AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Hallo. Trenger sårt hybel til skolestart. Jeg søkte 1. mai, men fikk beskjed fra studentskipnaden om at det muligens var forsent. Og at jeg derfor bør se på det private markedet (gjeleder Tromsø). Er veldig redd for å stå uten hybel, men har ikke muligheten til å dra helt opp dit før skolestart, da jeg er i full jobb. Er det dumt å betale via hybel.no og signere kontrakt rett ut? Anonymkode: 02186...a67
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har selv kontaktet eier privat og fått hybel uten å ha sett den, bare på bilde. Det gikk greit for min del. Hadde selv også signert kontrakt om det var via et firma som leier ut. Anonymkode: 07842...9ad
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Jeg gjorde det, og kom til et ganske dårlig sted, men jeg fikk plass gjennom samskipnaden kort tid etter. Det var heldigvis kun én måned oppsigelsestid på den første. Anonymkode: 39b0c...744
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det, og kom til et ganske dårlig sted, men jeg fikk plass gjennom samskipnaden kort tid etter. Det var heldigvis kun én måned oppsigelsestid på den første. Anonymkode: 39b0c...744 Hvilken by var dette og når søkte du gjennom samskipn? Anonymkode: 02186...a67
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken by var dette og når søkte du gjennom samskipn? Anonymkode: 02186...a67 Det var i Tromsø. Husker ikke når jeg søkte gjennom samskipnaden. Det er noen år siden. Anonymkode: 39b0c...744
Frostrose Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo. Trenger sårt hybel til skolestart. Jeg søkte 1. mai, men fikk beskjed fra studentskipnaden om at det muligens var forsent. Og at jeg derfor bør se på det private markedet (gjeleder Tromsø). Er veldig redd for å stå uten hybel, men har ikke muligheten til å dra helt opp dit før skolestart, da jeg er i full jobb. Er det dumt å betale via hybel.no og signere kontrakt rett ut? Anonymkode: 02186...a67 Har du ikke satt av tid til det så har du ikke satt av tid til det. Jeg tenker at det er værre å stå uten leilighet enn å ha en som ikke er helt perfekt. Har du kanskje noen venner der som kan gå på visning for deg?
Husholdning1 Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 Jeg var innom å så før jeg sa ja til å leie dem. Men det var maks 15 mil unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå