AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 https://e24.no/privat/gresk-oey-lokker-potensielle-tilflyttere-kjoep-hus-her-og-du-faar-170-000-kroner/24653526 En gresk øy ønsker tilflyttere og vil betale folk for å gjøre det. Man må søke og det er helt sikkert en del krav som må innfris. Men ville du gjort det? Levd ut Mamma Mia-drømmen? Anonymkode: a3a57...159
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Ja, det hadde jeg lett gjort! Jeg bor allerede i utlandet, men skulle gjerne bodd et ennå mer stille sted. Anonymkode: 4be52...57b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Jeg finner ikke ut av kravene dog eller hvor man søker Anonymkode: 4be52...57b
visp Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Jeg sjekket det faktisk ut, men ser ut som om det er veldig kamp om beinet.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, visp skrev: Jeg sjekket det faktisk ut, men ser ut som om det er veldig kamp om beinet. Ja det vil jeg tro! Ryktet har jo spredd seg over hele verden. Jeg skulle gjerne søkt, men det er vel ikke noe vits i. Anonymkode: a3a57...159
visp Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det vil jeg tro! Ryktet har jo spredd seg over hele verden. Jeg skulle gjerne søkt, men det er vel ikke noe vits i. Anonymkode: a3a57...159 De ville gjerne ha snekkere og bakere, syns det var det som sto. Også vil de antageligvis prioriterere familier med små barn, så tror ikke man har så stor sjanse om man er alene og vil bosette seg der. Det var ikke så velidg mye de dekket da, så man måtte få det til å gå rundt økonomisk relativt fort. Det er nok litt vanskelig å få til dette.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 4 minutter siden, visp skrev: De ville gjerne ha snekkere og bakere, syns det var det som sto. Også vil de antageligvis prioriterere familier med små barn, så tror ikke man har så stor sjanse om man er alene og vil bosette seg der. Det var ikke så velidg mye de dekket da, så man måtte få det til å gå rundt økonomisk relativt fort. Det er nok litt vanskelig å få til dette. Ja tenkte det var visste yrker de ønsket, samt barnefamilier. jeg tenkte, åh dette blir min vei ut av hektiske norge😄 Anonymkode: a3a57...159
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det hadde jeg lett gjort! Jeg bor allerede i utlandet, men skulle gjerne bodd et ennå mer stille sted. Anonymkode: 4be52...57b Hvilket land bor du i da? Skulle så gjerne flyttet jeg også! Anonymkode: a3a57...159
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvilket land bor du i da? Skulle så gjerne flyttet jeg også! Anonymkode: a3a57...159 Tanzania Anonymkode: 4be52...57b
visp Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja tenkte det var visste yrker de ønsket, samt barnefamilier. jeg tenkte, åh dette blir min vei ut av hektiske norge😄 Anonymkode: a3a57...159 Søk. Det koster deg ingenting å prøve. Jeg satt egentlig bare å drømte litt da jeg sjekket ut, men har ting/mennesker jeg ikke kan reise fra her i Norge. Jeg vet ikke hvordan søkeprosessen er, men få med deg alt du kan også tenker jeg at alle steder trenger ansatte på sykehjem (om det er et sykehjem der da).
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 Åh hellas ❤️ Hadde det ikke vært for livet vi har her skulle jeg definnitivt prøvd å dra med meg samboer 🙈 Anonymkode: 5d1dd...0b5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 8 minutter siden, visp skrev: Søk. Det koster deg ingenting å prøve. Jeg satt egentlig bare å drømte litt da jeg sjekket ut, men har ting/mennesker jeg ikke kan reise fra her i Norge. Jeg vet ikke hvordan søkeprosessen er, men få med deg alt du kan også tenker jeg at alle steder trenger ansatte på sykehjem (om det er et sykehjem der da). Ja jeg kan jo prøve, hvis jeg finner ut hvor man søker. De fleste tenker nok «hadde jeg bare kunnet flytte», men jeg kan virkelig flytte hvor som helst (forutsatt at jeg får jobb), da jeg har ingenting som holder meg igjen i Norge. Blir uansett spennende å se hvor mange de får til å flytte dit, og om de klarer å bygge opp det samfunnet de ønsker. Anonymkode: a3a57...159
visp Skrevet 6. juli 2019 #13 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja jeg kan jo prøve, hvis jeg finner ut hvor man søker. De fleste tenker nok «hadde jeg bare kunnet flytte», men jeg kan virkelig flytte hvor som helst (forutsatt at jeg får jobb), da jeg har ingenting som holder meg igjen i Norge. Blir uansett spennende å se hvor mange de får til å flytte dit, og om de klarer å bygge opp det samfunnet de ønsker. Anonymkode: a3a57...159 Gjør det:) Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #14 Skrevet 6. juli 2019 10 hours ago, visp said: Jeg sjekket det faktisk ut, men ser ut som om det er veldig kamp om beinet. Hvor fant du det? Anonymkode: ff513...1e6
visp Skrevet 6. juli 2019 #15 Skrevet 6. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor fant du det? Anonymkode: ff513...1e6 Jeg leste om det her: https://e24.no/privat/gresk-oey-lokker-potensielle-tilflyttere-kjoep-hus-her-og-du-faar-170-000-kroner/24653526 https://greece.greekreporter.com/2018/12/21/ready-to-go-greek-island-will-pay-you-to-live-there/amp/?fbclid=IwAR0N6ZrMXrGFBbMX79RUlR3idWpPtfYHcHL3jE1lfFniDi_a-Qez6YpHNTw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå