Gå til innhold

Loette 28/p-piller Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre om dine erfaring med Loette 28

Lurer på hva jeg kan forvente av bivirkninger osv. Har forresten mange nupper og kviser. Kan disse pillene hjelpe meg? 

Anonymkode: c8473...fc3

Skrevet

Hei. Jeg har brukt Loette i 3 mnd. Opplevde hodepine og kvalme på første brett, men det gikk over etter en måned. Har hatt endel mellomblødninger (blødninger 2 uker per måned). Dette har bedret seg etter 3 mnd. Jeg har vært "alltid" vært plaget med uren hud, men Loette har verken gjort det bedre eller verre. Matlysten min er redusert  etter at jeg startet og jeg har derfor gått ned 2-3 kg (er normalvektig). Alt i alt er jeg fornøyd. Kanskje ikke de beste p-pillene til å hoppe over mensen med, da østrogeninnholdet er relativt lavt og mange vil oppleve blødninger uansett. 

Skrevet

Jeg har ingen bivirkninger av de i hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Har gått på Loette (eller Almina da som er det samme) i ca 2 år nå og hadde bivirkninger i starten i form av hodepine. Har også hatt redusert sexlyst, men er ikke helt sikker på om det er kun pga p-pillene da.

Har også hoppet over mensen uten problemer, eneste gangene jeg kan risikere å få "mensensmerter" eller mellomblødninger er hvis jeg hopper over mensen flere mnd på rad. Pleier derfor å hoppe over max 3.-4 mnd, men hos meg har det hvertfall gått veldig fint!

Anonymkode: e1df7...31a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...