Gå til innhold

Er det turn off med bollete ansikt på kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har likt ansikt som hun på bildet. Jeg er ikke tykk selv om jeg har en bmi i den øvre delen av normalsjiktet. Det er ikke noe fett som disser på meg. Men jeg ser skikkelig tjukk ut i ansiktet og spesielt når jeg smiler. Da blåser kinnene seg ekstra mye opp :( i tillegg har jeg liten munn noe som jeg tror forsterker inntrykket av bolleansikt. Bare 7 tenner viser når jeg smiler, tror det normale er 10 eller mer.

IMG_2460.JPG

Anonymkode: 13e11...801

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv foretrekker jeg kvinner med bollete ansikt. Synes også kvinner med bollete ansikt holder lenger på det ungdommelige utseende. 

Anonymkode: 69082...3b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du igjen. Sist var det damer med former. 😅

Anonymkode: 95745...06a

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare 7 tenner viser når jeg smiler, tror det normale er 10 eller mer.

Haha! Tror du virkelig andre enn deg tenker over detaljer som dette? 

Anonymkode: b5afc...ad1

• Liker 3
Skrevet

Aldri tenkt over egentlig. For meg har det mest med utstråling å gjøre. Å spørre på et forum er bare selvdestruktivt, for du risikerer å få svar du ikke ønsker og som ikke kommer til å hjelpe deg what so ever. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg viser tolv tenner når jeg smiler og alle jeg kjenner sier at det er det de liker best med meg. Hvem ville jeg vært uten de tolv synlige tenna liksom?!?

Anonymkode: b51b4...a4e

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har likt ansikt som hun på bildet. Jeg er ikke tykk selv om jeg har en bmi i den øvre delen av normalsjiktet. Det er ikke noe fett som disser på meg. Men jeg ser skikkelig tjukk ut i ansiktet og spesielt når jeg smiler. Da blåser kinnene seg ekstra mye opp :( i tillegg har jeg liten munn noe som jeg tror forsterker inntrykket av bolleansikt. Bare 7 tenner viser når jeg smiler, tror det normale er 10 eller mer.

IMG_2460.JPG

Anonymkode: 13e11...801

Dette kan bare ikke være et seriøst innlegg..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...