AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Hei! Det er på tide å kjøpe bilstol nummer to. Jeg synes det er en bilstoljungel der ute, så det hadde vært flott om noen vil dele sin kunnskap og erfaring med meg!😀 Anonymkode: a7cb1...e2c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg kjøpt Britax Max Way Plus. Kjøpte Max Way rett før Plus-utgaven kom. Er forsåvidt fornøyd med den, men Plus har litt forbedringer da. Det er en av stolene som varer lengst bakovervendt(til ca 125 cm). Så man har stol i mange år framover. Men bilstol bør alltid prøves av barnet og i bilen før kjøp. Hjelper lite om noen er storfornøyd med en stol og anbefaler den varmt videre hvis den ikke passer. Anonymkode: c0a0b...f41 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg kjøpt Britax Max Way Plus. Kjøpte Max Way rett før Plus-utgaven kom. Er forsåvidt fornøyd med den, men Plus har litt forbedringer da. Det er en av stolene som varer lengst bakovervendt(til ca 125 cm). Så man har stol i mange år framover. Men bilstol bør alltid prøves av barnet og i bilen før kjøp. Hjelper lite om noen er storfornøyd med en stol og anbefaler den varmt videre hvis den ikke passer. Anonymkode: c0a0b...f41 Er egentlig denne stolen jeg har sett mest på, etter mange søk på nett. Fint å se at du anbefaler den! Anonymkode: a7cb1...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Cybex sirona s i-size. Megafornøyd! Anonymkode: 2fd90...24e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Vi gikk for britax dualfix i-size. Valget sto mellom det og cybex sirona, fordi det var de to modellene med sving når vi skulle kjøpe sete våren 2018. Veit ikke om det finnes fler typer i dag, men jeg anbefaler virkelig sving på setet! Vi valgte Britax fordi det passet bedre i vår bil, og jeg følte barnet satt bedre i det enn i sirona’en.. Anonymkode: 1906f...b88
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Eldste sitter i Britax Max Way, og er så fornøyd med den at vi skal kjøpe Plus-versjonen til lillesøster også. Anonymkode: 3f925...d26
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 Hva er bilstol nummer to? Ser det tilstadighet på forum. Er det den som er fra 9mnd-4år? Eller er det en billigere stol, som bare brukes dann og vann. Som står i den bilen barnet nesten aldri kjører i? Har sett det brukt som begge deler, er det riktig? Eller er det et riktig svar på dette? Anonymkode: d8c28...7b9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er bilstol nummer to? Ser det tilstadighet på forum. Er det den som er fra 9mnd-4år? Eller er det en billigere stol, som bare brukes dann og vann. Som står i den bilen barnet nesten aldri kjører i? Har sett det brukt som begge deler, er det riktig? Eller er det et riktig svar på dette? Anonymkode: d8c28...7b9 Det er den som brukes etter babystolen, alt fra 6 mnd og oppover til minst 4 år, helst 5-6 år. Anonymkode: c492c...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 På 6.7.2019 den 17.51, AnonymBruker skrev: Hei! Det er på tide å kjøpe bilstol nummer to. Jeg synes det er en bilstoljungel der ute, så det hadde vært flott om noen vil dele sin kunnskap og erfaring med meg!😀 Anonymkode: a7cb1...e2c Hva hjelper det deg at andre synes en bestemt stol er best dersom stolen ikke passer i bilen eller til brukeren av nettopp denne stolen? Anonymkode: 120df...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 Besfe twist, besafe izi plus, maxway plus og klippan century ville jeg sett på. De tre siste er beltemonterte. Century er den som varer lengst, etter maxway plus. Den passer veldig godt i bratte seter, feks passat og ocativa Anonymkode: ebb0c...3fb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 On 7/7/2019 at 12:51 AM, AnonymBruker said: Hva er bilstol nummer to? Ser det tilstadighet på forum. Er det den som er fra 9mnd-4år? Eller er det en billigere stol, som bare brukes dann og vann. Som står i den bilen barnet nesten aldri kjører i? Har sett det brukt som begge deler, er det riktig? Eller er det et riktig svar på dette? Anonymkode: d8c28...7b9 Fra 9 mnd? Anonymkode: 6440d...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå