Gå til innhold

Far eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104440

Jeg er sjokkert! :o Han har tatt ned bildene av barna han alltid har vært far for, fordi de biologisk ikke er hans! Forsvinner følelsene man har for barna sine da? :-(

Jeg skjønner godt at han kan være bitter og sint på barnas mor. Men har man vært forelder for noen hele livet er det ikke bare å sette en strek over og så er det glemt... Å være far er da ikke bare et spørsmål om penger!

Forferdelig trist.... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er enig med deg, men forhåpentligvis er det bare en "midlertidig" sinne-reaksjon. Når du er far både via lov og gjennom hele oppveksten bør det da gå an å bevare foreldrerelasjonen..? Men selvsagt forstår jeg at mannen føler seg ført bak lyset og sviktet av moren til barna!

Skrevet

Det står også at relasjonene til barna hadde skrantet en del i forkant av DNA-testingen. Det, og at kona var død, var medvirkende årsaker til at han gikk til det skritt å få en DNA test.

At bildene av barna er tatt ned kan dermed ha flere andre medvirkende årsaker enn kun DNA testen :wink:

Gjest Violetta
Skrevet

Selvfølgelig ligger det mer bak enn DNA-testen, men uansett så har han vært faren deres hele livet... :(

Skrevet
Selvfølgelig ligger det mer bak enn DNA-testen' date=' men uansett så har han vært faren deres hele livet... :([/quote']

Jeg er med på det. Men opplever stadig at verden ikke er ideel. :-? Kanskje litt kynisk, men slik er det dessverre :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Syns det er verre for disse ungene, det står jo at moren deres er død også... Så de får jo aldri noe svar.......

Gjest Porselen
Skrevet

Ja, plutselig er de foreldreløse........ det opplevde en bekjent av meg etter at moren døde og da fant faren ut at nå skulle han fortelle at han egentlig ikke var hennes riktige far........ hun ble helt knust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...