Gå til innhold

Løs mage og frostrier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg la meg i går frøs jeg veldig, våknet i natt og måtte fly rett på do med magekramper og diare. Da jeg våknet i dag er jeg forsatt frysen, får annfall med kvalme og har fortsatt løs avføring. Jeg har ikke feber selvom det føles sann ut. Er bare kvalm i perioder, men er løs i magen. Fryser veldig. I går spiste jeg kylling til middag, men det gjorde kjæresten min også, han er helt fin. Vi spiste rå brownies røre i går, og brukte sprute smør, isteden for å smelte smør selv. Han har også spist men er helt fin, ingen rundt oss er syke heller. Har spist rå røre mange ganger tidleigere, men kan det være den alikevel? At det ble for mye for kroppen? Jeg reiser på ferie natt til tirsdag og har vært frisk i hele år så passer ikke akkurstt å bli syk nå 😭 noen som vet hva det kan være? Er nok stressa for ferien også siden det er første på mange år, men tror ikke det bare er stress når jeg får fryse «annfall» i tilegg til kvalmen og diareen. 

Anonymkode: f5402...a8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig en type omgangssyke, kan jo bli smittet av det overalt, ved å ta på alt mulig rart når en er ute. Jeg hadde ihvertfall tenkt at jeg var smittsom og tatt mine forholdsregler med tanke på å skulle smitte andre.

Anonymkode: 09d33...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...