Smilla78 Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Hvilke mascaraer er dine favoritter? Jeg elsker å prøve nye mascaraer, men favorittene mine er: Lancome- Hypnose Helena Rubinstein- Lash queen YSL- Faux cils Maybelline- sky high curves Isadora- build up extra volume
Gjest siri piri Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 SAMTLIGE du nevnte ovenfor er de jeg har lyst til å teste ut !! :o (men er fornøyd med fllextencils nå)
Hilde Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Lash queen er nok min favoritt, om jeg skal velge en.
Gjest siri piri Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Lash queen er nok min favoritt' date=' om jeg skal velge en.[/quote'] er den holdbar utover dagen? ikke pandaøyne eller dryss?
Shoegal Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 min favoritt er definicils fra lancome. andre jeg liker er kanebo 38 og spectacular fra helena rubinstein.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #7 Skrevet 4. mai 2005 Jeg veksler litt, men liker YSL Effet Faux Cils og Maybelline Volum Express (akkurat kjøpt Turbo Boost-utgaven). Ellers liker jeg Shiseido Distinguish og Lancome Flex WP for vannfaste mascaraer. Hypnose og Lash Queen står på neste-test-lista mi.
Alterna Skrevet 4. mai 2005 #8 Skrevet 4. mai 2005 Sky high curves likte jeg, men den tørka ut etter en måned bare
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 Rapport: Maybelline Volum' Express Turbo Boost ble testet i morges, og konklusjonen:DRITTMASCARA!!! Den oppførte seg merkelig, dannet små klumper, og liknet ikke i det hele tatt på forgjengeren. Atter en gang en "ny og forbedret" til det verre. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #12 Skrevet 5. mai 2005 Make up store`s long lash-mascara er blitt min nye favoritt!! Kosten er helt super, den separerer vippene fint og klumper ikke...
Gjest føkjen Skrevet 5. mai 2005 #13 Skrevet 5. mai 2005 tror ikke jeg har funnet min yndlings mascara enda.... har korte og tynne vipper som er helt umulig! noen i den "situasjonen" som kan si i fra viss det er en killer mascara der ute!
Gjest hjalmarlover Skrevet 5. mai 2005 #14 Skrevet 5. mai 2005 Favoritt maskaraene mine kommer fra YSL,Rimmel og HR! Testet mange,men kommer alltid tilbake til disse merkene. Favoritt akkurat nå er Lash Queen fra Helena Rubinstein! Anbefales!
Tusseline Skrevet 5. mai 2005 #15 Skrevet 5. mai 2005 Favoritt maskaraene mine kommer fra YSL' date='Rimmel og HR![/quote'] Det er jeg veldig, veldig enig i!
Dru Skrevet 5. mai 2005 #16 Skrevet 5. mai 2005 Jeg liker aller best L'oreal sin Longtitude. Etter å ha gjort flere dyre bomkjøp, så tør jeg ikke kjøpe noe annet enn den.
Sommerfugl Skrevet 5. mai 2005 #17 Skrevet 5. mai 2005 Veldig fornøyd med YSL Faux Cils. Kjøpte den etter anbefaling her.
-Fisken- Skrevet 5. mai 2005 #18 Skrevet 5. mai 2005 Har ingen egentlig favoritt, men Longtitude er ikke så verst.
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2005 #19 Skrevet 5. mai 2005 Liker både Lancomes Amplicils og Flextencils, men litt for dyr til daglig bruk, siden mascaraene skal byttes så ofte. Favoritten min blant billigmascaraene, Maybelline Full 'n Soft er forsvunnet, og det er synd, for den ga litt volum (har lange vipper fra før, trenger egentlig bare volumet) og gjorde ikke vippene stive. Så jeg er på leting.
Gjest Étoile Skrevet 5. mai 2005 #20 Skrevet 5. mai 2005 Lancome Flextencils kommer jeg alltid tilbake til. YSL Faux Cils er heller ikke så verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå