Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mottok et nytt kjøleskap idag med en del små skade på, kun kosmetiske men synes uansett ikke det skal være skader på helt nytt skap.

Hva er rimelig kompensasjon for dette?

Anonymkode: 993f6...ed7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dem du kjøpte kjøleskapet hos og spør? Tenker et par hundrelapper i rabatt evt et nytt kjøleskap uten skader 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, altflyter skrev:

Ring dem du kjøpte kjøleskapet hos og spør? Tenker et par hundrelapper i rabatt evt et nytt kjøleskap uten skader 

Fikk tilbud om nytt kjøleskap eller kompensasjon,  tenkte ta kompensasjon da frakt å levering av nytt er mye styr her der jeg bor.  

Må foreslå kompensasjons sum selv så var i tvil om hvor mye? Et par hundrelapper høres lite ut!?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk tilbud om nytt kjøleskap eller kompensasjon,  tenkte ta kompensasjon da frakt å levering av nytt er mye styr her der jeg bor.  

Må foreslå kompensasjons sum selv så var i tvil om hvor mye? Et par hundrelapper høres lite ut!?

Hvor mye kostet kjøleskapet? Du kan jo si at du vil ha summen levering av nytt kjøleskap ville kostet dem? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mottok et nytt kjøleskap idag med en del små skade på, kun kosmetiske men synes uansett ikke det skal være skader på helt nytt skap.

Du kan kreve omlevering, noe butikken kan gi deg. 

Å kreve kompensasjon når eller før du reklamerer vil være en ugrei fremgangsmåte. 

Kontakt butikken og vis bilder av problemet.

Anonymkode: ef4bc...aa9

Gjest Blondie65
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde tatt kompensasjon fremfor omlevering av et nytt kjøleskap. Jeg forventer at ny vare leveres hel, det spiller ingen rolle at det er styrete for de som skal levere å gjøre det.

Eventuelt hadde jeg akseptert reparasjon under forutsetning at varen ble som ny.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem eier problemet? Det høres nesten ut som du mener det er du som er eier av dette problemet, men det er det jo ikke.

Du har kjøpt et flunkende nytt kjøleskap. Det var skadet da det ble levert, ergo har ikke kjøper levert den varen du kjøpte. Da er det selger som eier problemet.

Om det er styr så er det selgers problem det også. Jeg ville hatt nytt kjøleskap ja.

Anonymkode: 439b7...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...