AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 er det flere som har det sånn? jeg ønsker jo ikke personen vondt og slik, men det er noen jeg gikk på skole med tidligere. Jeg missliker henne og noen ganger kommer hun opp som venneforslag på facebook da vi har en del felles venner. Tror ikke hun nødvendigvis stalker meg. Men jeg får forferdelig dårlige vibber av hele dama! Vi er like gamle. Anonymkode: 0c002...dac
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Skjønner ærligtalt ikke problemstillingen. Det er en HAUG med folk jeg misliker her i verden, men de holder jeg meg bare unna. Og da er jeg fornøyd. Hvis du er så sensitiv at det er plagsomt for deg at noen du ikke liker dukker opp som venneforslag fordi dere har gått på skole sammen, kan du trykke "fjern". Anonymkode: 2eecd...dd0 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ærligtalt ikke problemstillingen. Det er en HAUG med folk jeg misliker her i verden, men de holder jeg meg bare unna. Og da er jeg fornøyd. Hvis du er så sensitiv at det er plagsomt for deg at noen du ikke liker dukker opp som venneforslag fordi dere har gått på skole sammen, kan du trykke "fjern". Anonymkode: 2eecd...dd0 Men jeg føler hun hjemsøker meg av en eller annen grunn! Jeg får direkte frysninger når hennes navn eller bilde av henne dukker opp. Føler ikke for å blokkere da vi faktisk ikke har kranglet eller hun har bevist forfulgt meg. Det er også en app tror jeg, der man ser hvem som har blokkert en, og da kan hun se det og lure på hvorfor. Det er også mange jeg missliker. Men selv om hun ikke har vært den direkte verste, så har jeg hatt en ekkel følelse på henne. Vi vanket litt i samme miljø da vi gikk på skole sammen, og jeg var fysisk uvel så lenge hun var i nærheten. Jeg fatter ikke bare hva dette var for noe. Anonymkode: 0c002...dac
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg føler hun hjemsøker meg av en eller annen grunn! Jeg får direkte frysninger når hennes navn eller bilde av henne dukker opp. Føler ikke for å blokkere da vi faktisk ikke har kranglet eller hun har bevist forfulgt meg. Det er også en app tror jeg, der man ser hvem som har blokkert en, og da kan hun se det og lure på hvorfor. Det er også mange jeg missliker. Men selv om hun ikke har vært den direkte verste, så har jeg hatt en ekkel følelse på henne. Vi vanket litt i samme miljø da vi gikk på skole sammen, og jeg var fysisk uvel så lenge hun var i nærheten. Jeg fatter ikke bare hva dette var for noe. Anonymkode: 0c002...dac Du blokkerer ikke om du trykker "fjern" på venneforslag. Hun bare forsvinner derfra. Hvorfor fokuserer du så mye på henne? Det er ingen som liker alle uansett. Anonymkode: 2eecd...dd0 10
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Blokker henne da vel, problem løst. Anonymkode: a074c...395
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 Du er veldig sensitiv. Men noen ganger må man legge folk og ting bak seg Anonymkode: 07154...dc0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 Bare sånn til info så finnes det ingen app som viser hvem som har blokkert deg. På samme måte som at det ikke finnes en app som viser hvem som besøker profilen din. Kan folk bare slutte å tro på alt og være litt mer kildekritiske. Når det er sagt, så er det ikke hun som er problemet. Finn ut hva det er hun har som du ønsker at du hadde, og gjør noe med det. Enten det er en egenskap eller evne eller hva det måtte være. Problemet ligger hvert fall hos deg selv, ikke henne. Anonymkode: c6ea3...948 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 På 6.7.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev: Men jeg føler hun hjemsøker meg av en eller annen grunn! Jeg får direkte frysninger når hennes navn eller bilde av henne dukker opp. Føler ikke for å blokkere da vi faktisk ikke har kranglet eller hun har bevist forfulgt meg. Det er også en app tror jeg, der man ser hvem som har blokkert en, og da kan hun se det og lure på hvorfor. Det er også mange jeg missliker. Men selv om hun ikke har vært den direkte verste, så har jeg hatt en ekkel følelse på henne. Vi vanket litt i samme miljø da vi gikk på skole sammen, og jeg var fysisk uvel så lenge hun var i nærheten. Jeg fatter ikke bare hva dette var for noe. Anonymkode: 0c002...dac Så blokker? Om det plager deg? Jeg har blokka veldig mange det siste året, men det er fordi de ikke oppfører seg som voksne og snille individer. Anonymkode: 7f3eb...b9f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #9 Skrevet 7. juli 2019 På 6.7.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev: Du blokkerer ikke om du trykker "fjern" på venneforslag. Hun bare forsvinner derfra. Hvorfor fokuserer du så mye på henne? Det er ingen som liker alle uansett. Anonymkode: 2eecd...dd0 Det tenker jeg også; Hvorfor er du så opptatt av henne? Det høres ut som du fokuserer veldig på henne, ja! Det er helt normalt at folk man har felles venner med dukker opp på venneforslag. Anonymkode: cd11a...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #10 Skrevet 7. juli 2019 Hva er det hun har fjortis om gjør at dy misliker henne så fælt da? Anonymkode: b0b3c...8bf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #11 Skrevet 7. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare sånn til info så finnes det ingen app som viser hvem som har blokkert deg. På samme måte som at det ikke finnes en app som viser hvem som besøker profilen din. Kan folk bare slutte å tro på alt og være litt mer kildekritiske. Når det er sagt, så er det ikke hun som er problemet. Finn ut hva det er hun har som du ønsker at du hadde, og gjør noe med det. Enten det er en egenskap eller evne eller hva det måtte være. Problemet ligger hvert fall hos deg selv, ikke henne. Anonymkode: c6ea3...948 Dette! Når man misliker noen veldig sterkt, bør man gå seg selv... Anonymkode: f3b2c...337 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 Kanskje du ligner på henne ts, og at hun får frem sider i deg som du selv misliker. Anonymkode: f3b2c...337 5
Rotemor Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 -fjern fra sosiale medier -bruk tiden og energien på ting og folk du faktisk liker -skriv «misliker» neste gang. Du skaper denne negativiteten selv. Du er din egen lykkes smed.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, Rotemor skrev: -skriv «misliker» neste gang. Here we go... Anonymkode: 089e0...4e0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, Rotemor skrev: -skriv «misliker» neste gang. Again. Anonymkode: 089e0...4e0
Rotemor Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Again. Anonymkode: 089e0...4e0 «-bruk tiden og energien på ting og folk du faktisk liker»
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Rotemor skrev: «-bruk tiden og energien på ting og folk du faktisk liker» Anonymkode: 089e0...4e0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 På 6.7.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev: Men jeg føler hun hjemsøker meg av en eller annen grunn! Jeg får direkte frysninger når hennes navn eller bilde av henne dukker opp. Føler ikke for å blokkere da vi faktisk ikke har kranglet eller hun har bevist forfulgt meg. Det er også en app tror jeg, der man ser hvem som har blokkert en, og da kan hun se det og lure på hvorfor. Det er også mange jeg missliker. Men selv om hun ikke har vært den direkte verste, så har jeg hatt en ekkel følelse på henne. Vi vanket litt i samme miljø da vi gikk på skole sammen, og jeg var fysisk uvel så lenge hun var i nærheten. Jeg fatter ikke bare hva dette var for noe. Anonymkode: 0c002...dac Les det du selv skriver og spør deg selv hvem som eier problemet - deretter hva du kan gjøre med det... Anonymkode: 44f76...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #19 Skrevet 8. juli 2019 På 6.7.2019 den 19.31, AnonymBruker skrev: er det flere som har det sånn? jeg ønsker jo ikke personen vondt og slik, men det er noen jeg gikk på skole med tidligere. Jeg missliker henne og noen ganger kommer hun opp som venneforslag på facebook da vi har en del felles venner. Tror ikke hun nødvendigvis stalker meg. Men jeg får forferdelig dårlige vibber av hele dama! Vi er like gamle. Anonymkode: 0c002...dac Og hva var problemet igjen? Dette er jo bare våsing og bagatell som du gjør til et problem for deg selv. Jeg får også opp mange folk jeg ikke er fan av. Men jeg holder ikke på slik som deg. Det går fint og enten ignorere eller blokkere folk. Eller er det at du kanskje er litt nysgjerrig på henne likevel? Anonymkode: 692fd...a9f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå