AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Noen som har tips og råd her? Anonymkode: 587c8...3f2
Rotemor Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Ja, det går an. Man kan for eksempel snakke sammen.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Man finner det iallefall ut over tid. Ellers skjønner jeg ikke spørsmålet. Du har selvsagt ikke sex med noen uten at du har lyst på sex. Har du lyst på sex, han har lyst på sex, så er det ikke noe problem at dere har sex. Anonymkode: 32558...a71
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Hva slags relasjon har dere nå? er dere sammen eller ff? Du merker det om han ønsker å gjøre andre ting enn bare å ha sex, om han har tid til deg, om han eller du inviterer deg til å finne på andre ting som ta en kopp kaffe, gå på konsert, kino osv. Også merker man det om han deler private ting, snakker om familien, kanskje ser for seg at du skal møte de. Også kan han jo si det rett ut også, at jeg liker deg, når ser jeg deg igjen? Han bryter ikke avtaler eller glemmer å svare, og tar kontakt først, slik at det ikke alltid er du som ringer eller sender sms for å møtes neste gang. Anonymkode: 6b670...c17
nirvania Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Ja, ved å ikke spre bena de første 5-10 gangene man møtes. Da finner du det fort ut skal jeg love deg!😉 Feilen mange gjør ifølge mine øyne er å hive seg til senga altfor kjapt med en fyr de er keen på. Altså, har alle glemt at menn har et «jakt»instinkt? Er ikke moro å dra på jakt om man ikke må jobbe litt for å få det man vil ha vettu! Det er jo halve spenninga. 2
Gjest Familytree Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 Ia. Details eller følelser eller merkelige utseende
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 Du merker jo om han er interessert i å være sammen med deg utover et forspill og sex. Altså bruke tid på å være sammen med deg. Anonymkode: f705c...ed5 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 Dersom han i begynnelsen av forholdet ikke er spesielt interessert i sex vil du få et stort savn etter hvert. Dersom du i det hele tatt er interessert i sex. Anonymkode: 835ea...97c
OPIgirl Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 4 timer siden, KapteinJ skrev: Spør ham. Å der tror du han vil svære ærlig på?
Hr. Aktiv Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, OPIgirl skrev: Å der tror du han vil svære ærlig på? Jeg hadde vært ærlig her.
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 Snakk masse om det som interesserer deg. Spør han masse oppfølgingsspørsmål, eller bare jatter han med? Der finner du svaret.
herzeleid Skrevet 6. juli 2019 #13 Skrevet 6. juli 2019 Du kan jo rett og slett la være å ligge med han før det blir mer seriøst. Om han kun er ute etter sex vil nok det skremme ham vekk, om han faktisk liker og er interessert i deg for et forhold tror jeg bare han får et enda bedre inntrykk og bli enda mer interessert. 1
Miklo Velka Skrevet 6. juli 2019 #14 Skrevet 6. juli 2019 3 hours ago, OPIgirl said: Å der tror du han vil svære ærlig på? Kjenner du han?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #15 Skrevet 6. juli 2019 Vi har møttes 3 ganger. Ikke hatt sex. Ønsker i utgangspunktet ikke sex bare for sex. Ønsker litt mer enn det. Misforstå meg rett. Glad i sex så er ikke det at jeg ikke vil ha det. Han har sagt han ønsker forhold med den rette. Samme som meg da. Anonymkode: 587c8...3f2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #16 Skrevet 6. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips og råd her? Anonymkode: 587c8...3f2 Ikke ha sex før dere har etablert et solid forhold, blitt godt kjent og vet hvor seriøs den andre er. Har han intensjoner om et seriøst forhold og virkelig liker deg så vil han være tolmodig og vente. Anonymkode: a6361...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå