Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen kan svare, glemte å send meldekort sist helg, sendte i går fredag, er det noen som vet om jeg blir trekt noe? Får tiltakspenger.

Anonymkode: d8afe...379

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gikk på tiltakspenger hente det ofte at jeg glemte å sende meldekort. Dersom det tok så lang tid at jeg ble trekt kunne nav-veileder gå inn i systemet og gjøre så jeg fikk pengene likevel. På AAP var dette derimot ikke mulig.

Jeg vet ikke om det fremdeles er slik, det er en stund siden jeg gikk på tiltakspenger.

Anonymkode: 94e4c...164

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer hvis du sender meldekortet for sent?

Du vil få trekk i neste utbetaling av dagpengene/arbeidsavklaringspengene hvis du sender meldekortet for sent. Du vil da få trekk i neste utbetaling tilsvarende det antall dager meldekortet kom for sent.

Siste frist for å sende meldekortet uten å få trekk i neste utbetaling, er kl. 23.00 mandag en uke etter du skulle ha sendt kortet.

Anonymkode: 5bccd...152

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer hvis du sender meldekortet for sent?

Du vil få trekk i neste utbetaling av dagpengene/arbeidsavklaringspengene hvis du sender meldekortet for sent. Du vil da få trekk i neste utbetaling tilsvarende det antall dager meldekortet kom for sent.

Siste frist for å sende meldekortet uten å få trekk i neste utbetaling, er kl. 23.00 mandag en uke etter du skulle ha sendt kortet.

Anonymkode: 5bccd...152

Men jeg får tiltakspenger..

AnonymBruker
Skrevet

Bump

AnonymBruker
Skrevet

Svaret finner du enkelt på NAV sine sider "slik sender du elektroniske meldekort"

Anonymkode: f6e2c...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Du har en liten oppgave, nemlig å sende meldekort. Når du ikke klarer den lille, enkle oppgaven, ja da fortjener du trekk i utbetalingen. 

Anonymkode: 03cec...c97

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

NAV er ikke kjent for å være rause. Finner de brudd på regelverket nøler de ikke med å straffe  brukeren. For NAV er en forglemmelse identisk med svindel. De ansatte er ikke der for å hjelpe, deres jobb er å sørge for at det ikke utbetales en krone for mye.

Anonymkode: bbc00...f73

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har en liten oppgave, nemlig å sende meldekort. Når du ikke klarer den lille, enkle oppgaven, ja da fortjener du trekk i utbetalingen. 

Anonymkode: 03cec...c97

Herregud, det er første gangen jeg har glemt det. Men du er vel perfekt og har aldri glemt eller gjort en tabbe i helle ditt liv.🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...