Gå til innhold

Gjør det vondt å bli runka uten gledemiddel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kjempe erfaren. Men jeg holdt på med en fyr som jeg begynte å runke, men jeg er redd han fikk vondt etter hvert. Han var omskjert og sa at han trengte noe fuktighet der nede. Jeg hadde ikke lyst til å suge han så det ble ikke så veldig mye mer av. Men bare lurer på om alle synes dette er vondt å bli runka uten noe spytt/glidemiddel? eller er det bare de som er omskjert?

Og hva kan man i såfall bruke om man ikke vil gå rundt med glidemiddel. Vaselin eller håndkrem liksom, hadde det funka? 

Sleng også inn flere runketips om du har lyst til det.

Anonymkode: cb9a9...59b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke kjempe erfaren. Men jeg holdt på med en fyr som jeg begynte å runke, men jeg er redd han fikk vondt etter hvert. Han var omskjert og sa at han trengte noe fuktighet der nede. Jeg hadde ikke lyst til å suge han så det ble ikke så veldig mye mer av. Men bare lurer på om alle synes dette er vondt å bli runka uten noe spytt/glidemiddel? eller er det bare de som er omskjert?

Og hva kan man i såfall bruke om man ikke vil gå rundt med glidemiddel. Vaselin eller håndkrem liksom, hadde det funka? 

Har alltid tørrunka de jeg har ligget med, men de har hatt forhud, så det er jo den man drar frem og tilbake. Regner med de hadde sagt ifra hvis det var vondt. Men om han ikke har forhud må du nok ha glidemiddel eller spytt tenker jeg 🤔

Anonymkode: bac79...13a

• Liker 3
Skrevet

Noen liker det også litt røffere uten mens andre liker det mykt og vått. Du får spørra ham da han sitter på fasiten.

Selv som så blir jeg kåtere med og ofte kan det være bedre med glidemiddel.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke dra forhuden frem og tilbake for å runke, gjør aldri det selv.

De som er omskjært har jo som regel mye mindre følsomhet i penishodet, tåler mye mer. Du må la mannen guide deg hvordan han liker det. Omskjært er en ulempe i mine øyne.

Anonymkode: eff39...ef7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem å runke uten glidemiddel, men hvis hånden glir opp og ned på et tørt hode, er det ikke så behagelig. Det bør være litt forhud mellom liksom. Selv omskjærte har litt forhud, så det er bare å dra på den huden som er igjen. Alternativ til glidemiddel er spytt. 

Anonymkode: bd485...cf6

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør ikke vondt men det er en bedre følelse med fuktighet på pikken. Gliddemiddel fungerer best, men spytt fungerer også supert. Alle har spytt med seg så det er null problem. For å si det sånn, det er mer luksus med lubrikasjon enn at det er tørt. 

AnonymBruker
Skrevet

Omskjærte menn bør nok runkes med glidemiddel ja. Med forhud bare drar man huden opp og ned. Trist at de har fått kjønnsorganet sitt skadd pga. religion. 

Anonymkode: f501f...189

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i et forhold, foretrakk jeg bruk av glidemiddel når hun ga meg en håndjager. Når jeg runker selv synes jeg bare det er bortkasta og unødvendig klin. Rart det der. :P 

Anonymkode: ae81e...778

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel hende det var hans måte å spørre om en bj på.

Anonymkode: 313cb...f72

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Spytt på den om du ikke vil suge den :)

Skrevet
På 6.7.2019 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Omskjærte menn bør nok runkes med glidemiddel ja. Med forhud bare drar man huden opp og ned. Trist at de har fått kjønnsorganet sitt skadd pga. religion. 

Anonymkode: f501f...189

Er ikke nødvendigvis religion, kan også være omskjært av helsemessige årsaker.

AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel for å runkes? Hvorfor skal man bruke det, det er jo fullstendig unødvendig. Rareste jeg har hørt.

Anonymkode: 35f90...f87

• Liker 3
Skrevet
På 7.7.2019 den 21.09, Mysticgirl skrev:

Spytt på den om du ikke vil suge den :)

Verdens mest benyttede glidemiddel uten tvil. For min del har jeg overproduksjon av naturlig glidemiddel, men det er nok min hyppige aktivitet som er årsaken til det. Klarer rett og slett ikke en dag uten et par utløsninger☺️

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Trenger overhode ikke glidemiddel.

Det har jeg faktisk aldri en gang prøvd, når jeg runker meg selv.

Anonymkode: 9d38c...f01

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker jeg var avhengig av noe form for glidemiddel som tenåring. Det gjorde vondt, ja. Husker ikke hvor lenge det varte.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært noe problem å runke uten glid

Anonymkode: 3fb98...287

AnonymBruker
Skrevet

Nå er de fleste norske ikke omskjært så det blir vanskelig å svare. Men det  er sikkert noen muslimske menn her inne som kan svare.

Anonymkode: 4bafa...762

AnonymBruker
Skrevet

Aldri brukt glidemiddel ved runking. Det slipper man når man har en  velfungerende penis som ikke er omskjært🙂

Anonymkode: 83226...38b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En penis er like velfungerende selv om man er omskjært. De fleste norske nordmenn som blir omskjært gjør det pga trang forhud. Dette er et relativt vanlig problem. Noen fjerner litt, andre fjerner mer. Trang forhud betyr at det blir vanskelig med reinhold noe som igjen fører til infeksjoner. Etter en infeksjon blir forhuden enda mer trang. Dette fører til smerter ved ereksjon, og tissing blir et problem da spruten står til alle kanter. De som er omskjært i Norge har gjort dette fordi det er det beste for dem. Da blir det helt feil å si og skrive at de blir kjønnslemlestet og ødelagt.

Anonymkode: bd485...cf6

• Liker 1
Skrevet

er ikke vondt, er heller ikke ubehagelig.

Det varierer fra person til person.

Jeg liker helst og bli runka med spytt.. Ikke så veldig glad i glidemiddel, blir for mye gris :P

Men det spørs, om hun runker, og tar godt tak i kukhodet når hun dræger hånda ned, ja da kan det gjøre vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...