Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #1 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har vært arbeidssøkende lenge. Fått tilbud om jobb nå, sekretær, dårlig betalt, men ok erfaring. Har takket ja og skrevet under på tilbud, begynner i juni. Men: nå har jeg også fått et annet og bedre tilbud! Visste jo ikke det da jeg takket ja til den andre. Dette er en konsulentstilling i staten, bedre betalt og mer gunstig i forhold til videre karriere. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #2 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva står det i kontrakten du har underskrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 4. mai 2005 #3 Del Skrevet 4. mai 2005 Ring og diskuter med arbeidsgiver på den jobben du har takket ja til. De har nok mange søkere på en sekretærstilling, kanskje det er så enkelt at de bare kan spørre nestemann på søkerlisten? Og ikke ta en dårligere jobb fordi du ikke skal "bry" arbeidsgiver. Her må du tenke på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #4 Del Skrevet 5. mai 2005 Du velger selvfølgelig den beste jobben. Det er nok av arbeidsledige å ta av . :-) Gratulerer forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå