Gå til innhold

Liftgardin på 130cm - hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal ha en liftgardin til kjøkkenet, og ønsker meg en fin i lin tilsvarende den jeg har på soverommet ( fra Kid).

Problemet - kjøkkenvindu krever en gardin med bredde på 130cm. 120 blir for kort og 140 for langt, det er ikke noe særlig fleksibilitet i rammen der.

Jeg søker og søker, og finner ingenting. Det er tydeligvis INGEN som selger liftgardin med bredde på 130cm. De jeg får opp er utgåtte linker som ikke selger det lenger, som Home & Cottage og Princess.

Å kutte til selv får jeg neppe til, så da blir det evt. spesiallaget. Men når jeg har forsøkt meg på disse, kommer det opp i 1800 kr og det synes jeg er dyrt!

Noen med samme problemstilling? Hva gjorde dere og hva betalte dere?

Anonymkode: 5dae3...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kjenner ingen som kan «sy den inn»? Ved å kjøpe en på 140cm og korte den inn? 

Anonymkode: a85b9...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg kjøpte en gang 130 cm hos Kid, men det er nesten 10 år siden, så ingen garanti for at de har enda. Evt kan du spesialsbestille hos Markisemannen, Scandic markiser e.l. 

Anonymkode: f5d00...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere nettbutikker hvor du kan få bestilt på mål. 

Anonymkode: 90b3e...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha en liftgardin til kjøkkenet, og ønsker meg en fin i lin tilsvarende den jeg har på soverommet ( fra Kid).

Problemet - kjøkkenvindu krever en gardin med bredde på 130cm. 120 blir for kort og 140 for langt, det er ikke noe særlig fleksibilitet i rammen der.

Jeg søker og søker, og finner ingenting. Det er tydeligvis INGEN som selger liftgardin med bredde på 130cm. De jeg får opp er utgåtte linker som ikke selger det lenger, som Home & Cottage og Princess.

Å kutte til selv får jeg neppe til, så da blir det evt. spesiallaget. Men når jeg har forsøkt meg på disse, kommer det opp i 1800 kr og det synes jeg er dyrt!

Noen med samme problemstilling? Hva gjorde dere og hva betalte dere?

Enten må den syes og bestilles på spesialmål , ellers så kan du glemme hele liftgardinen. 

Jeg ser etter liftgardiner omtrent hver gang jeg er i en gardinbutikk el. Det største de har er 120 bredde. Noen ganger har de bredere enn 120 på Skeidar, men det hører til skjeldenheten. 

Anonymkode: 69e5e...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 6.7.2019 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Har du sjekka Elllos?

Anonymkode: 8e439...ec3

De har! Tusen takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant du gardin til under 1000,- spenn på Ellos? Eller er det bare meg 🤔🤔🤔

Anonymkode: 0d4e9...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fant du gardin til under 1000,- spenn på Ellos? Eller er det bare meg 🤔🤔🤔

Jeg fant en til 899,- og så fikk jeg 40% som førstegangskjøper/nytt medlem, så det ble totalt litt over 500,- med frakt :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fant en til 899,- og så fikk jeg 40% som førstegangskjøper/nytt medlem, så det ble totalt litt over 500,- med frakt :)

TS

Ååh! Hva het den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har! Tusen takk for tips! :)

Så bra du fant det der. Jeg har tidligere bestilt en del til huset der, og alltid passet på når jeg har fått rabatt. De kjører ofte rabatt på forskjellige artikler, eller på hele bestillinger.

Anonymkode: 8e439...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...