Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke mascaraer er dine favoritter? Jeg elsker å prøve nye mascaraer, men favorittene mine er:

Lancome- Hypnose

Helena Rubinstein- Lash queen

YSL- Faux cils

Maybelline- sky high curves

Isadora- build up extra volume

Videoannonse
Annonse
Gjest siri piri
Skrevet

SAMTLIGE du nevnte ovenfor er de jeg har lyst til å teste ut !! :o (men er fornøyd med fllextencils nå)

Skrevet

Lash queen er nok min favoritt, om jeg skal velge en.

Gjest siri piri
Skrevet
Lash queen er nok min favoritt' date=' om jeg skal velge en.[/quote']

er den holdbar utover dagen? ikke pandaøyne eller dryss?

Skrevet

Holdbar og fin ja!

Skrevet

min favoritt er definicils fra lancome. andre jeg liker er kanebo 38 og spectacular fra helena rubinstein.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg veksler litt, men liker YSL Effet Faux Cils og Maybelline Volum Express (akkurat kjøpt Turbo Boost-utgaven). Ellers liker jeg Shiseido Distinguish og Lancome Flex WP for vannfaste mascaraer.

Hypnose og Lash Queen står på neste-test-lista mi.

Skrevet

Sky high curves likte jeg, men den tørka ut etter en måned bare :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Panoramic Curl fra L'oreal.

Skrevet

Min absolutte favoritt er YSL Faux Cils.

Gjest Gjesta
Skrevet

Rapport: Maybelline Volum' Express Turbo Boost ble testet i morges, og konklusjonen:DRITTMASCARA!!!

Den oppførte seg merkelig, dannet små klumper, og liknet ikke i det hele tatt på forgjengeren. Atter en gang en "ny og forbedret" til det verre. :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Make up store`s long lash-mascara er blitt min nye favoritt!! Kosten er helt super, den separerer vippene fint og klumper ikke...

Gjest føkjen
Skrevet

tror ikke jeg har funnet min yndlings mascara enda.... har korte og tynne vipper som er helt umulig! noen i den "situasjonen" som kan si i fra viss det er en killer mascara der ute!

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Favoritt maskaraene mine kommer fra YSL,Rimmel og HR!

Testet mange,men kommer alltid tilbake til disse merkene. Favoritt akkurat nå er Lash Queen fra Helena Rubinstein! Anbefales!

Skrevet
Favoritt maskaraene mine kommer fra YSL' date='Rimmel og HR![/quote']

Det er jeg veldig, veldig enig i!

Skrevet

Jeg liker aller best L'oreal sin Longtitude. Etter å ha gjort flere dyre bomkjøp, så tør jeg ikke kjøpe noe annet enn den.

Skrevet

Veldig fornøyd med YSL Faux Cils. Kjøpte den etter anbefaling her.

Skrevet

Har ingen egentlig favoritt, men Longtitude er ikke så verst.

Gjest Tristessa
Skrevet

Liker både Lancomes Amplicils og Flextencils, men litt for dyr til daglig bruk, siden mascaraene skal byttes så ofte. Favoritten min blant billigmascaraene, Maybelline Full 'n Soft er forsvunnet, og det er synd, for den ga litt volum (har lange vipper fra før, trenger egentlig bare volumet) og gjorde ikke vippene stive. Så jeg er på leting.

Gjest Étoile
Skrevet

Lancome Flextencils kommer jeg alltid tilbake til. YSL Faux Cils er heller ikke så verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...