AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Er 3 dager over ikm... kun negative tester 🙄 noen som har fått positiv test ganske sent? Hvor vanlig er det? Hvis jeg ikke er gravid, hva er det da liksom 🤷🏼♀️ Jeg mister aldri mensen.. Anonymkode: e59e5...13b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Du kan ha hatt en forsinket el, da blir mensen også forsinket. Eller ev en graviditetstest blir forsinket. Anonymkode: 52533...b7a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Dette skjedde med meg forrige mnd. ALDRI hatt forsinket mens før, hadde sex dagen etter det jeg trodde var eggløsning... mensen kom, 1 uke forsinket. Anonymkode: c729e...2cf
Anjatapinjata Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Skjedde meg i første PP også. Sikkert fordi jeg stressa sånn å håpet veldig. Jeg er heller aldri sen, men den mnd kom den 5dager over tiden. Ble gravid neste PP, men da gikk jeg også inn for å prøve å slappe mer av 😊
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 Hmm okei😊 jeg vet når eggløsning var, hvertfall i følge temp og tester 🤷🏼♀️ Det er 18 dager siden i dag... negativ test i dag også! Ts Anonymkode: e59e5...13b
Forever22 Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 Er vel flere som tester negativt seint etter hva jeg har lest her inne 😊 så kan godt være at du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå