Oblivion Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Skal på slektstreff i dag og kom frem til et outfit i går. Eier lite pene ting da jeg er ganske tom boy men vil se ekstra pen ut i dag. Men toppen jeg valgte er noe jeg kjøpte for å være ut av komfort sonen min. Den har veldig dyp v hals og vel jeg lurer på om det blir for mye kløft for et slektstreff. Bildet er akuratt samme toppen, og jeg vil vel si jeg er kroppsmessig veldig lik henne. Samt bryst størrelsen. Trenger hjelp til å dømme fordi jeg har automatisk altid gått med høy hals hele livet. Aldri vist "jentene" frem. Så jeg aner ikke hvor grensa går. Skal ha på nipple covers, sirkel skjørt som går fra midja til kneerne og en strikket lang kardigan i sort. Aner ikke hva jeg skal gjøre med sko men den tid den sorg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Personlig syns jeg den passer bedre til en kveld på byen enn på slektstreff. Og ikke kall brystene dine for "jentene", det er så vanvittig tacky. Anonymkode: b213b...e95 18
Egenskap Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Hvis den tilsier din personlighet, så hvorfor ikke? Men du beskriver det som utenfor din komfort sone. Hvorfor ikke la det være den bekreftelsen du trenger for din egen del. Trenger ikke å tøye grensen ved et slekts treff. 1
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2019 Just now, Egenskap said: Hvis den tilsier din personlighet, så hvorfor ikke? Men du beskriver det som utenfor din komfort sone. Hvorfor ikke la det være den bekreftelsen du trenger for din egen del. Trenger ikke å tøye grensen ved et slekts treff. Tingen er at jeg er yngst på begge sidene. Jeg har ikke jobb. Jeg har ikke utdanning. Jeg har ikke barn. Jeg har ikke ektemann og jeg var forlovet men ble dumpet rett etter å ha fortalt hele familien. Så jeg prøve på en måte å vise at. Ja kanskje live mitt er et rotete mess men jeg ser darn go ut.
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Personlig syns jeg den passer bedre til en kveld på byen enn på slektstreff. Og ikke kall brystene dine for "jentene", det er så vanvittig tacky. Anonymkode: b213b...e95 Vel drar aldri på byen så ville ikke vist det. Og jeg skrev i "" fordi jeg synes det er tacky men prøver ha respekt for andre og ikke bruke or som tits, patter, meloner and what ever. Bryster er bare et ord jeg ikke liker.
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2019 Sånn fyi det eneste med outfits mitt som blir litt drøyt er kløfta. Skal ha på sort strømpebukse og lang ermet cardigan. Så vil ikke det balansere det litt mere ut? Jeg vet ærligtalt ikke hva annent jeg kan ha på meg 😕 må raide skapet å se om jeg finner andre alternativer etter jeg har dusjet.
Egenskap Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Oblivion skrev: Tingen er at jeg er yngst på begge sidene. Jeg har ikke jobb. Jeg har ikke utdanning. Jeg har ikke barn. Jeg har ikke ektemann og jeg var forlovet men ble dumpet rett etter å ha fortalt hele familien. Så jeg prøve på en måte å vise at. Ja kanskje live mitt er et rotete mess men jeg ser darn go ut. Da har du budskapet klart. Gå for det! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, Oblivion said: Tingen er at jeg er yngst på begge sidene. Jeg har ikke jobb. Jeg har ikke utdanning. Jeg har ikke barn. Jeg har ikke ektemann og jeg var forlovet men ble dumpet rett etter å ha fortalt hele familien. Så jeg prøve på en måte å vise at. Ja kanskje live mitt er et rotete mess men jeg ser darn go ut. Nei, nei, nei... Hvis dette er tilfellet, så vil du bare gjøre det vondt verre ved å prøve å se sexy ut! Anonymkode: efd6b...8be 6
Juniper Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 Toppen ser glimrende ut, om du planlegger en jobbtur til Amsterdams Red Light District. Om du derimot skal på slektstreff kler du deg anstendig så familien ikke trenger å skamme seg over deg, og diverse fjernere slektninger ikke avskriver deg for godt. Enkelte komforsoner trenger man ikke utfordre, og enkelte sosiale regler følger man! Håper jeg ikke var utydelig. 7
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, nei, nei... Hvis dette er tilfellet, så vil du bare gjøre det vondt verre ved å prøve å se sexy ut! Anonymkode: efd6b...8be Å? Skal jeg gå med turtle neck istede for? Jeg er en 23år gammel dame. Jeg skal nesten ikke ha sminke. Lett krøllet hår og dekker til alt utenom brystkassa. Syns ikke det roper sexy 🤷🏻♀️men vis folk tror det sender feil budskap så får jeg vel bare håpe at jeg eier noe annent enn t-skjorter.
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Juniper said: Toppen ser glimrende ut, om du planlegger en jobbtur til Amsterdams Red Light District. Om du derimot skal på slektstreff kler du deg anstendig så familien ikke trenger å skamme seg over deg, og diverse fjernere slektninger ikke avskriver deg for godt. Enkelte komforsoner trenger man ikke utfordre, og enkelte sosiale regler følger man! Håper jeg ikke var utydelig. Okey fy faen det der er å dra shit litt langt! Å sammenligne den med prostituerte klær! Du var ganske tydelig. Tydelig frekk! 2
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2019 16 minutter siden, visp said: Hva er nipple covers? Er det noe istedenfor bh? Det er sirkler av silikon med lim på inside som man bruker over nipplene og brystet for å passe på så brystene holder litt mere form og at nipplene plutselig ikke kommer på besøk
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2019 Men ja okey. Jeg skal se om jeg finner noe annent... Men vil ikke være over pyntet eller. 😫 dette er noe jeg hater. Syns det er ille nok å kle på seg for å gå ut i verden og dette er noe jeg ikke har dress koden til
Juniper Skrevet 6. juli 2019 #15 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Oblivion skrev: Okey fy faen det der er å dra shit litt langt! Å sammenligne den med prostituerte klær! Du var ganske tydelig. Tydelig frekk! Kanskje trengte du det, om du mener det der er en ok topp for et slektstreff. Du sender ut signaler med klær. Og jeg har sett prostituerte i jobbklær. Den toppen hadde passet bra inn. Den «annonserer varene». Er det det du vil? 1
Elefantenirommet Skrevet 6. juli 2019 #16 Skrevet 6. juli 2019 Kan du ikke heller ha et fint skjørt og en enkel t-skjorte? Holder i massevis. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #17 Skrevet 6. juli 2019 Hva med en sort T-skjorte med litt dyp v? Blir fort mye mer anstendig og samtidig sexy om man putter på litt ermer. Kjøpte nettopp en selv som er v foran og bak på vero moda Anonymkode: 81008...f22 1
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #18 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva med en sort T-skjorte med litt dyp v? Blir fort mye mer anstendig og samtidig sexy om man putter på litt ermer. Kjøpte nettopp en selv som er v foran og bak på vero moda Anonymkode: 81008...f22 Har ikke t-skjorte med v nakke i det hele tatt. Men skal legge ut bilder av de eneste toppene jeg har som ikke er band t-skjorter og brede singleter. Jeg har arvet 3 ut av 4 pieces. Så yeah
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #19 Skrevet 6. juli 2019 Den v nakke bodien og den sorte toppen ser drøy ut i kløft området men det er bare pga hengerene.har gått med den sorte med blonde detaljer ut blant folk og ingen har batta noen øyne. La til den rosan bare for å state at dette er alt jeg eier som ikke er band t-skjorter og sånt.
Oblivion Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #20 Skrevet 6. juli 2019 11 minutter siden, Juniper said: Kanskje trengte du det, om du mener det der er en ok topp for et slektstreff. Du sender ut signaler med klær. Og jeg har sett prostituerte i jobbklær. Den toppen hadde passet bra inn. Den «annonserer varene». Er det det du vil? Em for din info så har jeg sett 40-60 år gamle damer med værre kløft enn som så på andres bursdager og konfirmasjoner. Så det er okey å "annonsere varene" når de er gått ut på dato? Er ikke sånn at jeg drar uten partnern min og jeg er i slekt med alle som skal tid utenom demmes partnere så ekke akuratt sånn at folk tror jeg skal hore meg igjennom treffet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå