Gå til innhold

Billig sted å bo?

Anbefalte innlegg

Gjest frankie1985
Skrevet

Heisann, per idag så leier jeg leilighet etter at foreldra mine ville at jeg skulle flytte ut, er 34 år idag, har katt men den begynner å bli gammel så, bare lurte på, i utlandet så har de sånne back packers-hotell og sånt, billige steder å bo da uten at man trenger å ha med noe selv, finnes det noe slikt her til lands, mener da ikke herberge til tusen kroner natten, men noe ordentlig billig, vil gjerne vekk herfra og ha litt gøy mens jeg ennå lever :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, frankie1985 skrev:

Heisann, per idag så leier jeg leilighet etter at foreldra mine ville at jeg skulle flytte ut, er 34 år idag, har katt men den begynner å bli gammel så, bare lurte på, i utlandet så har de sånne back packers-hotell og sånt, billige steder å bo da uten at man trenger å ha med noe selv, finnes det noe slikt her til lands, mener da ikke herberge til tusen kroner natten, men noe ordentlig billig, vil gjerne vekk herfra og ha litt gøy mens jeg ennå lever :)

Er det ikke slik at i veldig mange små samfunn får man penger for å flytte dit? Og hus. Sjekk dette opp. Jeg vet det finnes:)

Skrevet

Kjøp båt

Gjest frankie1985
Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Er det ikke slik at i veldig mange små samfunn får man penger for å flytte dit? Og hus. Sjekk dette opp. Jeg vet det finnes:)

Joda, men det gjelder bare familier kanskje og er man tilbake til å leie for eksempel hus eller leilighet, så er man tilbake til start igjen egentlig sosialt sett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...