AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Moren min og søsteren hennes. Dem har hatt en konflikt som har vært pågående i nærmest 5 år. Dem har verken snakket sammen eller noenting. Begge er opp i 60 åra, så det er ganske latterlig. Men saken er at bestemor er grovt syk, hun er opp i alderen og det ser ikke så bra ut, moren min har ikke sett henne i 5 år og planlegger heller ikke det. Moren min er ganske gammeldags og sta. Jeg vil ikke være som henne og vil helst besøke familien, snakket med broren til mor og han sier at jeg trenger ikke tenke på noe og bare å gå besøke når jeg vil og gav med nr til tante, men jeg er jo litt redd, for jeg vet ikke hvordan tante skal reagere om hun blir sur på meg eller noe? Hvordan burde jeg ta første steget etter 5 år? Det skal sies at moren min advarer meg fra å besøke dem da. Anonymkode: 734e3...e07
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren min og søsteren hennes. Dem har hatt en konflikt som har vært pågående i nærmest 5 år. Dem har verken snakket sammen eller noenting. Begge er opp i 60 åra, så det er ganske latterlig. Men saken er at bestemor er grovt syk, hun er opp i alderen og det ser ikke så bra ut, moren min har ikke sett henne i 5 år og planlegger heller ikke det. Moren min er ganske gammeldags og sta. Jeg vil ikke være som henne og vil helst besøke familien, snakket med broren til mor og han sier at jeg trenger ikke tenke på noe og bare å gå besøke når jeg vil og gav med nr til tante, men jeg er jo litt redd, for jeg vet ikke hvordan tante skal reagere om hun blir sur på meg eller noe? Hvordan burde jeg ta første steget etter 5 år? Det skal sies at moren min advarer meg fra å besøke dem da. Anonymkode: 734e3...e07 Blir mer og mer rare folk på KG... skjønner ingenting av ded du skriver... Anonymkode: 12e4a...819 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir mer og mer rare folk på KG... skjønner ingenting av ded du skriver... Anonymkode: 12e4a...819 Du kan eventuelt lære deg å lese? Jeg forstår jo hva TS skriver Anonymkode: 502af...ac0 8
Muskath Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Bare besøk tanten din du. Det er ikke din feil at de er uvenner. Og du burde i alle fall besøke din gamle bestemor! Moren din får bare finne seg i det. 2
Frostrose Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren min og søsteren hennes. Dem har hatt en konflikt som har vært pågående i nærmest 5 år. Dem har verken snakket sammen eller noenting. Begge er opp i 60 åra, så det er ganske latterlig. Men saken er at bestemor er grovt syk, hun er opp i alderen og det ser ikke så bra ut, moren min har ikke sett henne i 5 år og planlegger heller ikke det. Moren min er ganske gammeldags og sta. Jeg vil ikke være som henne og vil helst besøke familien, snakket med broren til mor og han sier at jeg trenger ikke tenke på noe og bare å gå besøke når jeg vil og gav med nr til tante, men jeg er jo litt redd, for jeg vet ikke hvordan tante skal reagere om hun blir sur på meg eller noe? Hvordan burde jeg ta første steget etter 5 år? Det skal sies at moren min advarer meg fra å besøke dem da. Anonymkode: 734e3...e07 Ser ingen grunn til at tanten din skal bli sur om du tar kontakt. Bare å la være å nevne konflikten. Si at du ønsker å besøke bestemoren din, og spør om det passer at du kommer innom f. Eks i morgen, og om du skal ta med noe (kake El)
te_groupies Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) På 6.7.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev: Moren min og søsteren hennes. Dem har hatt en konflikt som har vært pågående i nærmest 5 år. Dem har verken snakket sammen eller noenting. Begge er opp i 60 åra, så det er ganske latterlig. Men saken er at bestemor er grovt syk, hun er opp i alderen og det ser ikke så bra ut, moren min har ikke sett henne i 5 år og planlegger heller ikke det. Moren min er ganske gammeldags og sta. Jeg vil ikke være som henne og vil helst besøke familien, snakket med broren til mor og han sier at jeg trenger ikke tenke på noe og bare å gå besøke når jeg vil og gav med nr til tante, men jeg er jo litt redd, for jeg vet ikke hvordan tante skal reagere om hun blir sur på meg eller noe? Hvordan burde jeg ta første steget etter 5 år? Det skal sies at moren min advarer meg fra å besøke dem da. Anonymkode: 734e3...e07 Herregud. Hørtes slitsomt ut. Har en i familien sånn langt uti slekten som blander seg i livene til folk og blir sett på som den verste surpadda så vet hvordan det er. Hadde ikke orket å ha noe med det å gjøre jeg altså. Det blir mitt beste råd. Endret 29. oktober 2019 av te_groupies
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 Ønsker du å besøke bestemoren din for egen samvittighets skyld, ettersom hun er syk?, eller har du et oppriktig ønske om å tilbringe tid med henne? Anonymkode: 02699...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå