Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp!

Har smurt meg inn med lancomes flash bronze, og nå ser jeg ikke ut...flekker overalt jo...er det noe som helst jeg kan gjøre for å få flekkene om ikke bort så iallefall litt blekere??

Vær så snill..anyone?

Virker blandinga med vann, salt og sitron til å fjerne farge?

håper noen kan gi meg noen tips og råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that :oops:

Då det skjedde med meg, kom ei venninde med nokre tips. Eg følgde ikkje nokon av dei, fordi eg ikkje hadde det som skulle til... Men ho meinte det skulle funke litt i alle fall!

Bruk peelingkrem/skrubbehanskar i dusjen for å få vekk det alle verste.

Der det syner alle best (framme på henda og på halsen) kan du bruke en foundation for å jamne ut fargen midlertidig.

Ellers er det vel kanskje berre å sette seg ned og vente på bedre vær? :ler:

Lykke til i alle fall!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitron og vann fjerner ikke farge, men: Bland Sitron og sukker/salt og skrubb og skrubb så bleker du flekkene i hvertfall. Tro meg, jeg har vært igjennom det et par ganger kan man si, og da skrubba noen ganger hver dag og fargen var relativt bleket i løpet av noen dager :wink:

Gjest siri piri
Skrevet

tror man kan kjøpe selvbruningsfjerner. ellers har jeg også hørt at sitron kan hjelpe. lykke til!

Skrevet

Prøv med en negleskrubb (er det det heter tro???) Liten sak med harde buster på ! :ler: + blande sitron og salt og skrubbe godt

Skrevet

Ja, fuck Lancome! Bare Juicy tubes som er bra derfra.

Skrevet

Har brukt Fake It fra Body Shop i flere år og aldri hatt problemer med hverken skjolder eller gulfarge.

Hørte en her forleden som var blitt gulstripete av Clarins sin også... stakkars. Det der er sånn som selvbruningskremene var da man begynte med dem på slutten av 80-tallet - slett kvalitet.

Nei, jeg vet mange ikke liker Body Shop sin, men den funker som den skal i hvert fall.

Jeg skrubber meg en gang i uken eller sjeldnere og bruker den isteden for bodylotion annenhver dag. Tilfelle noen lurte.

Gjest Anonymous
Skrevet
Har brukt Fake It fra Body Shop i flere år og aldri hatt problemer med hverken skjolder eller gulfarge.

Hørte en her forleden som var blitt gulstripete av Clarins sin også... stakkars. Det der er sånn som selvbruningskremene var da man begynte med dem på slutten av 80-tallet - slett kvalitet.

Nei, jeg vet mange ikke liker Body Shop sin, men den funker som den skal i hvert fall.

Jeg skrubber meg en gang i uken eller sjeldnere og bruker den isteden for bodylotion annenhver dag. Tilfelle noen lurte.

Vel..i dag sitter jeg med skjolder på hendene etter Body shop sin, så det så :-( :-?

Gjest Xavia
Skrevet

Har brukt ulike selvbruningskremer i mange år. Skjønner ikke hvordan det går ann å få så dårlig resultat jeg. Har aldri klart å bli skjollete jeg...

Er dere for raske på labben med påsmøring?

Gjest Anonymous
Skrevet

grunnen til at folk får skjolder har INGENTING med kremen å gjøre! Det som fører til skjolder er ene og alene er kremen er ikke smurt jevnt (og kanskje i for tykt lag slik at det ikke blir jevnt) eller at huden ikke er jevn med tørre partier. Der trekker det seg til mer farge!

Kremen er jo det som gir farge, så blir det psmurt ujevnt, med for mye eller på et ujevnt grunnlag blir det skjoldete-og det er kun personen som kan gjøre noe med det,ikke kremen :):)

mitt råd er: OG ALLE SAMMEN FØLG MED NÅ!

1. skrubb huden din, slik at døde hudceller blir borte og huden har en jevn flate (ikke tenk på kviser,føflekker osv, men at huden ikke har tørre partier)

2. smør huden på utsatte områder som kan bli tørre, spesielt albuer, knær, føtter, hender osv, men gjerne hele kroppen. smør deg inn med en lett krem, men en fetere på de utsatte stedene du lett blir tørr.

3. når dette har tørket på kroppen din slik at du ikke er fuktig så kan du smøre deg inn med selvbruneren, og jeg vil anbefale et tynt lag (ekstra viktig de første gangene før du får litt underlag med farge) så jevnt som mulig.

4. vask hendene så gni deg i hendene slik at selvbruningsrester fordeles jevnt.

5. la den tørke HELT før du kler på det eller er i kontakt med noe annet (ikke legg armene inntill kroppen f eks osv)

6.nå skal du være en god del mindre skjoldete (om i det hele tatt) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...