Gå til innhold

En gresk øy ønsker tilflyttere, ville du gjort det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jeg lett gjort! Jeg bor allerede i utlandet, men skulle gjerne bodd et ennå mer stille sted.

Anonymkode: 4be52...57b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke ut av kravene dog eller hvor man søker

Skrevet

Jeg sjekket det faktisk ut, men ser ut som om det er veldig kamp om beinet.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

Ja det vil jeg tro! Ryktet har jo spredd seg over hele verden. 

Jeg skulle gjerne søkt, men det er vel ikke noe vits i. 

Anonymkode: a3a57...159

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det vil jeg tro! Ryktet har jo spredd seg over hele verden. 

Jeg skulle gjerne søkt, men det er vel ikke noe vits i. 

De ville gjerne ha snekkere og bakere, syns det var det som sto. Også vil de antageligvis prioriterere familier med små barn, så tror ikke man har så stor sjanse om man er alene og vil bosette seg der. Det var ikke så velidg mye de dekket da, så man måtte få det til å gå rundt økonomisk relativt fort. Det er nok litt vanskelig å få til dette.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

De ville gjerne ha snekkere og bakere, syns det var det som sto. Også vil de antageligvis prioriterere familier med små barn, så tror ikke man har så stor sjanse om man er alene og vil bosette seg der. Det var ikke så velidg mye de dekket da, så man måtte få det til å gå rundt økonomisk relativt fort. Det er nok litt vanskelig å få til dette.

Ja tenkte det var visste yrker de ønsket, samt barnefamilier.

jeg tenkte, åh dette blir min vei ut av hektiske norge😄

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde jeg lett gjort! Jeg bor allerede i utlandet, men skulle gjerne bodd et ennå mer stille sted.

Hvilket land bor du i da? 

Skulle så gjerne flyttet jeg også! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvilket land bor du i da? 

Skulle så gjerne flyttet jeg også! 

Tanzania

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenkte det var visste yrker de ønsket, samt barnefamilier.

jeg tenkte, åh dette blir min vei ut av hektiske norge😄

Søk. Det koster deg ingenting å prøve. Jeg satt egentlig bare å drømte litt da jeg sjekket ut, men har ting/mennesker jeg ikke kan reise fra her i Norge. Jeg vet ikke hvordan søkeprosessen er, men få med deg alt du kan også tenker jeg at alle steder trenger ansatte på sykehjem (om det er et sykehjem der da).

AnonymBruker
Skrevet

Åh hellas ❤️ Hadde det ikke vært for livet vi har her skulle jeg definnitivt prøvd å dra med meg samboer 🙈

Anonymkode: 5d1dd...0b5

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, visp skrev:

Søk. Det koster deg ingenting å prøve. Jeg satt egentlig bare å drømte litt da jeg sjekket ut, men har ting/mennesker jeg ikke kan reise fra her i Norge. Jeg vet ikke hvordan søkeprosessen er, men få med deg alt du kan også tenker jeg at alle steder trenger ansatte på sykehjem (om det er et sykehjem der da).

Ja jeg kan jo prøve, hvis jeg finner ut hvor man søker. De fleste tenker nok «hadde jeg bare kunnet flytte», men jeg kan virkelig flytte hvor som helst (forutsatt at jeg får jobb), da jeg har ingenting som holder meg igjen i Norge. 

Blir uansett spennende å se hvor mange de får til å flytte dit, og om de klarer å bygge opp det samfunnet de ønsker. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kan jo prøve, hvis jeg finner ut hvor man søker. De fleste tenker nok «hadde jeg bare kunnet flytte», men jeg kan virkelig flytte hvor som helst (forutsatt at jeg får jobb), da jeg har ingenting som holder meg igjen i Norge. 

Blir uansett spennende å se hvor mange de får til å flytte dit, og om de klarer å bygge opp det samfunnet de ønsker. 

Gjør det:) Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, visp said:

Hvor fant du det?

Anonymkode: ff513...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...