Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt: fikk blackout 2 ganger på 2 uker og lå med to stykker fra samme kompisgjeng så alle fikk det med seg. Jeg har alltid vært odentlig på slikt, og tidligere vært nervøs for hva denne vennegjengen jeg nettopp kom inn i har syntes om meg. De har ikke hatt noen grunn til å synes noe tidligere, men nå har jeg jo gitt dem det. Vært deprimert flere måneder pga dette, og dette inntrykket ga jeg jo også til han jeg er forelska i som også er i denne gjengen. Får kun blackout når jeg drikker med disse folkene, noe som er så rart da jeg drikker hverken mer eller fortere enn vanlig.. aner ikke hva jeg skal gjøre, og det at jeg ikke husker disse hendelsene er jo traumatisk i seg selv, og jeg mistenker også nå at han siste har gitt meg herpes.. 

Anonymkode: 21f18...608

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skal jeg redde deg? 

Anonymkode: e7a64...0ac

Skrevet

Ny vennegjeng og blackouts? Altså. Kjenner du disse folka? Du vet de kan tømme div opp i det du drikker? Har det vært i tankene dine? 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er tredje debatten på kort tid om saken. Kom deg videre! Du var løs i strikken, som veldig mange andre har vært opp gjennom. 

Anonymkode: f4050...24e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er tredje debatten på kort tid om saken. Kom deg videre! Du var løs i strikken, som veldig mange andre har vært opp gjennom. 

Anonymkode: f4050...24e

Ja, men forskjellen er liksom at jeg ikke husker! Vet at det ikke hadde skjedd om jeg ikke blækka ut, men alle ser jo på det som at jeg bare liker å ligge rundt liksom.. er det som er så vondt!!

AnonymBruker
Skrevet

Så slutt å omgås de da! Og slutt å drikk!!

Anonymkode: 8f34d...996

AnonymBruker
Skrevet

Nei ingen putta noe i drinken din. 

Nei du ble ikke voldtatt.

Anonymkode: 8a6d2...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor drikker du når det bare gir problemer? Jeg har selv valgt å ligge helt unna alkohol fordi jeg er av dem som ikke stopper. Nå har ikke jeg hatt sex men jeg har mista kontrollen på andre måter, ting som kunne fått konsekvenser. 

Anonymkode: 3dba6...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Som jeg skrev til deg i forige tråd med nøyaktig samme historie, dropp å drikke så mye!

Anonymkode: 53da5...2a0

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drikker du når det bare gir problemer? Jeg har selv valgt å ligge helt unna alkohol fordi jeg er av dem som ikke stopper. Nå har ikke jeg hatt sex men jeg har mista kontrollen på andre måter, ting som kunne fått konsekvenser. 

Anonymkode: 3dba6...7c2

Fordi det alltid går bra med andre venner, så har ikke før nå skjønt at det må være stress og usikkerhet sammen med disse folkene som gjør at jeg blacker lettere

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt: fikk blackout 2 ganger på 2 uker og lå med to stykker fra samme kompisgjeng så alle fikk det med seg. Jeg har alltid vært odentlig på slikt, og tidligere vært nervøs for hva denne vennegjengen jeg nettopp kom inn i har syntes om meg. De har ikke hatt noen grunn til å synes noe tidligere, men nå har jeg jo gitt dem det. Vært deprimert flere måneder pga dette, og dette inntrykket ga jeg jo også til han jeg er forelska i som også er i denne gjengen. Får kun blackout når jeg drikker med disse folkene, noe som er så rart da jeg drikker hverken mer eller fortere enn vanlig.. aner ikke hva jeg skal gjøre, og det at jeg ikke husker disse hendelsene er jo traumatisk i seg selv, og jeg mistenker også nå at han siste har gitt meg herpes.. 

Hvor mange tråder skal du egentlig lage om dette her? Kom deg videre!

Anonymkode: 48e44...12c

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tenk sånn på det der. Nesten ALLE gjør noen giga-blundere på fylla én eller mange ganger i livet. Vær heller glad for at du ikke husker så mye av dette;) Om en stund vil det legge seg gode opplevelser oppå den dritten der, så glemmer man og andre har gjerne glemt det allerede.

Anonymkode: 28f02...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...