Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Den gir fra seg en vanlig "nå har du fått en melding"- lyd og blinker helt tydelig, men det kommer ingen melding. Hva kan grunnen være? Flere som har en egenrådig tass hjemme?
HugeDIck Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 (endret) Har du flere epostkontoer? Greien er at du har på lyd og lys varsling, men du har slått av at det skal komme opp på hjemmeskjermen for en eller annen app. Endret 6. juli 2019 av HugeDIck 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Er nok en app du har som lager lyden. Kanskje avinstaller alle apps du ikke bruker? Anonymkode: 2e600...7aa 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har tatt dem bort og alt skulle være greit. Skjønner ikke hvilken "ting" som lager dette i såfall.
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2019 Kanskje "været" lager den lyden ja. Eneste muligheten jeg har utenom sms. Takk for innspill i alle fall. Jeg slår meg til ro med infoen deres. 1
Anusnym Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Er jo bare å sjekke hvilken app som har lagd notification. På min android er det settings > apps and notifications > configure notifications. Så ser du historikken over notifications, hvilken app og når. Har du iPhone er det sikkert en tilsvarende oversikt en plass. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå