AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Mottok et nytt kjøleskap idag med en del små skade på, kun kosmetiske men synes uansett ikke det skal være skader på helt nytt skap. Hva er rimelig kompensasjon for dette? Anonymkode: 993f6...ed7
altflyter Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Ring dem du kjøpte kjøleskapet hos og spør? Tenker et par hundrelapper i rabatt evt et nytt kjøleskap uten skader
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, altflyter skrev: Ring dem du kjøpte kjøleskapet hos og spør? Tenker et par hundrelapper i rabatt evt et nytt kjøleskap uten skader Fikk tilbud om nytt kjøleskap eller kompensasjon, tenkte ta kompensasjon da frakt å levering av nytt er mye styr her der jeg bor. Må foreslå kompensasjons sum selv så var i tvil om hvor mye? Et par hundrelapper høres lite ut!? Anonymkode: 993f6...ed7
altflyter Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk tilbud om nytt kjøleskap eller kompensasjon, tenkte ta kompensasjon da frakt å levering av nytt er mye styr her der jeg bor. Må foreslå kompensasjons sum selv så var i tvil om hvor mye? Et par hundrelapper høres lite ut!? Anonymkode: 993f6...ed7 Hvor mye kostet kjøleskapet? Du kan jo si at du vil ha summen levering av nytt kjøleskap ville kostet dem?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mottok et nytt kjøleskap idag med en del små skade på, kun kosmetiske men synes uansett ikke det skal være skader på helt nytt skap. Hva er rimelig kompensasjon for dette? Anonymkode: 993f6...ed7 Du kan kreve omlevering, noe butikken kan gi deg. Å kreve kompensasjon når eller før du reklamerer vil være en ugrei fremgangsmåte. Kontakt butikken og vis bilder av problemet. Anonymkode: ef4bc...aa9
Gjest Blondie65 Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Aldri i livet om jeg hadde tatt kompensasjon fremfor omlevering av et nytt kjøleskap. Jeg forventer at ny vare leveres hel, det spiller ingen rolle at det er styrete for de som skal levere å gjøre det. Eventuelt hadde jeg akseptert reparasjon under forutsetning at varen ble som ny.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mottok et nytt kjøleskap idag med en del små skade på, kun kosmetiske men synes uansett ikke det skal være skader på helt nytt skap. Hva er rimelig kompensasjon for dette? Anonymkode: 993f6...ed7 Hvem eier problemet? Det høres nesten ut som du mener det er du som er eier av dette problemet, men det er det jo ikke. Du har kjøpt et flunkende nytt kjøleskap. Det var skadet da det ble levert, ergo har ikke kjøper levert den varen du kjøpte. Da er det selger som eier problemet. Om det er styr så er det selgers problem det også. Jeg ville hatt nytt kjøleskap ja. Anonymkode: 439b7...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå