Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem må jeg kontakte for å få dette tilsendt? Fylkeskommunen?

Man skulle jo tro at dette kom i posten av seg selv. Noen som har opplevde det samme?

Anonymkode: e3797...d98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man får fagbrevet under en sermoni. Man får det ikke i posten. Hvis du tenker på selve «diplomet»

Anonymkode: 0dbf9...5fa

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man får fagbrevet under en sermoni. Man får det ikke i posten. Hvis du tenker på selve «diplomet»

Alle er ikke med på seremonien, det er valgfritt. Så man skal selvsagt få dette tilsendt om man ikke er med på seremonien.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg var ikke med jeg heller og fikk det i posten - men sermonien var mer enn 6 måneder etter jeg tok fagbrevet...

Skrevet

Kontakt aktuell fylkeskommune og etterlys fagbrevdokumentasjonen din. Du skal ikke måtte vente til en seremoni som iallefall her jeg bor skjer en gang pr år. Du trenger jo dette ved jobbsøking. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Eneri skrev:

Kontakt aktuell fylkeskommune og etterlys fagbrevdokumentasjonen din. Du skal ikke måtte vente til en seremoni som iallefall her jeg bor skjer en gang pr år. Du trenger jo dette ved jobbsøking. 

Den har allerede vært, og for mange måneder siden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok fagprøve i mars. Fikk kompetansebevis innen ei uke (som er det som man skal bruke i jobbsøking. Jeg har aldri vist frem selve fagbrevet annet enn i glass og ramme på arbeidsplassen etter jeg har starta). Så var det seremoni i mai og igjen i november. Jeg deltok ikke på noen. Fikk fagbrevet etter seremonien i november. 

Anonymkode: 2a0fc...525

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig får man det i posten om man ikke er på seremonien. Jeg gjorde det. 

Anonymkode: 264f9...ad5

• Liker 1
Skrevet

Man får det i posten. Men det kan være lurt å etterlyse det hos fylket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...