringer med Kouriles Emulsjon krem?Har lest litt om det og det hørtes bra ut,men lurer på om noen har faktisk prøvd den?Orker ikke å gjøre flere bomkjøp... Takker for alle svar!!
Lia Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Jeg trodde seborreisk eksem var noe man fikk i hodebunnen? Det er iallefall der jeg har det. Men uansett synes jeg du skal snakke med legen din, og kanskje også få henvisning til en hudlege. Hvis du ikke bruker riktig krem for problemet, så kan kremen faktisk gjøre vondt verre. :-?
Gjest Formosiss Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Fra hudlegekontoret.no: "Seborroisk eksem viser som rødme, kløe og flass. Finns ofte i ansiktet, brystet og i hodebunnen. Enkelte ganger kan det være eksem i armhulene og i lysker." Jeg får denne type eksem som reaksjon mot EDTA og -parabener.
Gjest Daniella_ Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har bare seboreisk eksem i hodebunnen jeg så jeg vet ingenting om kremen til ansiktet. Ville gått til en hudlege jeg, da slipper du flere bomkjøp
Gjest Flassi Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Ok,takker for alle svar! Jeg skal prøve å få time til legen,men vet at jeg uansett kommer til å få resept på Hydrokortison. Det er det eneste legen min skriver ut til meg. Har nevnt det til hun før, og da sa hun bare at jeg skulle bruke Hydrokortison, selv om jeg er veldig skeptisk med å bruke for mye kortison i fjeset. :-x Forresten, fikk henvendelse tilbake av de som selger Kouriles Emulsjon over nettet.Fikk ei lefse på 20 sider, der det stod om dette produktet. Det skal visst hjelpe mot atopisk eksem og seborreisk eksem. Hvis jeg prøver det,skal jeg gi beskjed til dere! Ha en fin dag!
Gjest Formosiss Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Ikke ta imot hydrokortison, krev å få komme til hudlege i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå