Gå til innhold

Tenner på eldre (voksne) kvinner...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige uansett alder, det er ingen fasit på hvordan ei dame på 30+, 40+, 50+, 60+ er. Se dere rundt!

Noen er ungpikeaktige selv om de er godt voksne, noen blir kjerring når de er i 20 årene. Så å komme medd kommentarer om bare alderen til noen, blir veldig dårlig beskrivelse, da alder er og blir svært individuelt. 

Anonymkode: 2cee7...920

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 6.7.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Har du stor og kraftig kuk så er alt mulig. Hilsen en voksen dame som liker menn i alle aldre...med grovt utstyr. 

Anonymkode: 837e9...602

Hjelpes meg så teit sagt🤦‍♀️

Anonymkode: 7022f...574

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Pragmatiker skrev:

Det beste er å være på fylleparties i foreninger hvor det er blanding av ung og gammel, og så tøyseberøre i fylla. Har erfaring. Det er så forbudt, og samtidig for alle oss som liker at damene er den dominerende parten, så er det noe digg med en dame som er eldre. Har bekjent som har plukket opp 50+ på danskebåten. Men det er ikke sånn man snakker så høyt om, da gjør man det med gode venner. Det er litt tabu. Problemet er at damer 50-60+ ikke kan få barn, så da får du samme problemet som i alle knullekompis-relasjoner, og ellers tar hun fra deg muligheten til unger.

Øh. Er du helt blåst?

Det der er passé. Man klår ikke på andre.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Rotemor skrev:

Øh. Er du helt blåst?

Det der er passé. Man klår ikke på andre.

Takk til deg. Trollenivå.

Tilbake igjen til virkeligheten. Du berører dama så fort du får en mulighet, for å signalisere at det er seksuell intensjon. Albue, underarm, overarm. Som en naturlig del av samtalen, så det ikke freaker henne ut. Hvis hun ikke da har seksuell interesse selv, så vil du merke det.

Jo, man skal klå på andre, dersom man skal få resultater. Og det er enda viktigere på voksne damer, fordi de i mindre grad tør å tro at det er reell seksuell intensjon.

Du tar henne selvfølgelig IKKE på rompa. Men når dere danser tett, da er det tid for å tafse litt mer.

Om hun ikke er interessert, så merker du det etter første berøring, og så er den berøringen så uskyldig at dama vil framstå som helt blåst og merkelig om hun anklager en 18 åring for sextrakassering. Risikoen bæres kun av menn, det er sånn samfunnet er, nytter ikke å syte over det. Som 18 åring, vil du neppe bli anklaget for sextrakassering av voksen dame - og om det ikke engang er på samme jobb, hva har du da å frykte? Kjør på!

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Pragmatiker skrev:

Takk til deg. Trollenivå.

Tilbake igjen til virkeligheten. Du berører dama så fort du får en mulighet, for å signalisere at det er seksuell intensjon. Albue, underarm, overarm. Som en naturlig del av samtalen, så det ikke freaker henne ut. Hvis hun ikke da har seksuell interesse selv, så vil du merke det.

Jo, man skal klå på andre, dersom man skal få resultater. Og det er enda viktigere på voksne damer, fordi de i mindre grad tør å tro at det er reell seksuell intensjon.

Du tar henne selvfølgelig IKKE på rompa. Men når dere danser tett, da er det tid for å tafse litt mer.

Om hun ikke er interessert, så merker du det etter første berøring, og så er den berøringen så uskyldig at dama vil framstå som helt blåst og merkelig om hun anklager en 18 åring for sextrakassering. Risikoen bæres kun av menn, det er sånn samfunnet er, nytter ikke å syte over det. Som 18 åring, vil du neppe bli anklaget for sextrakassering av voksen dame - og om det ikke engang er på samme jobb, hva har du da å frykte? Kjør på!

De færreste ønsker å bli pellet på uoppfordret. 

Å oppfordre til å finne miljøer med fulle kvinner du kan utnytte er moralskt forkastelig

Hadde jeg bli pellet på av en attenåring så hadde jeg sendt han hjem til sin mor.

Idéene er helt urealistiske og forkastelige.men for å konkludere:

MAN SKAL IKKE UOPPFORDRET KLÅ PÅ ANDRE. Det er nedlatende og ingenting å spøke med. Du har virkelig ikke forstått grenser. Dersom jeg står i god samtale med en mann og han plutselig tar på meg så virker det mot sin hensikt. Min umiddelbare reaksjon er at han går for fort frem.

Det er dessverre altfor mange menn som fortsatt bruker OVERTRAMP som sjekkemetode.

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Rotemor skrev:

De færreste ønsker å bli pellet på uoppfordret. 

Å oppfordre til å finne miljøer med fulle kvinner du kan utnytte er moralskt forkastelig

Hadde jeg bli pellet på av en attenåring så hadde jeg sendt han hjem til sin mor.

Idéene er helt urealistiske og forkastelige.men for å konkludere:

MAN SKAL IKKE UOPPFORDRET KLÅ PÅ ANDRE. Det er nedlatende og ingenting å spøke med. Du har virkelig ikke forstått grenser. Dersom jeg står i god samtale med en mann og han plutselig tar på meg så virker det mot sin hensikt. Min umiddelbare reaksjon er at han går for fort frem.

Det er dessverre altfor mange menn som fortsatt bruker OVERTRAMP som sjekkemetode.

Jeg lurer på hva slags moralfilosofisk system du bruker. Du er ganske lite påfallende moralsk i hersketeknikkene. Her snakker vi ikke om å "utnytte." Vi snakker om kvinner som vil ha sex med TS, men som under andre omstendigheter har høy sosial inhibisjon, akkurat som TS. Når begge er fulle, så er sperrene mindre.

På hvilken måte skulle berøring være nedlatende? Har jeg sagt han skal klappe en voksen dame på hodet og si, så, så lille venn?

Jeg tror ikke vi skal bruke deg som eksempel på noe som helst. Når var du sist i en "god samtale med en mann" hvor det virkelige målet var sjekking? 70-tallet?

Skal man se på fødselstallene og på tallene over folk som er ufrivillig ensomme, så er vel ikke konklusjonen at man er umoralsk i sjekkingen, men at folk ikke er flinke nok til å sjekke, og har for sterke inhibisjoner, slik nordmenn har. Da er ikke det å lytte til snerpete kjerringer med syke forestillinger i huet, en spesielt konstruktiv ide.

Endret av Pragmatiker
  • Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Rotemor skrev:

Du har virkelig ikke forstått grenser. Dersom jeg står i god samtale med en mann og han plutselig tar på meg så virker det mot sin hensikt. Min umiddelbare reaksjon er at han går for fort frem.

Når lå du sist med en 18 åring, og hvor gammel var du da?
Noe sier meg at du ikke har en dritt å bidra med her.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Pragmatiker skrev:

Når lå du sist med en 18 åring, og hvor gammel var du da?
Noe sier meg at du ikke har en dritt å bidra med her.

Snakk om elendig forsøk på hersketeknikk. Du blir ikke mer verdensvant av å dra meg ned. Hvem er du selv som gir elendige råd om hvordan attenåringer skal «lure» voksne kvinner til sex. Den som bidrar med svada her er du! 

Newsflash: Kvinner bestemmer hvem de vil ha sex med. Å bli berørt og flørtet med av et stort barn endrer ikke ens sosiale normer eller lyster.

Hadde du fulgt med på forumet her så ville du forsøkt en annen taktikk. Jeg er opptatt av god sex.

AnonymBruker
Skrevet

18 år er veldig ungt. Håper at eldre damer lar så unge mennesker være i fred. !

Anonymkode: c5aea...219

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Rotemor skrev:

Snakk om elendig forsøk på hersketeknikk. Du blir ikke mer verdensvant av å dra meg ned. Hvem er du selv som gir elendige råd om hvordan attenåringer skal «lure» voksne kvinner til sex. Den som bidrar med svada her er du!

En som har hatt sex med mange godt voksne og yngre damer.

Så denne 18 åringen kan høre på rådene mine.

Newsflash: Kvinner bestemmer hvem de vil ha sex med. Å bli berørt og flørtet med av et stort barn endrer ikke ens sosiale normer eller lyster.

Riktig. Kvinner bestemer selv hvem de har sex med. Berøring endrer ikke ens sosiale normer eller lyster.

Er det andre selvfølgeligheter du føler for å dele?

Å bli berørt og flørtet med av et stort barn

Jess, denne 18 åringen bør virkelig ta råd fra en som omtaler ham nedlatende og ikke verdig sex med voksne kvinner. Hør på Rotemor! Smart dame med flotte salgsargumenter.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

18 år er veldig ungt. Håper at eldre damer lar så unge mennesker være i fred. !

Fordi...? Det syns du? Fordi ellers kommer en dass og skal shame dem?

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Pragmatiker said:

Jeg lurer på hva slags moralfilosofisk system du bruker. Du er ganske lite påfallende moralsk i hersketeknikkene. Her snakker vi ikke om å "utnytte." Vi snakker om kvinner som vil ha sex med TS, men som under andre omstendigheter har høy sosial inhibisjon, akkurat som TS. Når begge er fulle, så er sperrene mindre.

På hvilken måte skulle berøring være nedlatende? Har jeg sagt han skal klappe en voksen dame på hodet og si, så, så lille venn?

Jeg tror ikke vi skal bruke deg som eksempel på noe som helst. Når var du sist i en "god samtale med en mann" hvor det virkelige målet var sjekking? 70-tallet?

Skal man se på fødselstallene og på tallene over folk som er ufrivillig ensomme, så er vel ikke konklusjonen at man er umoralsk i sjekkingen, men at folk ikke er flinke nok til å sjekke, og har for sterke inhibisjoner, slik nordmenn har. Da er ikke det å lytte til snerpete kjerringer med syke forestillinger i huet, en spesielt konstruktiv ide.

😎

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Pragmatiker skrev:

Fordi...? Det syns du? Fordi ellers kommer en dass og skal shame dem?

Synes at voksne skal la tenåringer få være tenåringer. Gjelder begge kjønn

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes at voksne skal la tenåringer få være tenåringer. Gjelder begge kjønn

Så bra da. Jeg syns at folk bare burde kjøre mintgrønne biler.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Pragmatiker skrev:

Så bra da. Jeg syns at folk bare burde kjøre mintgrønne biler.

Hmmm, bare make mintgrønne biler... 🚙 ...ja det hadde det hadde jo blitt en interessant trafikk... ....:Knegg: :ler2: :ler: :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Lett å finne eldre damer som vil ligge med yngre menn. Det vanskelige er å få de digge eldre damene. 

Anonymkode: 178be...7a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett å finne eldre damer som vil ligge med yngre menn. Det vanskelige er å få de digge eldre damene. 

Anonymkode: 178be...7a2

Nå ble jeg nyskjerring. Hva er digge eldre damer ? 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg nyskjerring. Hva er digge eldre damer ? 

Som er morsomme, blide, sporty, leken og har fin utstråling. Var en typisk kjekk gutt når jeg var yngre. Gutteaktig sjarm og veldig bra kropp. Som mange andre gutter var jeg nyskjerrige på eldre kvinner en periode, så ble en del ligg med damer i 30-50 årsalderen fra jeg var 17-20 år. 

Anonymkode: 3a142...7bd

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
On 7/6/2019 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Har du stor og kraftig kuk så er alt mulig. Hilsen en voksen dame som liker menn i alle aldre...med grovt utstyr. 

Du er ikke alene om det. Vi godt voksne liker stor og kraftig kuk. Hva er galt med å være ærlig om våres ønske?

Anonymkode: eafcd...a09

• Liker 1
Skrevet
På 6.7.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Dette er det eneste problemet med noen voksne damer. Med litt fantasi kan en tenke seg hvorfor de er så opptatte av størrelsen.
Alle de andre kan være skikkelig hotte. 

Anonymkode: 4691d...34b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...