AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Hvor mye søtsaker hadde du spist og drukket per dag hvis det ikke fikk negative konsekvenser? Ingen som tenkte du var usunn, ikke overvekt, diabetes, uren hud, trøblete fordøyelse osv. (Ikke tenk på økonomien) Med søtsaker mener jeg alt av brus, kaker, kjeks, is, bakst, smågodt, godteri og søtt pålegg. Selv hadde jeg nok ikke byttet ut dagens matvaner, men spist mye søtt i tillegg. Hadde hvertfall spist vaffel eller bolle med smør og brunost, skive med nugatti og minst 150 gram smågodt/sjokolade i løpet av en dag. Anonymkode: cacce...e3e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Ikke noe mer enn i dag. Jeg er ikke spesielt glad i søtt. Anonymkode: 0de1b...051
Gjest Kritt Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Ikke noe særlig mer enn i dag, dvs ganske lite. Min svakhet er heller salt snacks og øl og vin.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Jeg er sukkeravhengig og har en overspisningsykdom, så jeg ville nok kun spist søtt. Anonymkode: 778aa...6e9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Søtsaker, ikke så mye lenger, faktisk. Jeg trodde jeg var en søtmoms uten like og at det var problemet med kostholdet mitt, men etter at jeg begynte med periodisk faste, og til tider lengre faster over flere dager, noen få ganger i året, så fant jeg ut at jeg egentlig ikke er så veldig interessert i søtsaker, snacks og godteri, men rett og slett bare mat. Det er mat jeg drømmer om når jeg faster, brødskiver med pålegg og en kopp te, liksom, eller en god lunsj eller middag. Hvorfor sløse bort måltider på tullemat? Anonymkode: fd094...70c
FantasDick Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 Jeg kunne levd på søtsaker! Vestlandslefsa, twix, mazariner, kinder bueno, nugatti, M, Rocky road mud cake, fløtekarameller... Alt! 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 Hadde levd på søtsaker tror jeg🤭 Anonymkode: e5922...c37
Gjest Senil Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 (endret) Hadde spist sjokolade døgnet rundt😍 Endret 6. juli 2019 av Senil
BMF Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 Jeg hadde spist det døgnet rundt! Kaker, sjokolade, smågodt, is og kjeks.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 Jeg gikk egentlig inn på denne tråden for å svare at jeg hadde spist sjokolade, smågodt og chips døgnet rundt, men her sitter jeg da, med tilgang på alt sammen, i hauger rundt meg omtrent (jeg hamstrer til de gangene jeg får lyst på det), og jeg rører det omtrent ikke... Det hadde jeg ikke trodd... Det at jeg stapper i meg store mengden av dette innimellom skal vi ikke snakke om.. (binge) Anonymkode: fd094...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå