Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 I det siste har jeg fått så mye kviser på ryggen og opp til nakken,både store og små. Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt de? Det blir både vanskelig og dyrt og bruke ansiktsprodukter på ryggen,men er det eneste håp?
Robban43 Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Har medfølelse for problemet. Vet ikke om det finnes noen spesiell løsning men ta en titt innom her kanskje dette hjelper: http://www.lommelegen.no/art/art1264.asp
Intego Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Vil anbefale deg å kjøpe MD Formulations Vit-A-Plus Body Clearing Complex Spray. Funker kjempe bra! Fås kjøpt billigere enn i Norge på www.essentialdayspa.com
Gjest hjalmarlover Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Henger meg på det Intego skrev...Den funker veldig bra på kviser! Tenkte jeg skulle komme med et annet lite tips også...Pass på å skylle vekk all balsam og hårkur som er kommet på nakken og ryggen. Det innholder mye fett,så skyll godt etterpå. Du kan jo også rense huden der med en god rens for uren hud(eventuelt bare bruke en oljefri dusjsåpe eller Lactacyd)
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Vær nøye med å skylle vekk balsam ja. Vask alltid kroppen sist. Ellers er kviser på ryggen ofte en hormonell årsak..
Gjest Sarah Jessica Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Ja, det som Susanne skriver her er essensielt, særlig hvis du ikke har hatt plager med dette før. Dette er absolitt ikke for å skremme deg, men da jeg plutselig fikk kviser på ryggen for mange år siden viste det seg å være en hormonforstyrrelse (en cyste på eggstokken). Legene sa da at kvisene på ryggen var kroppens måte å fortelle at noe var galt på. Men uansett så er det viktig som Hjalmarlover sier å skylle ryggen godt med vann etter å ha skylt ut balsamen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå