AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Del Skrevet 6. juli 2019 Sliter veldig med betennelse i begge hoftene. Er nå i Stocholm og har tuslet rundt i 2 timer. Har så vondt og er nummen i tærne.... litt bekymret. Noen råd/tips? Hva kan grunnen være? Anonymkode: 8bbaf...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Del Skrevet 6. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med betennelse i begge hoftene. Er nå i Stocholm og har tuslet rundt i 2 timer. Har så vondt og er nummen i tærne.... litt bekymret. Noen råd/tips? Hva kan grunnen være? Anonymkode: 8bbaf...51c Du må til lege og undersøkes når ferien er over. MR, CT eller røntgen. Ikke uvanlig med betennelseslignende plager i hofer ved endometriose. Finner de ikke forklaring på plagene på bilder er neste us. eendometriose og andre sykdommer i bekkenet. Anonymkode: 74fcb...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Del Skrevet 6. juli 2019 ! Dette lurer jeg og på! Sliter med samme, bare at jeg kun har det på én side. DET ER SÅ VONDT! Jeg finner litt lindring i tøying og gå i sko med LITE demping. Anonymkode: 2df7a...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Del Skrevet 6. juli 2019 Ubalanse i musklene i hoften/rompa og psoas blant annet. Anbefaler å kontakte fysiogerapeut. Anonymkode: de186...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Del Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med betennelse i begge hoftene. Er nå i Stocholm og har tuslet rundt i 2 timer. Har så vondt og er nummen i tærne.... litt bekymret. Noen råd/tips? Hva kan grunnen være? Anonymkode: 8bbaf...51c Har du gått mye på harde underlag som feks asfalt? Mange synes at det hjelper å bruke sko med demping. Snakk med legen og bli undersøkt og få råd og hjelp. Trening kan også hjelpe. Anonymkode: 4aeae...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #6 Del Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: ! Dette lurer jeg og på! Sliter med samme, bare at jeg kun har det på én side. DET ER SÅ VONDT! Jeg finner litt lindring i tøying og gå i sko med LITE demping. Anonymkode: 2df7a...4b2 Det viktigste kvinner ikke bør gjøre for å unngå hofteproblemer vi pådrar oss uten å tenke, er å ikke sitte med beina i kors. Hofte og bekkenproblemer på grunn av beinkorsing er det første fysioterapeuter spør om. Anonymkode: 74fcb...e52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Del Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med betennelse i begge hoftene. Er nå i Stocholm og har tuslet rundt i 2 timer. Har så vondt og er nummen i tærne.... litt bekymret. Noen råd/tips? Hva kan grunnen være? Anonymkode: 8bbaf...51c Dette har du tidligere fått konstantert fra lege? Hva sa legen at du burde gjøre for å unngå å få betennelse igjen? Anonymkode: 4aeae...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Del Skrevet 6. juli 2019 Er ikke isjias eller prolaps du har da? Det kan jo gi nummenhet. Hadde fått deg sjekket fort opp når jeg kom hjem, er jo ikke bra når man blir nummen -da kan nervene være i klem. Hadde forsøkt å gå minst mulig på asfalt ihvertfall. Anonymkode: 71b98...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Del Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med betennelse i begge hoftene. Er nå i Stocholm og har tuslet rundt i 2 timer. Har så vondt og er nummen i tærne.... litt bekymret. Noen råd/tips? Hva kan grunnen være? Anonymkode: 8bbaf...51c Du kan oppsøke lege i Stockholm og bli undersøkt og få hjelp. Anonymkode: 4aeae...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #10 Del Skrevet 6. juli 2019 Piriformissyndrom gir også smerter i hoftene. Anonymkode: 597b9...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #11 Del Skrevet 7. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med betennelse i begge hoftene. Er nå i Stocholm og har tuslet rundt i 2 timer. Har så vondt og er nummen i tærne.... litt bekymret. Noen råd/tips? Hva kan grunnen være? Anonymkode: 8bbaf...51c Har du hatt betennelse i hoftene også tidligere? Har du hatt lignede symptomer tidligere? Jeg ville oppsøkt lege i Stockholm, og jeg ville unngått å gå på harde underlag med sko uten demping, samt unngått store belastninger av hoftene. Anonymkode: 4aeae...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå